Bekijk volle/desktop versie : jumeirah beach Dubai



01-03-2010, 13:48
Dames,

Wie van jullie is hier geweest?
Deel aub jullie ervaringen met mij?
Ik ben hoofddoekdragend, het hotel heeft een privestrand, kan ik een plekje vinden samen met mijn man waar ik kan zonnen/ zwemmen? Is het een groot strand?

01-03-2010, 13:49


Zou je dan niet beter dat hotel kunnen mailen..?!

01-03-2010, 13:54
Het strand is best groot. Maar het zit er vol mannen. Dus als je een hoofddoek draagt kun je daar niet in je bikini gaan liggen.

01-03-2010, 13:55
Ik neem aan dat het strand van het hotel vol zal liggen met hotelgasten. Er is ook een stuk openbaar strand van Jumeirah, jaren geleden was het daar nog heel rustig en ook "beschaafd" maar nu niet echt meer. Wil je "privé" dan zal je naar andere emiraten moeten rijden, er zijn wel plekken langs de kust waar niemand is. In Sharjah heb je ook stranden waar het vrij leeg is en geen bikini's rondlopen en waar vooral gezinnen komen.

01-03-2010, 13:58


tazzzzzzzzzzzzzzzz ou tarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

01-03-2010, 13:59
je hebt er ook van die vrouwendagen.. op maandag dacht ik. Dan is het verboden voor mannen om naar die strand te gaan.. Maar dat is dan wel ongezellig als je met je man samen gaat..
toen ik er was, waren er wel veel plekken waar het niet zo druk was... maar dat is 2 jaar geleden.. weet niet hoe het nu is..

01-03-2010, 14:01

Citaat door soraya_19:
je hebt er ook van die vrouwendagen.. op maandag dacht ik. Dan is het verboden voor mannen om naar die strand te gaan.. Maar dat is dan wel ongezellig als je met je man samen gaat..
toen ik er was, waren er wel veel plekken waar het niet zo druk was... maar dat is 2 jaar geleden.. weet niet hoe het nu is..

oja dat klopt, veel van de parken en stranden hebben van die vrouwendagen. ik zou je mamzar beach aanraden dan.

01-03-2010, 14:08

Citaat door CHICAx:
Het strand is best groot. Maar het zit er vol mannen. Dus als je een hoofddoek draagt kun je daar niet in je bikini gaan liggen.


Klopt, vandaar mijn vraag!
In Malasie was het ook een groot strand, en daar konden we goed zonder pottekijkers zwemmen!

01-03-2010, 14:09

Citaat door soraya_19:
je hebt er ook van die vrouwendagen.. op maandag dacht ik. Dan is het verboden voor mannen om naar die strand te gaan.. Maar dat is dan wel ongezellig als je met je man samen gaat..
toen ik er was, waren er wel veel plekken waar het niet zo druk was... maar dat is 2 jaar geleden.. weet niet hoe het nu is..


Nee niet echt gezellig idd. Echt jammer, lijkt me een mooi hotel!