Bekijk volle/desktop versie : beste spelers ooit top 4



01-03-2010, 02:31
1 zindane
2 maradona
3 messi
4 ronaldhino

01-03-2010, 02:44


juist bergkamp is ook zwaar onderschat hij heeft wel iets van zidane

01-03-2010, 02:48
pele is een legende

01-03-2010, 02:52
pele en maradonna zijn wel legendes maar ze zouden eigenlijk niet in jouw top 4 moeten horen,want dat zijn spelers die de meeste niet hebben meegemaakt,alleen beelden van terug gezien en verhalen dat tel niet.

mijn top 4

Ronaldinho
Zidane
ronaldo(braziliaan)
Henry

01-03-2010, 03:01



Citaat door Clichy_sousbois:
ronaldinho van Barca had zkr in mijn top 5 gezeten, sinds die naar milan is gegaan is het minder gegaan, de bal lachte naar hem zo goed was die


maar je moet niet na de mindere periodes kijken,want die krijgen alle voetballers van pele tot messi, ronaldinho in zijn tijd bij barca dat was gewoon gekke werk hoe hij zat te voetballen.

01-03-2010, 03:13

Citaat door Clichy_sousbois:
klopt wel wat je zegt, maar kan jij je een mindere tijd van zidane herrineren ikke nie wolla, die speler was atijd scherp en goed,een pracht speler was het, wat het mooiste ervan is, is dat hij een amazigh is


ja,whollah sowieso alleen maar respect voor die man,hoe ouder hij werd hoe bete.r zelf me broer heeft zijn zoontje die hij twee jaar geleden kreeg zinedine genoemd(gewoon een Arabische naam voor de mensen die het raar vinden).
maar je moet niet vergeten hij was geen speler die al van heel jongs af aan al bij de beste behoorde, hij heeft zich relatief op een ouder leeftijd ontwikkeld als je het vergelijkt met een messi of de beide ronaldo:s.
maar toen zijn ontwikkeling eenmaal op gang kwam was hij niet te stoppen.

precies de tegenovergestelde van ronaldo,die was al op zijn 20ste de besten maar daarna ging het alleen maar minder met hem ook door blessures.

01-03-2010, 03:28
mijn merken zijn

ysl
manolo blahnik
christian dior
chloe
givenchy
jpg
jean franco ferre



dat zijn toppers

01-03-2010, 05:36
Ik zeg 1 ding: Dennis Bergkamp

01-03-2010, 07:55
ZIDANE , was een MEESTERWERK....................

die man staat zeker op nummer 1 ...........

hij speelde laatst weer een wedstrijd voor het goede doel ........

het is net of ie nooit weg geweest is.........