Bekijk volle/desktop versie : Ontmaagd so what..?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

28-02-2010, 19:50
Ik zie tegenwoordig veel meiden, die zich verdedigen omdat ze in de ogen van andere willen zeggen dat ze maagd zijn terwijl ze ontmaagd zijn.
Sorry hoor ik vindt ook echt dat mensen er hele grote problemen van maken maagd of niet maagd..
Mensen oordelen veels te veel over andere mensen, maar vergeten dat dat niet kan in de islaam.

Dingen gebeuren heel snel, en sommige zijn makkelijk beinvloedbaar.
Wat ik met deze topic wil zeggen is van, hou je zelf niet voor de gek als je ontmaagd bent en zeggen dat je maagd ben.Er zijn genoeg jongens die ontmaagdelijke meiden nemen.
Sommige willen er zelfs voor weglopen echt belachelijk, en als je je schuldig moet voelen doe dat dan tegen over je Heer.

Maar ga niet je zelf vernederen, want zo een RAMP IS HET NIET.(iedereen maakt fouten , toon berouw als je het ook echt meent)

28-02-2010, 19:53

Neej hoor meisjes>> Slotje tussen de benen, beste oplossing

28-02-2010, 19:54
ik snap het best dat meiden dat doen en dat ze zich schamen,
vooral tegen over god.

28-02-2010, 19:55

Citaat door boca_juniors:
Neej hoor meisjes>> Slotje tussen de benen, beste oplossing



tot de vader overlijd en niemand weet waar het sleuteltje is ...

28-02-2010, 19:57


Citaat door assija:
ik snap het best dat meiden dat doen en dat ze zich schamen,
vooral tegen over god.



Kijk tegen over god , is iets anders snap je ...!opeens sta je er op bij stil misschien..
Ik heb het puur over de jongens, waarom zou ik me moeten schamen..?echt niet dus accepteer me of accepteer me niet, hij zal niet de enige op de wereld zijn.
Meiden onderling precies het zelfde ze willen zich altijd om hoog houde, tot dat puntje bij paaltje komt, dan vertellen ze het vriendinnetje van alles en nog wat.

28-02-2010, 19:59

Citaat door just_straight:
Kijk tegen over god , is iets anders snap je ...!opeens sta je er op bij stil misschien..
Ik heb het puur over de jongens, waarom zou ik me moeten schamen..?echt niet dus accepteer me of accepteer me niet, hij zal niet de enige op de wereld zijn.
Meiden onderling precies het zelfde ze willen zich altijd om hoog houde, tot dat puntje bij paaltje komt, dan vertellen ze het vriendinnetje van alles en nog wat.


tja dat ben jij al zou ik zelf dan ook niet scheinheilig gaan doen.
maar iedereen heeft een andere gedachtegang
ik heb daar gelukkig niets mee te maken.

28-02-2010, 20:00
Mh ik persoonlijk ken geen 1 persoon die met iemand zou wille trouwen die ontmaagd is. Gwn droog ontmaagde meisje noooit niet gedverr, zoveel meiden die het weten vol te houden tazz mohim diegene die trouwt met een ontmaagd meisje wordt volgens mij keihard belazerd. Hoe fucked up zal het niet voor een man zijn om op straat te horen dat zn vrouwtje door die en die genomen is, over vernedering gesproken. mijn mening

28-02-2010, 20:00
haha, ontmaagd so what?
awa3di 3la onzin.. sgaam je diep voor die woorden meid. het is een sgande om voor je huwelijk geen maagd meer te zijn! tenminste dat vind ik. denk een beetje aan je geloof denk een beetje aan je eer die je sowmaar weggeeft aan iemand die sgijt aan je heeft en alleen wil hebben wat tussen je benen zit. ja iedereen kan wel eens een fout maken, hoebedoelje? hoe kan je daar nou de fout ingaan? je gaat tog self meespelen? je laat het tog doe dat een man jou dat aandoet. tenzij je word verkracht oke dat is weer adner verhaal. dan kan je seggen dat is een fout!
subhannallah hoe mensen er tegewoordig over denken.. het begint gewoon ineens normaal te worden terwijl het echt een grote zonde is..
allah i hfed bnet d nass kamlin ya rabi. ik vind dit echt niet kunnen..

28-02-2010, 20:02

Citaat door ginogino:
Mh ik persoonlijk ken geen 1 persoon die met iemand zou wille trouwen die ontmaagd is. Gwn droog ontmaagde meisje noooit niet gedverr, zoveel meiden die het weten vol te houden tazz mohim diegene die trouwt met een ontmaagd meisje wordt volgens mij keihard belazerd. Hoe fucked up zal het niet voor een man zijn om op straat te horen dat zn vrouwtje door die en die genomen is, over vernedering gesproken. mijn mening



mannen die niet hypocriet zijn.
die trouwen met een niet maagd
omdat ze zelf ook geen maagd zijn.

28-02-2010, 20:03

Citaat door ginogino:
Mh ik persoonlijk ken geen 1 persoon die met iemand zou wille trouwen die ontmaagd is. Gwn droog ontmaagde meisje noooit niet gedverr, zoveel meiden die het weten vol te houden tazz mohim diegene die trouwt met een ontmaagd meisje wordt volgens mij keihard belazerd. Hoe fucked up zal het niet voor een man zijn om op straat te horen dat zn vrouwtje door die en die genomen is, over vernedering gesproken. mijn mening



Ik begrijp wel wat je zegt, maar de meid kan ook eerlijk wezen en zeggen dat ze me misschien met 1 iemand naar bed is gegaan..
Je kan ook een meid hebben die zich voor doet nog nooit met iemand naar bed is geweest, terwijl ze onderhand al de halve stad heeft gehad zonder jou weten...

maar zoals je zegt het is jou mening respect daarvoor..

28-02-2010, 20:05
ik vind het niet erg als ik met een ontmaagde trouw. haar verleden is iets tussen haar en Allah. als ze maar trouw blijft mij.

28-02-2010, 20:06

Citaat door Tetouaniiaatje:
haha, ontmaagd so what?
awa3di 3la onzin.. sgaam je diep voor die woorden meid. het is een sgande om voor je huwelijk geen maagd meer te zijn! tenminste dat vind ik. denk een beetje aan je geloof denk een beetje aan je eer die je sowmaar weggeeft aan iemand die sgijt aan je heeft en alleen wil hebben wat tussen je benen zit. ja iedereen kan wel eens een fout maken, hoebedoelje? hoe kan je daar nou de fout ingaan? je gaat tog self meespelen? je laat het tog doe dat een man jou dat aandoet. tenzij je word verkracht oke dat is weer adner verhaal. dan kan je seggen dat is een fout!
subhannallah hoe mensen er tegewoordig over denken.. het begint gewoon ineens normaal te worden terwijl het echt een grote zonde is..
allah i hfed bnet d nass kamlin ya rabi. ik vind dit echt niet kunnen..



Meid, hoe jij begint is al een meid zonder kennis..., als je kennis van de islaam zou hebben zou je reactie niet gelijk beginnen met schande hier en schande daar.
Mensen kunnen daadwerkelijk de fout ingaan als hun imaan niet sterk genoeg is en shitan de 3e persoon is.
Tegenwoordig is alles ook normaal hier in nl...?ik kijk erniet van op hoor als iemand een gangbang doet moet tie gene het lekker doen
Ik ga niet zeggen haram hier en haram daar.., die gene weet best wat tie doet..

Mijn mening...

28-02-2010, 20:09


Citaat door just_straight:
Meid, hoe jij begint is al een meid zonder kennis..., als je kennis van de islaam zou hebben zou je reactie niet gelijk beginnen met schande hier en schande daar.
Mensen kunnen daadwerkelijk de fout ingaan als hun imaan niet sterk genoeg is en shitan de 3e persoon is.
Tegenwoordig is alles ook normaal hier in nl...?ik kijk erniet van op hoor als iemand een gangbang doet moet tie gene het lekker doen
Ik ga niet zeggen haram hier en haram daar.., die gene weet best wat tie doet..

Mijn mening...


ik geef je hier ergens gelijk in..
we leveren alleen maar kritiek en beoordelen andere mensen terwijl we zelf ook niet de liefsten zijn.

28-02-2010, 20:09

Citaat door Mariaachii:
ik vind het niet erg als ik met een ontmaagde trouw. haar verleden is iets tussen haar en Allah. als ze maar trouw blijft mij.


respect

28-02-2010, 20:12

Citaat door just_straight:
Meid, hoe jij begint is al een meid zonder kennis..., als je kennis van de islaam zou hebben zou je reactie niet gelijk beginnen met schande hier en schande daar.Mensen kunnen daadwerkelijk de fout ingaan als hun imaan niet sterk genoeg is en shitan de 3e persoon is.
Tegenwoordig is alles ook normaal hier in nl...?ik kijk erniet van op hoor als iemand een gangbang doet moet tie gene het lekker doen
Ik ga niet zeggen haram hier en haram daar.., die gene weet best wat tie doet..

Mijn mening...


als je ietstjes beter zou lesen kon je sien dat t mijn mening is. en dat ik IK vind dat het een sgande is als je voor je huwelijk geen maagd meer bent. en ik vind ook als jij kennis hebt over een bepaalde iets in het geloof dat het moet doorvertellen aan je broeders en zusters, want waar jij kennis over hebt hoeft niet iedereen te hebben. maar zoals ik al zei, allah i hdina kamlin.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7