Bekijk volle/desktop versie : the challenge



Pagina's : 1 2 3 [4] 5

02-12-2002, 22:15
als je binnenkomt
helemaal richting podium loopt
rechterhand heb je trap daaronder in die hoek
bij al die mocro`s gekke huis
daar sta ik tussen
cker gezelly :boogie:

02-12-2002, 22:25


even serieus
we gaan met ze allen even de apendans doen
ze merken toch niet dat we gek doen dan :giegel:
hahaha hoe ga ik jullie herkennen dan
komen jullie serieus helemaal vanaf limburg zozo

02-12-2002, 22:49
okay en dan kom ik naar jullie toe en dan?????
moet ik zeggen hey arabische dushi

02-12-2002, 23:21
komop mensen....jullie reageren alsof jullie allemaal nog noooooooooooit van uitgaan hebben gehoord...

zal k jullie dan eens een geheimpje verklappen...uitgaan gebeurd al decay'sssssssssss.... :schok: ....

laat elkaar tog eens met rust...wil iemand uitgaan..dan doetie dat tog lekka.. niemand die hier de taak is opgedragen sociale controle te houde...tog??? nee??? nou dan !!!

en kom aub hier niet met zinnen als "toon wat begrip voor de mensen die niet uitgaan enz enz" we weten allemaal dat dat bullshit is...alsof de rest van het forum heilig is...... !!!!!
damnzz..je kunt nog geen topic openen of de scheldwoorden...alsof het een wedstrijdje is.."wie komt er met de meeste scheldwoorde?!?!"


BIG KIZZAAAA CLEO...

03-12-2002, 09:30


Wejo wejo wejo wejowww kijk waar mensen fitie om maken gewoon om poepp! en kadir kijk wat je zegt:

QUOTE]Origineel gepost door Kadir
EJ, luister ff KLEIN meisje, wie noem jij nou weer snotneus, als er iemand een snotneus hiero is ben jij t wel, wij hebben Ramadan en Challenge is haram, omdat er wordt gedronken, ik ben er wel geweest, maar dat hoef jij hiero niet te posten dat je gaat en nog uitnodigen ook, omadt jij geen Moslim bent kan je toch nog altijd wel met de andere rekening houden of niet. [/QUOTE]

Maar hoe kan jij dat zeggen jij kan niet oordelen hoe en mensen en trouwens als jij zo perfect bent en zo moslim bent wat moest jij dan in the Challenge jij heb het zelf altijd over chikiez ballen en shiit dus ja....

03-12-2002, 09:45
Ok dan..

03-12-2002, 11:28

Citaat:
Origineel gepost door sherine
hou aub jullie hoofden dicht
en kadit had ik neergezet dat ik met jouw wil afspreken :giegel:
dacht het niet.......en cheetah aub hoor
kijk wat je neerzet let beter eerst op jezelf
en andere mensen niet schijnheilig doen
zehma nog nooit marokkaans feest geweest of uitgeweest ga daar man
het is overvol in the challenge met marokkaanse jongens en meisjes echt niet dat jullie beter zijn dan hun hoor.....
tzzzz...... ik ga er niet eens op in kinderachtige reacties
jammer dat je zo bekrompen bent om te denken dat iedereen wel uitgaat, ik ga niet uit ben nooit uitgegaan en ben dat ook nooit van plan doess en ik ben ook nog nooit naar een rai feest geweest

03-12-2002, 11:30
is sherine dan geen marokkaan?

03-12-2002, 18:20
om wie lach je?

03-12-2002, 18:30
niet om jouw

03-12-2002, 21:34
ik ga vrijdag naar bed

03-12-2002, 21:47
okayyy is cool woman lover
beppie truus neem je discolampjes mee zet muziekje op
kan ook leuk worden hoor
of hou een slaapfeestje

03-12-2002, 22:32



Citaat:
Origineel gepost door Djebli
Salaam alikoem luitjes.

Dino's down beneden bedoel je????? Neeeee broeder , dan ga ik liever naar de apenheul, het is daar namelijk frisser dan die tropische sauna...
En wat betreft Mondial??? Ik kom net als jij uit Eindhoven, het is maar drie kwartiertjes rijden dus het valt reuze mee...

Thallaw
Ik vind het wel chill daar......en zo warm is het nou ook weer niet!!

en de Mondial op zondag...dat is pas erg!!!

04-12-2002, 13:45
eeey sherine ik ben standaard aanwezig in challenge elke vrijdag.behalve ramadan dan he voordat ze weer hier over mij gaan oordele.maare zulle we daar een keer wat drinke dan pakke we same die beat

04-12-2002, 15:31
zieligg


Pagina's : 1 2 3 [4] 5