Bekijk volle/desktop versie : Cupcake, waar kan ik die krijgen?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

28-02-2010, 18:03
Voor 300 man.

28-02-2010, 18:33


Aya cakes en Heldentaartjes ..

28-02-2010, 18:52
Ik kan je nu al zeggen dat het een dure grap gaat worden!

De meeste verkopen ze vanaf 1.40 p/p kun je beter een bruidstaart nemen.
Om toch cc te nemen kun je dit op je henna-avond doen.


Succes.

MVG

Saraha Creations

28-02-2010, 19:11

Citaat door SaRaHa_Creation:
Ik kan je nu al zeggen dat het een dure grap gaat worden!

De meeste verkopen ze vanaf 1.40 p/p kun je beter een bruidstaart nemen.
Om toch cc te nemen kun je dit op je henna-avond doen.


Succes.

MVG

Saraha Creations



Ik heb de prijzen gezien ja!
Als ik de bruidstaart neem plus de cc dan kom ik uit op een duizendje ofzo.

28-02-2010, 19:12



Citaat door AyourInou.:
Aya cakes en Heldentaartjes ..



Dankjewel schat.

28-02-2010, 19:25

Citaat door IJSBLOKJE.:
Ik heb de prijzen gezien ja!
Als ik de bruidstaart neem plus de cc dan kom ik uit op een duizendje ofzo.



het is eigenlijk raar want de meeste waaronder ik dachten het is wel simpel dus zal niet zo duur zijn zelfs 1 euro is al te duur

Wat ook erg leuk is is een bruidstaart bijvoorbeeld 2 of 3 grote lagen en daaronder een plateau cupcakes dan hoef je er maar bijvoorbeeld 25 a 30 te laten maken leuk als presentatie en hou ze gewoon voor je familie neem ze mee stop ze in de diepvries en daarna na alle stress kun je ervan smullen

28-02-2010, 19:27

Citaat door SaRaHa_Creation:
het is eigenlijk raar want de meeste waaronder ik dachten het is wel simpel dus zal niet zo duur zijn zelfs 1 euro is al te duur

Wat ook erg leuk is is een bruidstaart bijvoorbeeld 2 of 3 grote lagen en daaronder een plateau cupcakes dan hoef je er maar bijvoorbeeld 25 a 30 te laten maken leuk als presentatie en hou ze gewoon voor je familie neem ze mee stop ze in de diepvries en daarna na alle stress kun je ervan smullen



Haha, het is wel een dure grap. Wat nog word opgegeten ook nog!

28-02-2010, 19:29
zeg dat wel!

Een nicht van een collegaatje van mij die had voor elke gast een kopie van haart taart laten maken maar dan in het klein!
Kun je je dat voorstellen?En die kregen ze dan mee naar huis...maar ja die mensen trekken alleen een bruidsjurk aan en niet al die toeters en bellen waar wij voor moeten dokken

28-02-2010, 19:31
Jullie pleuren ook alles in de diepvries.

28-02-2010, 19:35

Citaat door Galopea:
Jullie pleuren ook alles in de diepvries.



Ik niet hoor. Als ik het koop moet het gelijk op.

28-02-2010, 19:35

Citaat door SaRaHa_Creation:
zeg dat wel!

Een nicht van een collegaatje van mij die had voor elke gast een kopie van haart taart laten maken maar dan in het klein!
Kun je je dat voorstellen?En die kregen ze dan mee naar huis...maar ja die mensen trekken alleen een bruidsjurk aan en niet al die toeters en bellen waar wij voor moeten dokken



Dat is gekkenwerk. Ze krijgen een leuk bedankje mee maar niet een taart.

28-02-2010, 19:36

Citaat door IJSBLOKJE.:
Ik niet hoor. Als ik het koop moet het gelijk op.



Alles wordt tegenwoordig ingevroren, van olijven tot tmar tot cupcakes tot placenta's Nog even en ze vriezen hun mannen in en ontdooien die een avond voordat ze sex willen

28-02-2010, 19:36



Citaat door Galopea:
Jullie pleuren ook alles in de diepvries.



Als je een grote diepvries hebt waarom niet?Had de bruidstaart ook voor mn zus in de diepvries gedaan en na de 7dgn eruit gehaald en hij was nog lekkerder ook

28-02-2010, 19:39

Citaat door Galopea:
Alles wordt tegenwoordig ingevroren, van olijven tot tmar tot cupcakes tot placenta's Nog even en ze vriezen hun mannen in en ontdooien die een avond voordat ze sex willen




28-02-2010, 19:45

Citaat door SaRaHa_Creation:
Als je een grote diepvries hebt waarom niet?Had de bruidstaart ook voor mn zus in de diepvries gedaan en na de 7dgn eruit gehaald en hij was nog lekkerder ook


Maak dat jezelf maar wijs ja.



Citaat door IJSBLOKJE.:




Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8