Bekijk volle/desktop versie : Voor meiden/vrouwen die veel zeuren en snel ontevreden zijn!!!



Pagina's : [1] 2

28-02-2010, 17:18
Voor meiden/vrouwen die veel zeuren en snel ontevreden zijn!!!
Pas op want de satan is om de hoek...
en hij nodigt mensen uit naar de hel ...

bekijk deze overlevering eens die ik tegen ben gekomen
in Sahieh Bukhari

Ibn 'Abbaas zei:

De Profeet zei: 'De Hel werd aan mij getoond en ik zag dat de meeste van haar bewoners vrouwen zijn, omdat zij ongeloof plegen.' Er werd gevraagd: 'Plegen zij ongeloof aan Allah?' De Profeet antwoordde: 'Zij plegen ongeloof aan hun echtgenoten en zij plegen jegens het goede dat hun wordt gedaan. Als je altijd goed bent geweest voor een van hen en zij jou daarna iets slechts tegen haar ziet doen, zegt zij: 'Ik heb jou nooit iets goeds zien doen tegen mij!'


Dat was schrikken ^^ (want dat geld denk ik ook voor de man)


Dus in de nabije toekomst moeten jullie je man goed behandelen
Als er hier iemand mee oneens is hoor ik het graag

28-02-2010, 17:30

als er een topic werd geopent over haram zaakjes was er nu al 100000 maal gereageerd...
en hier walloe?

28-02-2010, 17:50
Ohhh. Wat houdt dat precies in? Dat ongeloof die vrouwen dan plegen...

28-02-2010, 17:52

Citaat door Katharos:
Ohhh. Wat houdt dat precies in? Dat ongeloof die vrouwen dan plegen...


het ontkennen van zijn goeie gedrag jegens jou, als hij bv iets vekeerds doet en er zijn vrouwen die dan opeens beginnen te schreeuwen "jij was nooit goed voor mij, jij bent altijd slecht voor mij, ik heb niks aan jou"
Zulke vrouwen en vrouwen die ze3ma ontevreden zijn verklaren ongeloof jegens hun mannen.
(ontkenen van zijn goeie gedrag als er wat slechts voorspeelt)

28-02-2010, 17:55


Citaat door OYaRabbi:

het ontkennen van zijn goeie gedrag jegens jou, als hij bv iets vekeerds doet en er zijn vrouwen die dan opeens beginnen te schreeuwen "jij was nooit goed voor mij, jij bent altijd slecht voor mij, ik heb niks aan jou"
Zulke vrouwen en vrouwen die ze3ma ontevreden zijn verklaren ongeloof jegens hun mannen.
(ontkenen van zijn goeie gedrag als er wat slechts voorspeelt)

Ik snap het..

En als dat andersom is, hoe zou de vrouw dan op de man horen te reageren..

28-02-2010, 17:58

Citaat door Katharos:
Ik snap het..

En als dat andersom is, hoe zou de vrouw dan op de man horen te reageren..


Dat is een andere onderdeel waar je weer een hele lezing over kunt houden.
(even krot samen gevat)
Dit soort uitspraken van vrouwen gebeuren meestal waneer er ruzie is of oneindigheid tussen de man en de vrouw. Men behoort in zulke tijden dan geduld te hebben en terug te keren naar wat Allah swt en de Boodschapper saws over deze kwestie zeggen en dit behoren zij dan te volgen.

Niet vergeten dat een man ook zijn verantwoordelijkheden heeft naar zijn vrouw toe.

28-02-2010, 18:02

Citaat door OYaRabbi:
Dat is een andere onderdeel waar je weer een hele lezing over kunt houden.
(even krot samen gevat)
Dit soort uitspraken van vrouwen gebeuren meestal waneer er ruzie is of oneindigheid tussen de man en de vrouw. Men behoort in zulke tijden dan geduld te hebben en terug te keren naar wat Allah swt en de Boodschapper saws over deze kwestie zeggen en dit behoren zij dan te volgen.

Niet vergeten dat een man ook zijn verantwoordelijkheden heeft naar zijn vrouw toe.

Ik vind het zo interessant om kwesties over huweiljk te weten.. Heb je meer van zulke hadith-tips?

28-02-2010, 18:04

Citaat door Katharos:
Ik vind het zo interessant om kwesties over huweiljk te weten.. Heb je meer van zulke hadith-tips?


[B]jawel, ik weet hier wel en beetje wat van...

Heb je een vraagje? Mby dat ik die kan beantwoorden [/B]

28-02-2010, 18:11
the ever-grown needs of a human soul....

28-02-2010, 18:24

Citaat door absent_minded:
the ever-grown needs of a human soul....

??

28-02-2010, 18:33
weet iemand waar je een winkel kan vinden in Nederland waar henna word gezet op je handen of benenn

graag antwoord hierop!!!

28-02-2010, 18:37
kent iemand van jullie een winkel in Nederland waar henna wordt gezet op je handen of benennn?? MOOIE Hennna


Graaaaaaag antwooordd hieropppppppppppppp

28-02-2010, 18:40


Citaat door Yasmina-loyalty:
kent iemand van jullie een winkel in Nederland waar henna wordt gezet op je handen of benennn?? MOOIE Hennna


Graaaaaaag antwooordd hieropppppppppppppp


I dunno,

vraag het aan een van je vriendinnen....

28-02-2010, 20:07

Citaat door OYaRabbi:
Voor meiden/vrouwen die veel zeuren en snel ontevreden zijn!!!
Pas op want de satan is om de hoek...
en hij nodigt mensen uit naar de hel ...

bekijk deze overlevering eens die ik tegen ben gekomen
in Sahieh Bukhari

Ibn 'Abbaas zei:

De Profeet zei: 'De Hel werd aan mij getoond en ik zag dat de meeste van haar bewoners vrouwen zijn, omdat zij ongeloof plegen.' Er werd gevraagd: 'Plegen zij ongeloof aan Allah?' De Profeet antwoordde: 'Zij plegen ongeloof aan hun echtgenoten en zij plegen jegens het goede dat hun wordt gedaan. Als je altijd goed bent geweest voor een van hen en zij jou daarna iets slechts tegen haar ziet doen, zegt zij: 'Ik heb jou nooit iets goeds zien doen tegen mij!'


Dat was schrikken ^^ (want dat geld denk ik ook voor de man)


Dus in de nabije toekomst moeten jullie je man goed behandelen
Als er hier iemand mee oneens is hoor ik het graag


Oud nieuws. Heb je nog enkele hadith die we niet kennen?

28-02-2010, 20:09
dit is echt de perfecte topic voor je bobbi

Pagina's : [1] 2