Bekijk volle/desktop versie : Dilemma...



Pagina's : [1] 2

28-02-2010, 00:45
Wat zo erg is met de maro vrouw haar daden en vragen naar de man toe: De man weet dan nooit of het niet een streek van de duivel is.

Bij haar weet men nooit precies waar de engel ophoudt en de duivel begint.



Ps: De duivel is een optimist als hij gelooft dat hij de maro vrouw slechter kan maken.

28-02-2010, 00:55


3aaaawtani Ghari R7eq...

28-02-2010, 01:00
Ro7 atetsed.

28-02-2010, 08:57
wat een onzin

28-02-2010, 10:04



Citaat door JAABIR:
Wat zo erg is met de maro vrouw haar daden en vragen naar de man toe: De man weet dan nooit of het niet een streek van de duivel is.

Bij haar weet men nooit precies waar de engel ophoudt en de duivel begint.



waarom ben jij zo negatief over de marokkaanse vrouw?? heb veel topics van je gelezen allemaal negatief naar de marokkaanse vrouw toe?? wat is er toch met je??

28-02-2010, 17:02
Iwa Saaafi...

28-02-2010, 18:16
jaabir ik weet niet precies waar de basis is van wat ik ga zeggen, maar het is haraam om een moslim uit te maken voor duivel. Moslims worden wel misleid door iblies, maar een moslim kan geen duivel zijn. een moslim is immers een persoon die leiding krijgt van allah en allah aanbidt.

Veel marokkaanse vrouwen zijn toch wel gewoon moslim, net als veel maro mannen dat ook zijn. je uitspraak is best ernstig.

28-02-2010, 21:34

Citaat door Woestijnroos:
jaabir ik weet niet precies waar de basis is van wat ik ga zeggen, maar het is haraam om een moslim uit te maken voor duivel. Moslims worden wel misleid door iblies, maar een moslim kan geen duivel zijn. een moslim is immers een persoon die leiding krijgt van allah en allah aanbidt.

Veel marokkaanse vrouwen zijn toch wel gewoon moslim, net als veel maro mannen dat ook zijn. je uitspraak is best ernstig.


Hetgeen je zegt heeft helemaal geen basis. Daarom weet je ook niet waar de basis daarvan ligt... So Simpel.

28-02-2010, 23:05

Citaat door JAABIR:
Hetgeen je zegt heeft helemaal geen basis. Daarom weet je ook niet waar de basis daarvan ligt... So Simpel.



je laat me lachen en tegelijkertijd wil ik je nu meppen.

Ik zoek morgen insha allah naar de basis die ik bedoel

28-02-2010, 23:10
Ik ben altijd lieFFFF

01-03-2010, 14:29

Citaat door Woestijnroos:
je laat me lachen en tegelijkertijd wil ik je nu meppen.

Ik zoek morgen insha allah naar de basis die ik bedoel



Qoraan; soerah 49, ayaah 11.

11. O, gij die gelooft! Laat een volk het andere volk dat waarschijnlijk beter is dan zij, niet bespotten, noch vrouwen andere vrouwen, die misschien beter zijn dan zij. En belastert elkander niet, noch noemt elkaar bij scheldnamen. Kwaad is (het geven van) een slechte naam na de aanvaarding van het geloof, en zij die geen berouw tonen zijn de onrechtvaardigen.


Tahmid, djazak Allahoe ghair! Dit was wel wat ik zocht, maar volgens mij is er ook nog een hadieth waarin hierover wordt gewaarschuwd. Ik zal nog even zoeken insha Allah.

01-03-2010, 18:19
The Prophet said: "When I was taken up to heaven I passed by people who had nails of copper and were scratching their faces and their breasts. I asked: Who are these people, Gabriel? He replied: They are those who were given to backbiting and who cast aspersions on people's honor." #(Abu Dawud 41: 4860)

The Prophet said: "If anyone eats once at the cost of a Muslim's honor, Allah will give him a like amount of Jahannam [the lowest pit of hell] to eat; if anyone clothes himself with a garment at the cost of a Muslim's honor, Allah will clothe him with a like amount of Jahannam; and if anyone puts himself in a position of reputation and show (at the cost of a Muslim's honor), Allah will disgrace him with a place of (ill-)reputation and show on the Day of Resurrection." (Abu Dawud 41: 4863)

Denk vooral het laatste, waarin u (de broeder) anderen vernedert om zo zelf door anderen te worden gezien. Ik begrijp dat u dit alles niet verkeerd bedoelt. Het zou beter zijn indien u zich bezig hield met kennis wat u baatte of het helpen van anderen omwille van Allah . Ik begrijp dat u dit alles (als ook de vele andere onderwerpen) niet verkeerd bedoelt. U bent vrij creatief in het schrijven/denken. Doet daar iets goed mee. Moge Allah u barmhartig zijn.

Wa Iyaaki zuster en dat u de hadith mag vinden wat u zoekt. Het vermijden van discussies/ijdele gesprekken is beter dan dit alles. Ik snap echter de behoefte te moeten reageren. Ook hier een hadith over en hoe goed dit is (het verdedigen van de eer van de moslims).

Wa Salaam.

04-03-2010, 17:52



Citaat door Woestijnroos:
Qoraan; soerah 49, ayaah 11.

11. O, gij die gelooft! Laat een volk het andere volk dat waarschijnlijk beter is dan zij, niet bespotten, noch vrouwen andere vrouwen, die misschien beter zijn dan zij. En belastert elkander niet, noch noemt elkaar bij scheldnamen. Kwaad is (het geven van) een slechte naam na de aanvaarding van het geloof, en zij die geen berouw tonen zijn de onrechtvaardigen.


Jazaaki Llaah, WR.

04-03-2010, 17:52

Citaat door JAABIR:
Wat zo erg is met de maro vrouw haar daden en vragen naar de man toe: De man weet dan nooit of het niet een streek van de duivel is.

Bij haar weet men nooit precies waar de engel ophoudt en de duivel begint.



Ps: De duivel is een optimist als hij gelooft dat hij de maro vrouw slechter kan maken.


Shek Ammoe...

04-03-2010, 19:50

Citaat door JAABIR:




Pagina's : [1] 2