Bekijk volle/desktop versie : Ik moet naar lager dimedi brussel wie weet welke adres TOM TOM



Pagina's : [1] 2

27-02-2010, 11:21
Salaam alikoem

Wie weet het adres lager dimedi brussel ...Ik moet daar heen ....voor de tom tom


Sokraaan

27-02-2010, 11:26


wie mij kan hepen krijgt een groen puntje

27-02-2010, 11:36
Ik ga regelmatig naar Brussel, maar ik heb nog nooit gehoord van 'lager dimedi'


Bedoel je misschien 'La gare midi'?

27-02-2010, 11:42

Citaat door Desolate:
Ik ga regelmatig naar Brussel, maar ik heb nog nooit gehoord van 'lager dimedi'


Bedoel je misschien 'La gare midi'?

oow dat kan ook...Volgens mij is dat de juiste benaming,,Ik ben niet zo bekend met brussel..Heb je toevalig het adresje

27-02-2010, 11:48


hahahhhhahaha, ik zag de topic de hele tyd en wist nie wat je bedoelde
la gare du midi dus
of je kan gewoon zeggen station noord.
dat is net achter rue de brabant.

27-02-2010, 11:49

Citaat door Rach_:
hahahhhhahaha, ik zag de topic de hele tyd en wist nie wat je bedoelde
la gare du midi dus
of je kan gewoon zeggen station noord.
dat is net achter rue de brabant.

ooow hahha adresjjee???

27-02-2010, 11:50

Citaat door Umm_Rayaan:
oow dat kan ook...Volgens mij is dat de juiste benaming,,Ik ben niet zo bekend met brussel..Heb je toevalig het adresje



Ga toch lekker zelf googlen.....


Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar als je uit de randstad komt, dan moet je E19 (richting rotterdam, den haag etc...) blijven volgen....dan kom je in Belgie....bij de ring van Antwerpen moet je goed opletten....je kan via twee wegen in Brussel komen: de E19 blijven volgen....of de weg A1 volgen richting Boom/Wilrijk.....als je deze weg volgt, zie je op een gegeven dat deze weg ook naar Brussel leidt....blijf em volgen...dan kom je terecht in Brussel Molenbeek......

27-02-2010, 11:51

Citaat door Umm_Rayaan:
ooow hahha adresjjee???

ja doe dan rue de brabant, of brabantstraat
de straat verder is lager dimedi

27-02-2010, 11:53

Citaat door Desolate:
Ga toch lekker zelfs googlen.....


Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar als je uit de randstad komt, dan moet je E19 (richting rotterdam, den haag etc...) blijven volgen....dan kom je in Belgie....bij de ring van Antwerpen moet je goed opletten....je kan via twee wegen in Brussel komen: de E19 blijven volgen....of de weg A1 volgen richting Boom/Wilrijk.....als je deze weg volgt, zie je op een gegeven dat deze weg ook naar Brussel leidt....blijf em volgen...dan kom je terecht in Brussel Molenbeek......


Ik heb het gegoogled en dat met een verkeerde spelling....maar wel tof van je dat je begrip toont.

27-02-2010, 11:55

Citaat door Desolate:
Ga toch lekker zelfs googlen.....


Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar als je uit de randstad komt, dan moet je E19 (richting rotterdam, den haag etc...) blijven volgen....dan kom je in Belgie....bij de ring van Antwerpen moet je goed opletten....je kan via twee wegen in Brussel komen: de E19 blijven volgen....of de weg A1 volgen richting Boom/Wilrijk.....als je deze weg volgt, zie je op een gegeven dat deze weg ook naar Brussel leidt....blijf em volgen...dan kom je terecht in Brussel Molenbeek......

via boom wilrijk is het de a12 , niet de a1.

27-02-2010, 11:56

Citaat door Rach_:
via boom wilrijk is het de a12 , niet de a1.




Oh ja....klopt....ik heb me vergist....

27-02-2010, 11:57

Citaat door Desolate:
Oh ja....klopt....ik heb me vergist....

kan gebeuren e

27-02-2010, 11:57


Gare du Midi is wel niet in Brussel Noord he Rach.

Zuid station.

27-02-2010, 11:58
Safiieeee..Ik ga op pad...hahhaha ...wens me succes ..haha..in het ergste geval..Kom ik in Frankrijk.hahhaha

27-02-2010, 12:00

Citaat door Umm_Rayaan:
Safiieeee..Ik ga op pad...hahhaha ...wens me succes ..haha..in het ergste geval..Kom ik in Frankrijk.hahhaha



Pagina's : [1] 2