Bekijk volle/desktop versie : Trouwen



Pagina's : [1] 2

26-02-2010, 23:46
Ik weet niet van jullie, maar ik wil nog lang niet trouwen. Waarom zijn de meeste mensen zo enthousiast over trouwen en willen het zo snel mogelijk?

Ik zie echter niet zoveel voordelen.

26-02-2010, 23:46


Trouwen is een vorm van slavernij.

26-02-2010, 23:48
Het hangt er vanaf wanneer jou toekomstige op jou pad komt. Wie weet ontmoet je volgende maand wel iemand, dat is niet aan jou.

26-02-2010, 23:49

Citaat door Fey.:
Het hangt er vanaf wanneer jou toekomstige op jou pad komt. Wie weet ontmoet je volgende maand wel iemand, dat is niet aan jou.


Ja maar dan wil ik niet meteen trouwen.

26-02-2010, 23:51



Citaat door SNOEPJJ__:
Trouwen is een vorm van slavernij.

De gedachte al, alsof ik geen adem kan happen naar vrijheid voormezelf, afhankelijk van iemand.

Citaat door karim_be:
Ja

Ja wat?

26-02-2010, 23:51

Citaat door SeaEyes:
Ja maar dan wil ik niet meteen trouwen.


Dat snap ik. Maar het moet er toch ooit van komen.

26-02-2010, 23:52

Citaat door SeaEyes:
Ik weet niet van jullie, maar ik wil nog lang niet trouwen. Waarom zijn de meeste mensen zo enthousiast over trouwen en willen het zo snel mogelijk?

Ik zie echter niet zoveel voordelen.



ik zie alleen maar nadelen

26-02-2010, 23:53

Citaat door Fey.:
Dat snap ik. Maar het moet er toch ooit van komen.


Ooit, maar nog lang niet in iedergeval.

26-02-2010, 23:54

Citaat door SeaEyes:
Ik weet niet van jullie, maar ik wil nog lang niet trouwen. Waarom zijn de meeste mensen zo enthousiast over trouwen en willen het zo snel mogelijk?

Ik zie echter niet zoveel voordelen.


echt he
pas na me diploma denk ik..
ik wil nog reizen met vriendinnen etc.. met een man gaat dat dus echt niet lukken
ik snap die meiden die na een paar maanden al trouwen dus echt niet he..ik snap niet waar al dat haast vandaan komt?

26-02-2010, 23:56

Citaat door SeaEyes:
De gedachte al, alsof ik geen adem kan happen naar vrijheid voormezelf, afhankelijk van iemand.

Ja wat?


Oke.

26-02-2010, 23:57

Citaat door -AARDBEITJ:
echt he
pas na me diploma denk ik..
ik wil nog reizen met vriendinnen etc.. met een man gaat dat dus echt niet lukken
ik snap die meiden die na een paar maanden al trouwen dus echt niet he..ik snap niet waar al dat haast vandaan komt?


Daar heb ik geen woorden voor... Ik zal 10 x nadenken voordat ik ga trouwen met een persoon. Hij moet gewoon de juiste zijn.

Anyways wil ik eerst me school afmaken etc. Als ik dat doe tijdens een huwelijk heeft dat invloed op m'n concentratie.

27-02-2010, 00:03

Citaat door SeaEyes:
Daar heb ik geen woorden voor... Ik zal 10 x nadenken voordat ik ga trouwen met een persoon. Hij moet gewoon de juiste zijn.

Anyways wil ik eerst me school afmaken etc. Als ik dat doe tijdens een huwelijk heeft dat invloed op m'n concentratie.


ja precies, of stel je voor dat je nog op school zit en je wordt zwanger..
ik moet hem echt langer dan 2 jaar kennen denk ik

27-02-2010, 00:04



Citaat door karim_be:
Oke.


27-02-2010, 00:05

Citaat door SeaEyes:
Daar heb ik geen woorden voor... Ik zal 10 x nadenken voordat ik ga trouwen met een persoon. Hij moet gewoon de juiste zijn.

Anyways wil ik eerst me school afmaken etc. Als ik dat doe tijdens een huwelijk heeft dat invloed op m'n concentratie.


Ik wil je wel spreken als je de 30 bent gepasseerd.

27-02-2010, 00:07

Citaat door -AARDBEITJ:
ja precies, of stel je voor dat je nog op school zit en je wordt zwanger..
ik moet hem echt langer dan 2 jaar kennen denk ik


Idd!

Pagina's : [1] 2