Bekijk volle/desktop versie : Kostschool sluit slaapzaal om 27 lesbische tienermeisjes



26-02-2010, 21:09
Een meisjesinternaat bij het Zuid-Afrikaanse Dunbar heeft een van haar slaapzalen gesloten. Reden voor de sluiting zou zijn dat maar liefst 27 van de meisjes op de zaal 'het' met elkaar zouden doen.



Zuid-Afrikaanse media berichten vandaag dat de massale 'uitbraak' van homoseksualiteit op de kostschool werd ontdekt toen twee meisjes zoenend werden betrapt. Toen schoolambtenaren hierop een onderzoek instelden, bleken er zich tussen de driehonderd meisjes nog 25 lesbische tienermeisjes te bevinden.

"Zevenentwintig leerlingen bleken te zijn betrokken bij dit soort relaties", reageerde de woordvoerder van het provinciale departement voor onderwijs vandaag. "Hierop heeft de school het besluit genomen de slaapzaal te sluiten."

Het departement heeft een commissie aangesteld om de kwestie te onderzoeken. Het is namelijk verboden om scholieren te weigeren op basis van hun seksuele geaardheid. De ambtenaren noch de school wilden op de kwestie reageren.

Bron:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/373319/1/1/100/kostschool-sluit-slaapzaal-om-27-lesbische-tienermeisjes.html

26-02-2010, 21:15


Snap niet of dit ook voor hetero relaties zou gelden maar ik vind het onzin om hier voor de hele boel te sluiten. Laat die mijden toch lekker hun gang gaan!!!

26-02-2010, 21:15
Ongeveer 1 op de 10? Klopt aardig met de verwachtingen.

26-02-2010, 21:21

Citaat door Octavianus:
Ongeveer 1 op de 10? Klopt aardig met de verwachtingen.

Ken de statistieken niet en al helemaal voor Z Afrika.
Denk wel dat die hier in EU zo ongeveer licht als niet hoger. Meen te denken dat vrouwen eerder geneigd zijn sex te hebben dan mannen van hun eigen geslacht. Tenminste als ik een vrouw was zeker

26-02-2010, 21:26


Ik kan het me best wel voorstellen van die meiden. De meeste knulletjes lopen de hele dag met een druppel aan hun puberale knoppie en spelen het klaar in 3 seconde. Zo'n meisje wil meer en dat kunnen de pubertjes niet! dus de oplossing voor aan je trekken te komen is een meisje die exact aanvoeld wat de wensen zijn van een vrouw.

26-02-2010, 21:40

Citaat door Bladerdeeg:
Ik kan het me best wel voorstellen van die meiden. De meeste knulletjes lopen de hele dag met een druppel aan hun puberale knoppie en spelen het klaar in 3 seconde. Zo'n meisje wil meer en dat kunnen de pubertjes niet! dus de oplossing voor aan je trekken te komen is een meisje die exact aanvoeld wat de wensen zijn van een vrouw.


26-02-2010, 21:42
Laat die meiden toch lekker. Make love, not war!

26-02-2010, 22:11
Pfff die christenen kunnen zich echt nie aanpassen aan de tijd, zo'n godsdienst hoort hier niet!
Stop de Christisering!

26-02-2010, 23:10

Citaat door karim_be:
Pfff die christenen kunnen zich echt nie aanpassen aan de tijd, zo'n godsdienst hoort hier niet!
Stop de Christisering!

Ik ben helemaal met je eens. Heb je ook een druppel aan je knoppie, want niet neuqen voor het Islamitiesch huwelijk moet je wel erg vol zitten. Dus terug naar zandbakkiestan en laat ons Christenen lekker door neuqen

26-02-2010, 23:23

Citaat door Bladerdeeg:
Ik ben helemaal met je eens. Heb je ook een druppel aan je knoppie, want niet neuqen voor het Islamitiesch huwelijk moet je wel erg vol zitten. Dus terug naar zandbakkiestan en laat ons Christenen lekker door neuqen

Let wel op je woorden he

Volgens het kristen dom mag je helemaal niet aan homofilie doen en tenzij jij niet getrouwd bent mag je helemaal niet xxxxxx

26-02-2010, 23:25
Ik denk dat dit al eeuwen voorkomt. Waarom nu opeens al deze heisa om een paar zoenende meiden.

Ik neem aan dat deze meiden dan ook geschorst zijn, waar moeten ze anders slapen?

26-02-2010, 23:32

Citaat door alitheflater:
Let wel op je woorden he

Volgens het kristen dom mag je helemaal niet aan homofilie doen en tenzij jij niet getrouwd bent mag je helemaal niet xxxxxx


humor!!! Dit kan ik altijd waarderen ga zo door! word het toch nog leuk hier!

Kiwi komtereens in, met jou kan je ook altijd lachen zonder dat je kwaad wordt

26-02-2010, 23:33



Citaat door RiffiaZiHolland:
Ik denk dat dit al eeuwen voorkomt. Waarom nu opeens al deze heisa om een paar zoenende meiden.

Ik neem aan dat deze meiden dan ook geschorst zijn, waar moeten ze anders slapen?

Vind het ook treurig voor die meiden en volledig achter haalt. Hoop dan ook dat het recht in Z Afrika sterk genoeg is en het weer recht gezet word.

26-02-2010, 23:39

Citaat door alitheflater:
Vind het ook treurig voor die meiden en volledig achter haalt. Hoop dan ook dat het recht in Z Afrika sterk genoeg is en het weer recht gezet word.

Dat bedoel ik!