Bekijk volle/desktop versie : Verdriet zielmaat verloren



Pagina's : [1] 2

26-02-2010, 19:58
Mijn lieve zus heeft mij voor eeuwig verlaten, geheel onverwachts. De pijn is onbeschrijfelijk, ik ben verdoofd van de pijn. Alleen je bed is er nog, je kleding en spullen

Ik mis je
ik heb je nodig

26-02-2010, 21:28


Allahmra wens je veel sterkte en ik weet dat woorden nu niets doen maar het heeft tijd nodig, tijd om alles een plek te geven. Doe veel doea voor haar en weest sterk voor de andere familieleden! Inshallah is ze nu op een betere plek! Insh'alah ya rebie!!

27-02-2010, 22:03
Amin ya rab, dank je wel Amra.

27-02-2010, 23:50
Ik wens jou en jouw dierbare veel sterkte, moge Allah(subhana wa ta3ala) jullie allen bijstaan in voor en tegenspoed Insha'Allah. Lieve schat, weet dat alles geschreven staat. En wanneer Allah(subhana wa ta3ala) wil dat iets gebeurt, dan gebeurt het ook. Het enige dat je nu kunt doen, is extra gebeden verrichten en duas doen omwille van jouw zus. Moge Allah(subhana wa ta3ala) haar vergeven, haar goede daden accepteren en belonen, en moge zij tot hen die het Paradijs gaan betreden behoren, insha'Allah, Allahoema Amien..

Mocht je ooit iemand nodig hebben om je verhaal bij kwijt te kunnen, weet dan dat ik daar dag en nacht voor open sta. Mijn woorden zullen niks aan jouw verdriet veranderen, maar het gevoel van 'eenzaam en alleen', dat moet op ten duur wel verdwijnen. Insha'Allah zal dat zo spoedig mogelijk lukken.

nogmaals veel sterkte.

28-02-2010, 15:47


Inna Lillahi wa Inna Illahi Radji3oen.
Moge Allah Subhana wa ta'Ala haar een plekje in Janath al Firdaus geven, inshallah.

Ameen.

28-02-2010, 19:33

Citaat door TrotseBerberse_:
Ik wens jou en jouw dierbare veel sterkte, moge Allah(subhana wa ta3ala) jullie allen bijstaan in voor en tegenspoed Insha'Allah. Lieve schat, weet dat alles geschreven staat. En wanneer Allah(subhana wa ta3ala) wil dat iets gebeurt, dan gebeurt het ook. Het enige dat je nu kunt doen, is extra gebeden verrichten en duas doen omwille van jouw zus. Moge Allah(subhana wa ta3ala) haar vergeven, haar goede daden accepteren en belonen, en moge zij tot hen die het Paradijs gaan betreden behoren, insha'Allah, Allahoema Amien..

Mocht je ooit iemand nodig hebben om je verhaal bij kwijt te kunnen, weet dan dat ik daar dag en nacht voor open sta. Mijn woorden zullen niks aan jouw verdriet veranderen, maar het gevoel van 'eenzaam en alleen', dat moet op ten duur wel verdwijnen. Insha'Allah zal dat zo spoedig mogelijk lukken.

nogmaals veel sterkte.


Bedankt voor je lieve woorden en dua
Moge Allah je belonen.

28-02-2010, 19:36
Raindrops en Limburgse , Ameen.
Dank jullie wel.

28-02-2010, 22:13
Moge zij de firdaus el a3la betreden en haar graf een rouda van het paradijs zijn iinscha ALLAH !!!
wens jOu en je fammilie heel veel sbar & alles komt goed iinsha ALLAH .

01-03-2010, 18:59
I feel you. Ik zou niet weten wat ik tegen je zou moeten zeggen. Ik ga dan ook geen clichés en/of andere afgezaagde niks bijdragende uitdrukking/opmerkingen naar je 'smijten'.

Het komt namelijk nooit meer goed. En daar moet je mee leren leven.

04-03-2010, 16:48
Moge Allah jou en je familie veel sbar geven... En Moge Allah je zus belonen met Djanaat Al Firdaws...

04-03-2010, 18:21
Van Allaah komen wij en naar Hem keren wij terug.

Moge Allaah haar zonden vergeven, haar graf verruimen en haar belonen met de hoogste rang in het Paradijs.

Heel veel sabr toegewenst voor jou en je familie. Allaahoema Ameen.

Doe du3a voor je zus opdat Allaah haar genadig zal zijn.

7ayaakie Allaah,
-xxx-

27-03-2010, 23:45

Citaat door Creativist:
I feel you. Ik zou niet weten wat ik tegen je zou moeten zeggen. Ik ga dan ook geen clichés en/of andere afgezaagde niks bijdragende uitdrukking/opmerkingen naar je 'smijten'.

Het komt namelijk nooit meer goed. En daar moet je mee leren leven.

Dit is ook precies hoe ik erover denk. Heb 't onlangs zelf moeten meemaken, toen m'n vader plotseling overleed.
Mensen die allemaal onzinnige dingen roepen die er helemaal niet toe doen.

Het is gewoon zo, het leven zal nooit meer hetzelfde zijn. En daar moet je maar mee zien te leren leven.

@ ts, moge Allah je zus genadig zijn en Hij haar belonen met een plekje in 't paradijs inshallah.
Sterkte, ik weet hoe moeilijk het is om iemand te verliezen die heel dicht bij je staat.

28-03-2010, 01:28



Citaat door Wahdania:
Bedankt voor je lieve woorden en dua
Moge Allah je belonen.



Graag gedaan oeghti

Ameen, hetzelfde geldt insha'Allah voor jou.

30-03-2010, 12:59
wens je veel sbar lieverd

05-04-2010, 16:38
Ik ben omar uit amesfoort, ben 32 jaar, Ik werk Full time, heb een auto, een huis, sport, spontane, gezellige,sociaal, rustig karacter,
Ik wil met je kennis maken.
Ik weet dat je verdrietig bent, over jou zusje is overleden.
Ik heh een een vraag je? Hoe oud ben je eigenlijk ?
en waar woon je in marokko ? wat doe je nu ? geen zin ?

Veel Groetjes van omar

Pagina's : [1] 2