Bekijk volle/desktop versie : Studie Weet me geen raad.....AFSTUDEREN/SCRIPTIE........MWD



26-02-2010, 18:50
Ik ben een MWD student die nu in haar afstudeerperiode zit maar weet me geen raad waar ik onderzoek naar wil doen.

Ik heb nu een plek gevonden in den haag "st.MOOI laak". Zij hebben geen odpracht voor me maar ik mag zelf wel met iest komen....ik ben me hersens aan het kraken maar kan me gewoon niets bedenken.

MOOI staat als welzijns-organisatie voor Maatschappelijke Ondersteuning van Omgeving en Individu. Zij heeft één motto en één visie: ‘MOOI verbindt mensen’.
Dit uit zich in het uitgebreide aanbod aan diensten, cursussen en activiteiten voor jong en oud. Vanuit verschillende locaties zet zij zich in voor het verbeteren van het welzijn in de buurt, wijk of stad. MOOI is een professionele organisatie die als maatschappelijk ondernemer samen met burgers, instellingen, bedrijven en gemeenten vorm en inhoud geeft aan modern welzijnswerk.


Kan iemand mij helpen....je hoeft het niet uit te kauwen voor me maar mij meehelpen met iets bedenken zou ik SUPER vinden.

27-02-2010, 16:45


hoe de clienten de behandeling ervaren, hoe zij daar allereerst zijn terecht gekomen en hoe zij nu terugkijken op de gehele behandeling.
Dus eerst stap 1 (ingang naar het amw), stap 2 de behandeling en stap 3 algehele evaluatie.

Dit is mijn plannetje voor een onderzoek wat ik moet doen, ben 2de jaars en doe dezelfde opleiding

Succes meid!!