Bekijk volle/desktop versie : zo goed dan...



Pagina's : [1] 2

26-02-2010, 15:24
Waarom altijd Marokkanen..kunnen we dan werkelijk niets positiefs bewijzen ?

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6147827/___Loverboys_zelfs_op_basisscholen___.html?p=1,1

bazz..

26-02-2010, 15:37


Het zijn altijd de negatieve verhalen die de aandacht krijgen. Niet terecht, want dat geeft een scheef beeld. Maar ik snap het wel; Marokkaanse jongeren zorgen al jaren voor (grote) problemen, maar dat kon nooit gezegd worden (als je een negatief woord zei over Marokkaanse jongeren, was je racist en weet ik niet wat).

Nu mag het wel gezegd worden, en is er veel politiek belang bij dat daarop veel wordt ingezet, zodat het politiek opgelost kan worden.

26-02-2010, 15:43

Citaat door Tunes27:
burgemeester Van den Bosch van Zaltbommel... wat is het nou?



volgens mij horen die twee steden een beetje bij elkaar..

26-02-2010, 15:44

Citaat door G2687:
Het zijn altijd de negatieve verhalen die de aandacht krijgen. Niet terecht, want dat geeft een scheef beeld. Maar ik snap het wel; Marokkaanse jongeren zorgen al jaren voor (grote) problemen, maar dat kon nooit gezegd worden (als je een negatief woord zei over Marokkaanse jongeren, was je racist en weet ik niet wat).

Nu mag het wel gezegd worden, en is er veel politiek belang bij dat daarop veel wordt ingezet, zodat het politiek opgelost kan worden.



ik vind het maar triest...

26-02-2010, 15:48



Citaat door Noura_Maghribia:
volgens mij horen die twee steden een beetje bij elkaar..



volgens mij heet de beste man zo...

26-02-2010, 15:50

Citaat door Tunes27:
volgens mij heet de beste man zo...



kan ook...wel typisch, dat zijn ook de benamingen van twee steden in noord-Brabant.

26-02-2010, 15:53

Citaat door Noura_Maghribia:
kan ook...wel typisch, dat zijn ook de benamingen van twee steden in noord-Brabant.



daarom maakte ik er een "grapje"" over..

26-02-2010, 15:58

Citaat door Noura_Maghribia:
Waarom altijd Marokkanen..kunnen we dan werkelijk niets positiefs bewijzen ?

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6147827/___Loverboys_zelfs_op_basisscholen___.html?p=1,1

bazz..

Wij kunnen hele positieve dingen doen, maar dat wordt overschaduwd door kinderen van...bleepbleepbleep!
Het is moeilijk om te roepen zonder jezelf in de vingers te snijden als Marokkaan, maar het wordt tijd om met grof materiaal aan het werk te gaan en wat Marokkanen tot ongenode gasten te verklaren op papier...zelfs als ze ook de Nederlandse nationaliteit hebben!
Dit zou moeten gelden voor alle vreemdelingen, maar omdat dit ook een egoistisch iets is van mij:
De andere groepen heb ik minder last van omdat ik er niet op aangekeken word!
Sommige Marokkanen leven in een soort twilightzone waar volgens mij niets softs tegen helpt. Ik zie iig niet wat deze jongens kan stoppen!

26-02-2010, 16:28
Luister eens heel goed allemaal..

laat je niet gek maken door de media..
tuurlijk zijn er marokkanen die slechte dingen doen, maar die heb je ook bij de nederlanders enz enz..


wat deze mensen willen doen..

deze hollanders is..

Ons een schuldgevoel aansmeren dat alles door ons kom,

wij kunnen nietopvoeden,
geen manieren,
geen goed geloof,
door ons de file,
door ons de crisis,
en ga zo maar door..

lijken wel de praktijken van hitler...

daarom wil ik alle marokkanen waarschuwen ga niet mee met de hipe waarmee de nederlanders bezig zijn..

ze proberen van ons een zondebok te maken zodat wij ons ook daadwerlijke gaan zien als de schuldige van alles...

wees opgepast...

26-02-2010, 16:29

Citaat door Noura_Maghribia:
Waarom altijd Marokkanen..kunnen we dan werkelijk niets positiefs bewijzen ?

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6147827/___Loverboys_zelfs_op_basisscholen___.html?p=1,1

bazz..



El 3aaaaaaaaaaaaaaaaaaayla...mshie te gdam
Hou je het nog vol

26-02-2010, 16:41
Als er negatieve nieuws is over de Marokkanen, dan is het gelijk wereldnieuws.

26-02-2010, 16:42
de problemen wel aankaarten maar niet oplossen ? wat voor lul ben je dan, zaltbommen ?


of is dit weer een van de propaganda methodes jegens marokkanen ?

01-03-2010, 12:05



Citaat door Hakim30:
Wij kunnen hele positieve dingen doen, maar dat wordt overschaduwd door kinderen van...bleepbleepbleep!
Het is moeilijk om te roepen zonder jezelf in de vingers te snijden als Marokkaan, maar het wordt tijd om met grof materiaal aan het werk te gaan en wat Marokkanen tot ongenode gasten te verklaren op papier...zelfs als ze ook de Nederlandse nationaliteit hebben!
Dit zou moeten gelden voor alle vreemdelingen, maar omdat dit ook een egoistisch iets is van mij:
De andere groepen heb ik minder last van omdat ik er niet op aangekeken word!
Sommige Marokkanen leven in een soort twilightzone waar volgens mij niets softs tegen helpt. Ik zie iig niet wat deze jongens kan stoppen!


laten we beginnen met hun asl en deen....als ze dat meer naar voren brengen zal de wereld er een stuk beter uitzien.

01-03-2010, 12:06

Citaat door LOSTx:
Als er negatieve nieuws is over de Marokkanen, dan is het gelijk wereldnieuws.



waar rook is is vuur...voorkomen is beter dan genezen vindt ik. We moeten er juist voor vechten niet in het licht te komen dan zijn we geen wereldnieuws noch iedere keer die 'rotmarokkanen' om het grofweg maar te mogen zeggen.

01-03-2010, 12:07

Citaat door sektini:
de problemen wel aankaarten maar niet oplossen ? wat voor lul ben je dan, zaltbommen ?


of is dit weer een van de propaganda methodes jegens marokkanen ?


De oplossing ligt bij onszelf...die jongeren zouden eens moeten beginnen met te beseffen in wat voor ni3ma ze leven, waar ze voor leven, en beseffen waar ze naar horen te streven in plaats van stoer een balletje te trappen en verwachten dat die niet terugrolt. Zo zie je maar weer, hij rolt honderdmaal zo hard terug, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

Pagina's : [1] 2