Bekijk volle/desktop versie : De prikpil of de gewone pil?



Pagina's : [1] 2

26-02-2010, 11:26
Naar welke gaat jullie voorkeur uit? En waarom?

Ik wil even alle voor en nadelen op een rijte hebben en dan een keuze maken tussen deze twee!

De prikpil ben je voor 3 maanden klaar mee en de pil moet je iedere dag aan denken dat je hem niet vergeet.



26-02-2010, 11:44


Prikpil krijgen meestal geestelijk zwakke mensen/ gehandicapten ed.

Voor de pil, je kunt er mee stoppen wanneer je wilt en voor prikpil moet je tijdje wachten. Nadeel is dat je het eens een keer vergeet, hoewel ik daar nooit problemen mee heb gehad. Blijkt ook wanneer je diarree hebt of overgeeft dat die pil dan ook niet aanslaat.

26-02-2010, 12:21
ik heb in totaal 6 maanden de prikpil gehad ik zou het echt niet doen als ik jou was je wordt niet ongie niks ik was na 6 maanden gestopt en ben pas na 3 jaar zwanger geraakt ik zou het echt niet doen als ik jou

26-02-2010, 12:22
de Implanon is ideaal

26-02-2010, 12:29



Citaat door Madame_Louisa:
de Implanon is ideaal

Ik krijgt het al benauwd als ik er al aan denk, laat staan laat doen ooeeff ik moet niks hebben van pillen, of prikpil of implanon! ik weet echt nie hoe ik het ga doen

26-02-2010, 12:36

Citaat door tetouania_s:
Ik krijgt het al benauwd als ik er al aan denk, laat staan laat doen ooeeff ik moet niks hebben van pillen, of prikpil of implanon! ik weet echt nie hoe ik het ga doen


Ik meen het als ik zeg dat het POEP is.

Je krijgt een verdovingsprik..
1 minutt wachten, en dan de prik met het buisje in je arm.. je voelt er NIKS van.


Ik ben nu verlost van de pil, want door mijn onzorgvuldigheid heb ik nu Adam


26-02-2010, 12:36
Wat is implanon?

Mijn voorkeur gaat ook uit naar de gewone pil eigenlijk. Maar het is echt iets voor mij om hem te vergeten een keer! daar ben ik bang voor.
want hoorde ook dat je dikke billen van de prikpil krijgt, is dat waar?

26-02-2010, 12:37

Citaat door Just_Smile04:
Wat is implanon?

Mijn voorkeur gaat ook uit naar de gewone pil eigenlijk. Maar het is echt iets voor mij om hem te vergeten een keer! daar ben ik bang voor.
want hoorde ook dat je dikke billen van de prikpil. En da moet ik niet hebben! Wil er zelfs een stuk van weg hebben



een mini-buisje in je bovenarm. Je kan het elk moment eruit laten halen door je huisarts, (als je besluit kinderen te krijgen) en elke 3 jaar moet ie worden vervangen


26-02-2010, 12:38

Citaat door Madame_Louisa:


een mini-buisje in je bovenarm. Je kan het elk moment eruit laten halen door je huisarts, (als je besluit kinderen te krijgen) en elke 3 jaar moet ie worden vervangen




Klinkt eng!
nee geef mij maar dan de gewone pil

26-02-2010, 12:39
Prikpil heeft veel nadelen.

Gebruik liever gewoon de pil.

26-02-2010, 12:40
ik zou nooit beginnen aan de prikpil. Ik heb een nicht die nu al 3 jaar probeert om zwanger te raken en het lukt maarniet. Dit komt met name door de prikpil. Tevens is zij wel behoorlijk aan gekomen door deze vorm van pil.
Ik zou de normale pil nemen, en ja het kan voorkomen dat je hem een keer vergeet.

26-02-2010, 12:41

Citaat door Just_Smile04:
Klinkt eng!
nee geef mij maar dan de gewone pil


Is niet eng 2 prikjes, net alsof je bloed gaat prikken..



26-02-2010, 12:57


Ìk zou het denk ik wel doen als ik zeker weet dat mijn gezin compleet is, dwz willen geen baby meer erbij.

Als je nog kinderloos bent en wel een kinderwens hebt zou ik met de gewone pil gaan beginnen of tellen(kalendermethode, dit moet je wel heel goed uitzoeken voor je begint plus het moet geen ramp zijn als je toch zwanger raakt.)

26-02-2010, 13:13

Citaat door Sharifa__:
Prikpil krijgen meestal geestelijk zwakke mensen/ gehandicapten ed.

Voor de pil, je kunt er mee stoppen wanneer je wilt en voor prikpil moet je tijdje wachten. Nadeel is dat je het eens een keer vergeet, hoewel ik daar nooit problemen mee heb gehad. Blijkt ook wanneer je diarree hebt of overgeeft dat die pil dan ook niet aanslaat.






Hoe kom je erop? Prikpil kiezen genoeg vrouwen hoor !
Je word alleen niet ongesteld ervan.

26-02-2010, 13:28

Citaat door majdouline83:
ik heb in totaal 6 maanden de prikpil gehad ik zou het echt niet doen als ik jou was je wordt niet ongie niks ik was na 6 maanden gestopt en ben pas na 3 jaar zwanger geraakt ik zou het echt niet doen als ik jou



dit heeft mijn vriendin ook precies zo gehad.

Pagina's : [1] 2