Bekijk volle/desktop versie : Maghreb wella Hollanda??



Pagina's : [1] 2 3

02-12-2002, 12:01
Maakt het jullie wat uit als je een relatie neemt met iemand uit Marokko of Nederland??
Sommige mensen die k ken zeggen dat de mensen uit Marokko alleen om de papieren gaan denken jullie er anders over??

02-12-2002, 12:13


Jah maar stel, wordt je verlieft op een jongen uit Maroc.........
Je zou maar nooit kunnen weten als hij om je geeft of hij om je papiertjes geeft
Aaaaaaaaaaaaah wat is het moeilijk!!!

02-12-2002, 12:14
Zo indepedent!!

Krasse taal!!!

zijn alle marokkaanse mannen uit marokko sukkels??
Dan zijn wij, onze vaders, jou vader, jou eventuele broers allemaal sukkels!!!
Toch???

Want waar komen die vandaan???
Marokko!!!!!!!!!!!

juist!!!!!!!!!!!


Denk even na voor dat je iets zegt!!


02-12-2002, 12:18

Citaat:
Origineel gepost door independent
ja mij wel , ik wil het liefst geen jongen uit marokko, want je weet de reden maar nooit en ik heb gewoon niks met de jongens van marokko " het zijn bijna allemaal sukkels" en ja er zijn er inderdaad veel die alleen maar om papieren trouwen

waarom vind jij ze bijna allemaal sukkels? Wat versta jij onder sukkels?

Zijn jongens uit nederland dan beter dan hen en geen sukkels?

02-12-2002, 12:18



Citaat:
Origineel gepost door casanova_hsij
Zo indepedent!!

Krasse taal!!!

zijn alle marokkaanse mannen uit marokko sukkels??
Dan zijn wij, onze vaders, jou vader, jou eventuele broers allemaal sukkels!!!
Toch???

Want waar komen die vandaan???
Marokko!!!!!!!!!!!

juist!!!!!!!!!!!


Denk even na voor dat je iets zegt!!

Ik ben het wel met je eens, maar misschien heeft het wel met iets te maken dat jullie hier zijn opgegroeid en die in Marokko....nog een beetje ouwerwets zijn want ik ben het ook wel een beetje met Laila eens want ik verlang niet echt naar bepaalde jongens die daar in Marokko zijn ...........:S

02-12-2002, 12:20

Citaat:
Origineel gepost door Laila_d
Ik ben het totaal mee eens!Die marokkanen uit marokko zijn echt achterlijk!!Die van hier voelen zich eigenlijk ook te lekker maarja wat moet je anders...........
Dus al me neven en ooms zijn achterlijk.. Let wat beter op je worden ik snap je mening maar misschien kan je het wel anders formuleren.

02-12-2002, 12:21

Citaat:
Origineel gepost door xxArmanigurlyxx
Ik ben het wel met je eens, maar misschien heeft het wel met iets te maken dat jullie hier zijn opgegroeid en die in Marokko....nog een beetje ouwerwets zijn want ik ben het ook wel een beetje met Laila eens want ik verlang niet echt naar bepaalde jongens die daar in Marokko zijn ...........:S
Stel je eens voor dat jij in Marokko zou zijn geboren en daar nog zou wonen?

02-12-2002, 12:23
Kijk niet iedereen is het zelfde........er zijn heus wel .....leuke jongens daar toch??? of heb ik dat verkeerd?


Enne Razer, jah als k in Marokko was geboren en dan...???

02-12-2002, 12:24

Citaat:
Origineel gepost door RaZer
Stel je eens voor dat jij in Marokko zou zijn geboren en daar nog zou wonen?
Ik begrijp je wel, maar jah....het is gewoon heel moeilijk...om je in Marokko geboren te voelen terwijl je dat gevoel nooit hebt gehad en dat je hier bent op gevoed en dat je niet kan voorstellen dat je daar woont duss het is heel moeilijk

02-12-2002, 12:26

Citaat:
Origineel gepost door Laila_d
Ik ben het totaal mee eens!Die marokkanen uit marokko zijn echt achterlijk!!Die van hier voelen zich eigenlijk ook te lekker maarja wat moet je anders...........
......wat dacht je van een kaaskop?

02-12-2002, 12:27

Citaat:
Origineel gepost door xxArmanigurlyxx
Ik begrijp je wel, maar jah....het is gewoon heel moeilijk...om je in Marokko geboren te voelen terwijl je dat gevoel nooit hebt gehad en dat je hier bent op gevoed en dat je niet kan voorstellen dat je daar woont duss het is heel moeilijk
Wat ik ermee wil zeggen is dat je niet over hen moet gaan oordelen. Ze zijn gewoon net als ons marokkanen in nederland. Omdat wij hiet zijn geboren zijn wij niet beter dan hen. Zij zijn zelfs meer marokkaan dan dat wij ooit zullen worden.

02-12-2002, 12:28

Citaat:
Origineel gepost door independent
beter lezen allemaallllllllll
ten eerste heb ik het niet over marokaanse jongens uit nl maar uit maroc !!!!!
en ten tweede ik zei "bijna allemaal " niet iedereen , maar ik heb veel meegemaakt daaroo duss vandaar dat ik er zo over denk....
Marokkanen uit Nl of marokkanen uit marokko. Marokkaan is Marokkaan wij komen voor hen op. Zij kunnen zichzelf hier moeilijk verdedigen

02-12-2002, 12:29



Citaat:
Origineel gepost door RaZer
Wat ik ermee wil zeggen is dat je niet over hen moet gaan oordelen. Ze zijn gewoon net als ons marokkanen in nederland. Omdat wij hiet zijn geboren zijn wij niet beter dan hen. Zij zijn zelfs meer marokkaan dan dat wij ooit zullen worden.
Maaaaaarrrr........Jullie kunnen bij een meisje niet op papieren uitgaan en een Marokkaanse jongen uit Maroc.....wel!! En daarom hebben heel veel meiden slechte ervaring met ze snap je?????

02-12-2002, 12:29

Citaat:
Origineel gepost door independent
o jij weer...nou ehhm wat ik onder sukkels versta is een beetje iemand in jou richting ...
Kijk dit bedoel.. gaat ze persoonlijk worden..

weet je meisje jij bent heel DOM sorry dat ik het zeg... maar als ik jou reacties lees dan moet ik me kapot lachen om jou domheid.


02-12-2002, 12:32

Citaat:
Origineel gepost door xxArmanigurlyxx
Maaaaaarrrr........Jullie kunnen bij een meisje niet op papieren uitgaan en een Marokkaanse jongen uit Maroc.....wel!! En daarom hebben heel veel meiden slechte ervaring met ze snap je?????
Ik snap wel wat je bedoel.. Ik zal ook liever met een Moslim meisje uit nederlan trouwen alleeen vond je reactie niet goed. Je kan gewoon beter zeggen dat iemand die hier is opgegroeid je beter begrijpt omdat hij weet hoe je denkt.

Pagina's : [1] 2 3