Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Bij was het ook zo druk gisteravond in de moskee??

Dalilah
02-12-2002, 11:39

Gisteravond in de moskee... Ik dacht ik ga extra vroeg, want het was me al verteld dat het druk zou zijn en dat ik dat als ik niet vroeg zou zijn er geen plaats meer was.. Nou ik was daar al om 17.30 en ik hoorde al van de verte de kibbelde vrouwen, was blijkbaar nog niet vroeg genoeg want er was maar weinig plek... Gelukkig heb ik mijn salaat toch kunnen verichten, ondanks dat ik heeel krab aan het bidden was... Insha allah worden mijn en die van jullie vasten en gebeden verhoord...

Oem_zackaria
02-12-2002, 15:01
Bismiellahie Arahmanie Rahiem Salaam aleikoem wr wb Bij ons in de moskee was het ook heel druk mash allah. Was niet veel plaats om te bidden iedereen heel krap. Het was heel mooi mash allah. Wat ik ook heel mooi vond was echt mash allah toen de imaam moest huilen toen hij bezig was met dua doen en toen moest iedereen huilen echt mash allah. wa salaam aleikoem Moge iedereen zijn vaste en zijn gebeden worden aanvaard door allah swt Ameen

Dalilah
02-12-2002, 15:16
Ja inderdaad het was prachtig.... Ik ben in deze Ramadan maar weinig naar de moskee gegaan jammer genoeg.... Maar voor een vrouw is het niet verplicht om in een moskee te bidden...

Tous3ied
02-12-2002, 15:52
Salaam 3alaikoem Bij ons was het ook heel erg druk niet normaal. Maar het was de moeite waard. Het is echt heel fijn gevoel al je moslim zuster/en broeders om je heen en fantastisch!! Beste broeders en zusters Moge Allah(swt) al onze gebeden accepteren Inchaallah.

corsa
02-12-2002, 15:56

op die dag is altijd druk, iedereen komt op die dag ook dieven enz.

Dalilah
02-12-2002, 15:58
Origineel gepost door corsa op die dag is altijd druk, iedereen komt op die dag ook dieven enz. Ja dat vind ik echt jammer... dat ze alleen op die dag komen en de rest van het jaar niet....

Oem_zackaria
02-12-2002, 20:03
Bismiellahie Arahmanie Rahiem salaam aliekoem wr wb Welke dag? Niemand weet zeker of het wel of niet die dag is, want het kan de 21, 23, 25, 27, 29 dag zijn van de ramadan. wa salaam aleikoem wr wb

sihemB
02-12-2002, 23:16
ja ik was niet geweest maar ik was die ochtend wel geweest gewoon koran les en toen zij de lerares dat het heel erg druk zou worden en toen is mijn ma geweest die avond en ze zij dat het suppppppppper druk was sihemB :D