Bekijk volle/desktop versie : van vrouwen snap ik geen reet



Pagina's : [1] 2

24-02-2010, 20:47
Salaam,

Ik ben op een leeftijd gekomen dat ik wel een relatie zou willen hebben, alleen ik krijg koppijn van de vaagheid van vrouwen.

Zoals; vorig jaar ben ik met een leuke meid naar een gala geweest van myn studievereniging. Ik heb haar gevraagd nadat we een aantal keren leuk hadden gepraat en gegeind/ Ik sprak met een vriendin van haar, bij een ander feest en ik zei tegen haar dat ik haar wel spontaan vond/ interessant. Zij zei dat ze op dat moment wat probleempjes had, dus ik bij het feest een beetje vorozichtig..

Naar het gala geweest, leuke avond gehad...

Na het gala negeerde ze me compleet... dus ik haar ook.. Ik dacht, dan niet/

Nu negeer ik haar nog steeds, ik geef haar niet al te veel aandacht, maar nu opent ze weer gesprekken.. dit heeft ze de afgelopen maanden meerdere keren gedaan, en daarna hebben we ook een uurtje of wat leuk gepraat...Maar, een week later loopt ze me weer straal voorbij.. weird.
Nu is ze een beetje verlegen en ik heb een redelijke vlotte babbel (mss schrikt dat haar af)
Nu vraag ik me af vind ze me nu leuk of niet (o ja, ik durf het ook wel in haar gezicht te vragen, maar doe dit niet te snel uiteraard, ze is een zeer serieus islamitisch mocro meisje, met een goed gevoel voor humor en ze geniet van het leven, en super knap) dus ik ben voorzichtig...)

24-02-2010, 20:54


Das wel heel raar. Ga anders even wat met haar drinken, en vraag der dan wat er aan de hand is.

Succes.

24-02-2010, 20:56
Serieus islamitisch mocro meisje vergezelt je naar een gala van de studievereniging?


Raap me op mensen! Oh nee, doe maar niet, kans op hernia is groot.

24-02-2010, 20:57
Tja..

24-02-2010, 20:57



Citaat door Gezeur:
Serieus islamitisch mocro meisje vergezelt je naar een gala van de studievereniging?


Raap me op mensen! Oh nee, doe maar niet, kans op hernia is groot.

hahahhahaaaaaaaaaaaa wllh die was goed hahahhaha moest echt lachen

24-02-2010, 20:58
ze wil dat je moeite voor haar doet....
ze test je uit, ze kijkt of je haar maar een ''vluggertj'' vindt of écht wat voor haar voelt.
het goede van dit is: ze vindt je wel leuk, anders zocht ze geen contact met je.
Dus ze is niet op je afgeknapt snap je?
Maar ze wil gewoon teste of je haar de ''moeite'' (in dit geval dat ze je negeert) wel waard bent.

24-02-2010, 20:59

Citaat door Gezeur:
Serieus islamitisch mocro meisje vergezelt je naar een gala van de studievereniging?


Raap me op mensen! Oh nee, doe maar niet, kans op hernia is groot.
hahahahahaha

ewa hij ziet haar zitten, dat is het belangrijkste

24-02-2010, 21:01
Het enige wat ik me kan bedenken is verlegenheid

24-02-2010, 21:02

24-02-2010, 21:02
meisjes gaan vaag doen als mannen vaag doen spreek uit ervaring!

24-02-2010, 21:03

Citaat door Shallm:
ze wil dat je moeite voor haar doet....
ze test je uit, ze kijkt of je haar maar een ''vluggertj'' vindt of écht wat voor haar voelt.
het goede van dit is: ze vindt je wel leuk, anders zocht ze geen contact met je.
Dus ze is niet op je afgeknapt snap je?
Maar ze wil gewoon teste of je haar de ''moeite'' (in dit geval dat ze je negeert) wel waard bent.


klopt, er zijn meisjes die negeren als ze je leuk vinden en eens zien hoever je gaat voor haar. Een leuke babbel kan iedereen met elkaar hebben maar echt moeite niet.. Doe je best, laat haar merken dat zij 'de 1e is' die je wilt..
Als ze naast haar vriendinnen staat moet je alleen naar haar kijken, alleen haar aandacht geven want dan merkt ze ook (en haar vriendinnen) dat je haar leuk vind. Allé, haar vriendinnen ook een goeiedag zeggen maar mohim you know.. Een meisje moet je niet als 1 persoon zien, haar vriendinnen moet je er ook bijpakken.. Als haar vriendinnen zien dat je dat vlot gedrag ook bij andere meisjes hebt gaan ze het haar meteen zeggen en safé dan ben je van de lijst geschrapt als je weet wat ik bedoel.. Als je verdere vragen hebt over meisjes want ik weet dat wij girls nogal "moeilijk/niet verstaanbaar' zijn tov jullie jongens.. Goodluck

24-02-2010, 21:03

Citaat door Gezeur:
Serieus islamitisch mocro meisje vergezelt je naar een gala van de studievereniging?


Raap me op mensen! Oh nee, doe maar niet, kans op hernia is groot.




24-02-2010, 21:04


Iedereen heeft er een andere kijk op. Het kan van alles zijn verlegenheid/ze heeft al iemand..whatever.. Het beste antwoord vind je bij haar

24-02-2010, 21:04

Citaat door Tangaouiaaaaaaa:
Het enige wat ik me kan bedenken is verlegenheid


Arrogantie, uiteindelijk kreeg ze niet wat ze verwachte ( een jongen die achter haar aan huppelt) Ze ervaarde een teleurstelling, en stoorde zich aan het feit dat ze geen aandacht kreeg. Ze voelde ergens de pijn, en nu kracht ze terug om haar zelf een gevoel van voldoening te krijgen.

24-02-2010, 21:06

Citaat door sinbad:
van vrouwen snap ik geen reet


Wat kan jou dat schelen, zolang ze maar een reet hebben

Pagina's : [1] 2