Bekijk volle/desktop versie : Ex van mijn vriendin....



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

24-02-2010, 18:07
Ik weet dat ik het niet kan maken. Maar ik koester bepaalde gevoelens voor haar exvriend die niet door de beugel kunnen. Ben ik een slechte vriendin als ik mijn gevoel laat spreken? Hij toont zelf ook interesse, maar ik weet echt niet meer wat te doen.. Stel hij is mijn ware moet ik hem dan laten gaan omdat zij zijn ex is? Het is niet dat het mijn beste vriendin is ofzo...]

24-02-2010, 18:08



Citaat door Galopea:
[Ik weet dat ik het niet kan maken. Maar ik koester bepaalde gevoelens voor haar exvriend die niet door de beugel kunnen. Ben ik een slechte vriendin als ik mijn gevoel laat spreken? Hij toont zelf ook interesse, maar ik weet echt niet meer wat te doen.. Stel hij is mijn ware moet ik hem dan laten gaan omdat zij zijn ex is? Het is niet dat het mijn beste vriendin is ofzo...]




Achter in de rij dame!!

24-02-2010, 18:09
Hmm.. moeilijk!

24-02-2010, 18:12

Citaat door Isha_2:
Achter in de rij dame!!



Moge de beste winnen!



Citaat door Huis-vrouw:
Hmm.. moeilijk!


Ja kijk dat heb ik dus ook. Ik vind het echt héél moeilijk. Duiveltje op mijn linkerschouder zegt: Gewoon doen kan het jou wat schelen..

24-02-2010, 18:12


Gal? Niemand durft zich aan dit onderwerp te wagen!

24-02-2010, 18:14

Citaat door Isha_2:
Gal? Niemand durft zich aan dit onderwerp te wagen!



I know, maar ik ben gewoon een keer eerlijk en open een serieuze topic. We hebben er het hele weekend over gehad. Kijk als het jouw ex was dan had ik zoiets van: Sel, back off, back off bigtime. Maar nu heb ik zoiets van .... Tjáh....

24-02-2010, 18:15
als het mekteb is dan kan je er niks aan doen ik werd eens gekoppeld aan de ex van mijn vriendin

24-02-2010, 18:17

Citaat door Galopea:
Moge de beste winnen!




Ja kijk dat heb ik dus ook. Ik vind het echt héél moeilijk. Duiveltje op mijn linkerschouder zegt: Gewoon doen kan het jou wat schelen..

Ik begrijp het..

Maar als ik jou was zou ik er voor gaan, als het niet werkt. Tsjaa, elmekteb meid.

24-02-2010, 18:18

Citaat door jasmina18:
als het mekteb is dan kan je er niks aan doen ik werd eens gekoppeld aan de ex van mijn vriendin


Ja dat is het nou juist. Mektab of geen Mektab hij is leuk en ik wil hem zoenen. Klaar.

24-02-2010, 18:18

Citaat door Huis-vrouw:
Ik begrijp het..

Maar als ik jou was zou ik er voor gaan, als het niet werkt. Tsjaa, elmekteb meid.



We hebben het wel over een psycho friend he. Ik kan hiermee echt mijn leven riskeren.

24-02-2010, 18:21

Citaat door Galopea:
I know, maar ik ben gewoon een keer eerlijk en open een serieuze topic. We hebben er het hele weekend over gehad. Kijk als het jouw ex was dan had ik zoiets van: Sel, back off, back off bigtime. Maar nu heb ik zoiets van .... Tjáh....


Ja, klopt. het hele weekend. Maar ik heb over hem gedroomd! Ik flirtte vrijdag al met hem! Jij pas zondag!!!


Citaat door Galopea:
Ja dat is het nou juist. Mektab of geen Mektab hij is leuk en ik wil hem zoenen. Klaar.


Ik wil meer dan zoenen

24-02-2010, 18:22

Citaat door Galopea:
We hebben het wel over een psycho friend he. Ik kan hiermee echt mijn leven riskeren.

Owh.

Riskeer je leven dan vooral niet.

24-02-2010, 18:22



Citaat door Galopea:
Ja dat is het nou juist. Mektab of geen Mektab hij is leuk en ik wil hem zoenen. Klaar.

ewa ja vraag het haar dan

24-02-2010, 18:23

Citaat door Isha_2:
Ja, klopt. het hele weekend. Maar ik heb over hem gedroomd! Ik flirtte vrijdag al met hem! Jij pas zondag!!!



Ik wil meer dan zoenen



Vrijdag was ik druk bezig met een ander en zaterdag was ook. Zondag was het rustig.


Hell no, zoenen is meer dan genoeg vriendin ik wens geen Saida Oumaima Awatief.

24-02-2010, 18:24
Vraag het aan jou vriendin. Als het niet je beste vriendin is heb je niks te verliezen, op je eer na dan.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11