Bekijk volle/desktop versie : Welke software kan weg? (lijstje)



24-02-2010, 17:14
Salaam Au Alykoum Wa Rahmatu Allah Wa Barakatu,

wie heeft er tijd en heeft zin om dit lijstje langs te gaan? Welke software is gewoon onzinnig en kan weg?

Het zou fijn zijn als je me kan helpen!

Ma3asalama


25-02-2010, 01:12


Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,

Geachte zuster,

U hoeft niets te verwijderen. Al uw programma`s zijn klein en de grote zijn nodig. Mocht u toch zaken wensen te verwijderen dan hoor ik het graag. Er zijn zo een aantal programma op te noemen maar ik kan niet geheel zeker van het gebruik van door u.

Wa Salaam.

25-02-2010, 11:28

Citaat door Tahmid:
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,

Geachte zuster,

U hoeft niets te verwijderen. Al uw programma`s zijn klein en de grote zijn nodig. Mocht u toch zaken wensen te verwijderen dan hoor ik het graag. Er zijn zo een aantal programma op te noemen maar ik kan niet geheel zeker van het gebruik van door u.

Wa Salaam.


Salaam Alykoum,

-Mijn cd-speler doet t niet dus alles wat daarmee te maken heeft kan denk ik weg?
-mozilla kan denk ik weg, gebruik ik nooit.
-msn kan weg, geen behoefte aan.
-acer arcade ook en de 2 die daarna volgen denk ik ook (ik weet niet wat het inhoud de eerste 3 maar gebruik t nooit.)

Ma3asalama

25-02-2010, 11:34

Citaat door Shop_and_Shine:
Salaam Alykoum,

-Mijn cd-speler doet t niet dus alles wat daarmee te maken heeft kan denk ik weg?
-mozilla kan denk ik weg, gebruik ik nooit.
-msn kan weg, geen behoefte aan.
-acer arcade ook en de 2 die daarna volgen denk ik ook (ik weet niet wat het inhoud de eerste 3 maar gebruik t nooit.)

Ma3asalama



je stelt een vraag en vervolgens geef jij jezelf een antwoord
nou die software mag dus weg hahah

25-02-2010, 11:35


waarom gebruik je Mcafee, ik zeg niet dat het programma slecht is maar het is gewoon computerverslomen, op school ook 2 computers ofzo mcafee dat zijn de enigste twee die sloom zijn

25-02-2010, 12:27

Citaat door mocromilibo:
waarom gebruik je Mcafee, ik zeg niet dat het programma slecht is maar het is gewoon computerverslomen, op school ook 2 computers ofzo mcafee dat zijn de enigste twee die sloom zijn


Welke moet ik dan gebruiken?

die goed is!

25-02-2010, 12:29

Citaat door AbouRfissa:

je stelt een vraag en vervolgens geef jij jezelf een antwoord
nou die software mag dus weg hahah


Ja maar ik weet niet of mijn computer die nodig is of niet. Kijk als het programma dat ik wil verwijderen niet zomaar op het internet te downloaden is en ik kan het ooooooit nodig hebben. Dan twijfel ik of ik het moet verwijderen of niet...


25-02-2010, 15:15
Wa Alikum Asalaam Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,

dezen:


Citaat:
-Mijn cd-speler doet t niet dus alles wat daarmee te maken heeft kan denk ik weg?
-mozilla kan denk ik weg, gebruik ik nooit.
-msn kan weg, geen behoefte aan.
-acer arcade ook en de 2 die daarna volgen denk ik ook (ik weet niet wat het inhoud de eerste 3 maar gebruik t nooit.)
Mogen allemaal weg. Als ook de twee onder Acer Arcade. Betreft de virusscanner. De beste free wat ik ken is Avira: http://www.free-av.com/
Wel eerst uw oude virusscanner verwijderen voor de nieuwe te installeren.

Uw cd speler doet het niet? Gaat niet open? Speelt niks af?

Wa Salaam.

25-02-2010, 20:00

Citaat door Shop_and_Shine:
Welke moet ik dan gebruiken?

die goed is!



avg is goed

25-02-2010, 22:36

Citaat door Tahmid:
Wa Alikum Asalaam Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,

dezen:



Mogen allemaal weg. Als ook de twee onder Acer Arcade. Betreft de virusscanner. De beste free wat ik ken is Avira: http://www.free-av.com/
Wel eerst uw oude virusscanner verwijderen voor de nieuwe te installeren.

Uw cd speler doet het niet? Gaat niet open? Speelt niks af?

Wa Salaam.


Oke, fijn ! weer een deel van mn schijf beschikbaar.

Ja mn cd-speler wil nog wel open en dicht. Maar als ik er een cd in doe pakt ie 'm niet. Ook niet als ik bij 'computer' kijk. Er word niks aangegeven.

Ma3asalama

27-02-2010, 16:01
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,

Om welke laptop/computer gaat het? Wellicht dat uw cd/dvd een driver update nodig is.

Wa Salaam.