Bekijk volle/desktop versie : Just Me,,



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

24-02-2010, 16:55

Just Me,,

Als je zacht mijn lippen streelt
En ze daarna kust,,
Voel ik dat het over is,
En mijn liefde voor jou is uitgeblust



‘AAAHHHHH VAKANTIE!’ Dikra en ik sprongen een gat in de lucht en namen ons diploma in ontvangst. Je zag alle stelletjes op de gang nog huilend afscheid van elkaar nemen en god wat was ik blij. Mijn leven komt nu pas op gang. ‘Kom we gaan de stad in ik heb de kaart van mijn vader gekregen’ Zei ik schaterend van het lachen tegen Dikra. Dikra is mijn beste vriendin en ik zei haar als een zus. Ik ken haar al vanaf mijn geboorte en ondanks de ruzies kwam het altijd weer goed en konden we de hele wereld aan. Dikra en ik zaten beide op thaiboksen en hadden samen grote plannen voor de toekomst. Om te beginnen na de zomervakantie in Amsterdam gaan wonen. Hij is al helemaal ingericht door mijn broer. Onze ouders gaven ons hun zegen als voorwaarden geen vreemden ons huis in te laten of jongens etc. We konden algauw instemmen want jongens en ‘wij’ dat past gewoon niet, niets voor ons. Maar terug in de realiteit. We shopten er helemaal op los want vanaf morgen zouden we naar Marokko vertrekken. Onze ouders zouden samen gaan dus daar hoefden we ons al helemaal geen zorgen om te maken.


Drie dagen later,,



Gapend keek ik naar buiten en zag dat we waren aangekomen. Na drie lange en zware stinkdagen op de wegen naar Marokko was ik ontzettend opgelucht thuis te zijn. Ik stapte vermoeid uit en liep meteen naar mijn twee zware koffers en trok ze op mijn gemak naar boven. Ik liep dwars door mijn familie heen die mij met open armen wilden ontvangen. Ik was echt helemaal kapot en kon geen spier meer bewegen. Ik plofte neer op mijn bed en viel algauw in slaap. De volgende ochtend zag ik dat mijn moeder mij blijkbaar had ingestopt en vrijwel meteen verscheen er een brede glimlach op mijn gezicht. ‘Nu kan mijn vakantie echt beginnen:’ Fluisterde ik. Ik hees mezelf uit bed en pakte mijn koffers netjes uit. Ik zag dat het al half twee was en ik dacht dat het nog vroeg was. Ik liep vermoeid mijn eigen badkamer in en nam een verfrissende douche. Vervolgens liep ik naar mijn kast en trok een witte lingerie aan. Ik deed een Burberry korte broek aan met een Burberry blouse en trok mijn zwarte birkenstocks aan. Vervolgens föhnde ik mijn donkerblonde haren droog en liet mijn bos krullen los hangen. Ik deed snel wat mascara en lipclose en kon er weer tegen aan. Vrolijk liep ik naar beneden en zag iedereen rondom de eettafel zitten voor het middag eten. Ik begroette iedereen nog snel en wilde gaan zitten maar nergens was plek. IK hoorde de irritante stem van mijn irritante nichtje weer krijsen. ‘Je kan ook op de grond zitten hoor’ ‘Ja, en mijn peperdure kleren zeker vies maken’ ‘Bentie, waar ga je dan zitten’ ‘Simpel’ Zei ik glimlachend tegen mijn vader. Iedereen volgde me met hun ogen en kwamen uit bij mijn broer Ismael die mij bang aan keek. Ik rechtte zijn benen netjes en ging op zijn schoot eten. Zo at ik zelf en voerde mijn broer ook. Ik vond het wel een grappig gezicht, maar mijn nichten en neven keken mij meteen vies aan. Ik genoot er juist van.

24-02-2010, 17:11


upupupupup je eerste fan

en zet je pleasssssssssssss een vervolgje want dit hadden we al gelezen

24-02-2010, 17:13

Citaat door XXFATJEXX:
upupupupup je eerste fan

en zet je pleasssssssssssss een vervolgje want dit hadden we al gelezen



Haha,, schattjje,, ik zal er meteen eentje voor je typen,, nog heel even geduld,,!!!

24-02-2010, 17:14

Citaat door marokkaanttjje:

Haha,, schattjje,, ik zal er meteen eentje voor je typen,, nog heel even geduld,,!!!


oke bedankt

24-02-2010, 17:20


Oewpaaaaaaaahh!! Nieuwe fannetje!! En thankgod dat je je verhaal weer hebt gevonden.

24-02-2010, 17:42


Na een tijdje begon mijn broer ismael, knap irriatnt te doen dus gaf ik hem een klap. 'Zit even normaal man, eh ezel ik kan zo niet eten' 'Hou jullie monden en eten!' Riep mijn vader. Ik knioogde overdreven naar hem en keek vervolgens naar ismael. Ik bracht mijn wenkbrauwen op en neer en keek snikkie naar mijn broer. 'Denk jij wat ik denk!?' 'Uhmm, wat denken we?' Vroeg hij onnozel. Ik trok hem omhoog en trok hem rennend mee naar boven om onze zwemspullen te pakken. Ik pakte ook meteen mijn broers kleren en trok hem weer mee terug naar beneden. 'Mama, papa wij ijn weg doei,,' Ik wilde weglopen maar de stem van mijn krijsende nicht kwam er weer boven uit. 'Het is niet netjes om als vrouwzijnde naar het strand te gaan want daar laat je de helft van je ontbloote lichaam zin en dat s niet toegstaan dus kom maar terug toch hemie?' En ze keek naar mijn vader. Ik zag hem bedenkelijk kijken maar keek me daarna toch afkeurend aan. 'Bentie waarom blijf je dez zomer niet gezellig thuis.' Ik wilde echt zwaar tegen hem in gaan maar dat deed mijn broer duidelijk al. 'Nee dat doet ze niet, want waar ik ga, gaat zij ook. En ik ga nu naar het strand dus zij gaat mee punt uit' Hij keek mijn nicht nog vies aan en trok me vervolgens mee naar buiten waar we het tegelijkertijd uitproestte.Op het strand aangekomen zag ik echt overal wel mensen van onze afkomst wat me zo'n goede deucht deed. Ik voelde me meteen thuis. We legde onze spullen neer en rende achter elkaar aan het water in. Ik zwom wat verder weg van ismael tot ik hem met een paar meisjes zag staan. Ik zwom zijn richting op en trok hem bij zijn oren daar weg. 'Dag dames, mijn zus gaat me slaan ik zie jullie zo weer' Ik stond tegen hem te praten maar hij zwom zo langs mij heen. Ik zag dat hij richting een groepje jongens ging. Ik hield mijn schouders op en besloot wat te gaan zonnen tot ik mee werd getrokken door iemand. Ik kon me niet verweren en het enige wat ik toen zag was zwart.


24-02-2010, 17:44

Citaat door Fietsbell:
Oewpaaaaaaaahh!! Nieuwe fannetje!! En thankgod dat je je verhaal weer hebt gevonden.



Nee,, ik heb mijn bestand jammer genoeg niet gevonden, en mijn pc is ook kapot. Maar ik zit nu op laptop en kon het niet over mijn hart krijgen jullie te laten zitten,, dus hier is een vervolgje,,..

24-02-2010, 17:47
wjw meid ga snel verder is spannend

25-02-2010, 09:57
UUpp gaa snel verder

25-02-2010, 12:40

Citaat door marokkaanttjje:

Nee,, ik heb mijn bestand jammer genoeg niet gevonden, en mijn pc is ook kapot. Maar ik zit nu op laptop en kon het niet over mijn hart krijgen jullie te laten zitten,, dus hier is een vervolgje,,..

Da's fockt op . Maar wel hartstikke lief van je dat je toch doorgaat Check je hoekje and UP!

25-02-2010, 19:23
meid krijgen we vervolg je betn tg online

upupupupu

25-02-2010, 19:54
upupup nieuw fannetje

25-02-2010, 20:09


Oeeeppp(L)

25-02-2010, 22:59

Ik opende alproestend en al mijn ogen en spuugde een hele lading water uit. Ik keek om mij heen en zag mijn broer en zijn vrienden om mij heen gebogen. 'Uhhm, kunnen jullie weer normaal gaan staan, ik ben niet dood hoor' Zei ik een tikkeltje geirriteerd. Iedereen schoot achteruit en ik stond op. 'Ik denk dat ik maar naar huis ga ik voel me ineens zo suf.' Ik raapte mijn spullen bijelkaar en die van mijn broer maar zag dat hij het water weer in rende. IK zuchtte diep en werd steeds geirriteerder. 'Haha, je wilt zeker naar huis?' Hoorde ik iemand naast me vragen. Ik keek op in twee helder blauwe ogen. Ik keek hem scheef aan. 'En wie ben jij?' Hij glimlachte grijnzend en stak zijn hand uit. 'Aangenaam Adam, ik ben een vriend van je broer.' Ik reageerde totaal niet op hem en gooide woest mijn spullen op de grond. Ik ontdeed mij van mijn jurk en rende het water in. Nadat ik eindelijk mijn broer bereikte trok ik hem woest mee van zijn oren. 'Zei ik niet dat ik naar huis wilde?' Hij keek mij onschuldig aan en deed ondertussen zijn kortebroek aan en hielp mij met de spulen dragen. Hij nodigde zijn vrienden ook uit om thuis te komen bij ons en zo staptte we met z'n alle in onze auto. Thuis liep ik meteen door naar mijn kamer en deed die weer op slot. Ik ondeed mij van mijn natte kledij en liep de badkamer in. Ik nam een lekkere koude douche en trok vervolgens mijn lingerie aan. Ik liep naar mijn kast en keek tegelijkertijd op de klok om te kijken hoelaat het was. 'Hmm, 6 uur al dan maar buiten eten' Ik trok een witte jurk aan die ietjes boven mijn knieen reikte. Ik deed er een zilveren riem onder mijn boezem bij aan en deed mijn zilveren sieraden in met mijn witte pumps. Ik deed snel wat mascara en oogpotlood en mijn krullen droogde ik snel en kneedde er wat mouse in. Vervolgens spoot ik een luchtje op en keurde mezelf goed. Ik liep mijn kamer uit en deed mijn deur op slot. Ik hoorde een enorme herrie in de kamer naast mij en liep naar binnen. Ik zag dat de vrienden van mijn broer en mijn broer zelf zich aan het omkleden waren. Ze stonden allemaal in hun boxershort en keken mij beduusd aan behalve mijn broer. Die was het gewend ik bleef er altijd bij staan en hij zo ook bij mij. 'Ach stel je niet zo aan en kleed je snel om want ik heb honger' 'Assahbi, doet ze dat altijd nigh?' Vroeg Adam bijdehand. 'Hmm, Uhh ja zo is zij. Trek je daar maar niks van aan.' 'Hoe kan ik me nou omkleden met een meisje in de kamer.' Ik stak mijn middelvinger op en ging op het bed zitten tot ze klaar waren. Na een half uur zagen ze er zelfs opgedoster uit dan mij en zo liepen we naar beneden. Ik groette mijn ouders natuurlijk beleefd en de rest ook mar anders is het wat te opvallend. 'Mam, wij gaan buiten eten doei' 'Mama, mag ik ook mee??' krijste de lelijke stem van mijn nicht weer door de kamer. Ik en mijn broer keken haar aan en zeiden tegelijk 'meisjes mochten toch niet buiten komen, maar hoorde toch in de keuken ewa ga naar je couzina zied!' Ze keek mij met een rood aangelopen hoofd aan omdat we haar hadden afgewezen waar mijn broers vrienden bij waren. Mijn tante keek mij woedend aan en wilde wat zeggen maar mijn vader nam het woord al. 'Ismael neem je nichtje mee' Comandeerde hij ons. 'Baba, dat kan niet want we gaan dingen doen die zij niet mag doen.' Mijn vader wist gelijk dat hier niets op te zeggen was en keek zijn zus (onze tante) met opgeheven schouders aan en keek verder naar de televisie. 'Zo ken ik je weer papa.' En gaf hem nog een dikke kus.


25-02-2010, 23:42
Nog meeeerr!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14