Bekijk volle/desktop versie : Mensen uit Antwerpen, hier komen svp!

24-02-2010, 14:45
Vrijdag gaan ik en een paar vriendinnen naar Antwerpen. Wat is leuk om daar te doen? Welke restaurants/eetcafetjes raden jullie ons aan? Welke winkelstraten?

Mohiem wat valt er daar allemaal te doen en wat moeten we echt zien en bezoeken?

Alvast bedankt!

24-02-2010, 15:24

hmm
Ben zelf van Mechelen wel provincie Antwerpen ..
winkelstraat De Meire zoizo, benamingen heb ik ni echt

24-02-2010, 21:58

Citaat door MMonstertje:
Vrijdag gaan ik en een paar vriendinnen naar Antwerpen. Wat is leuk om daar te doen? Welke restaurants/eetcafetjes raden jullie ons aan? Welke winkelstraten?

Mohiem wat valt er daar allemaal te doen en wat moeten we echt zien en bezoeken?

Alvast bedankt!

De Meir is grote winkelstraat rondom heb je van die kleine boetiekjes , groenplaats, schelde, Handelstraat is vlakbij centraal station dan lijkt et alsof je in marokko bent, en eventueel Wijnegem shoppingcenter,

alstublieft

25-02-2010, 00:10
Als je de weg niet kent is het indd beter om op de meir en op groenplaats te blijven, daar vind je al wel genoeg interessante plekjes.

25-02-2010, 00:14

bedankt voor jullie reacties lieve Belgen

25-02-2010, 00:43
Nee, nie komen, blijf daar!

25-02-2010, 12:32

Citaat door karim_be:
Nee, nie komen, blijf daar!

haha ik kom zeker wel inchallah!

25-02-2010, 12:33
Dus even samenvattend, de plaatsen waar ik heen moet zijn:

-handelsstraat
-Winkelstraat de Meir
-Groenplaats

Ok spannend!

25-02-2010, 12:41
De Meir een winkelstraat met al de bekende winkels. In de buurt van de Groenplaats heb je de Kammerstraat dacht ik , daar vind je tal van alternatieve shops. Wil je het gevoel hebben van in Berkane rond te lopen dan kan ik je de Handelstraat aanraden..maar het leukste om te shoppen zijn de zijstraten van de Keyserlei en de Meir en in de buurt van de Groenplaats. Het leuke aan Antwerpen is dat het station echt in het centrum is. Met de wagen is het nu iets moeilijker...werken aan de Turnhoutsebaan.

ALs je uitgeweken Nederlanders wilt treffen, dan moet je op de Turnhoutsebaan zijn, Carnotstraat...

Wat het eten betreft er is een goede Marokkaan die Italiaanse specialiteiten heeft in de zijstraat van de Turnhoutsebaan...Dacht dat de straat "Drink" heette. Je moet dan vanuit het station niet in de richting van het centrum lopen maar richting kleine ring.

Je vindt tal van vis-en andere restootjes uitgebaat door Marokkanen, en neem aan dat het dan halal is. En anders heb je op de Groenplaats leuke veggietoestanden.

Enjoy your stay !

25-02-2010, 13:02

Citaat door Mouna33:
De Meir een winkelstraat met al de bekende winkels. In de buurt van de Groenplaats heb je de Kammerstraat dacht ik , daar vind je tal van alternatieve shops. Wil je het gevoel hebben van in Berkane rond te lopen dan kan ik je de Handelstraat aanraden..maar het leukste om te shoppen zijn de zijstraten van de Keyserlei en de Meir en in de buurt van de Groenplaats. Het leuke aan Antwerpen is dat het station echt in het centrum is. Met de wagen is het nu iets moeilijker...werken aan de Turnhoutsebaan.

ALs je uitgeweken Nederlanders wilt treffen, dan moet je op de Turnhoutsebaan zijn, Carnotstraat...

Wat het eten betreft er is een goede Marokkaan die Italiaanse specialiteiten heeft in de zijstraat van de Turnhoutsebaan...Dacht dat de straat "Drink" heette. Je moet dan vanuit het station niet in de richting van het centrum lopen maar richting kleine ring.

Je vindt tal van vis-en andere restootjes uitgebaat door Marokkanen, en neem aan dat het dan halal is. En anders heb je op de Groenplaats leuke veggietoestanden.

Enjoy your stay !

hey meid,

Hartstikke bedankt voor de informatie.

26-02-2010, 01:29
Voordat je na huis gaat wat drinken bij chahrazed shisha loungee