Bekijk volle/desktop versie : M.V.Basten staat bovenaan het lijstje om de nieuwe bondcoach te worden van Oranje!



02-07-2004, 00:40
Basten kandidaat nummer één bij de KNVB


Marco van Basten staat bovenaan het lijstje om de nieuwe bondcoach te worden van het Nederland Elftal, zo meldt de altijd goed geïnformeerde AD-columnist Hugo Borst vanavond in Studio Sportzomer. De kans dat de KNVB echter de Ajacied strikt lijkt erg klein, aangezien hij zijn carrière als trainer rustig wil opbouwen.

02-07-2004, 03:18


Hm onervaren vin k...vergeleken met de anderen,denk ook nie dat ie er mee in gaat stemmen.

02-07-2004, 03:43
Die van basten traint de ffjes van Ajax hoe kan hij nou Nederland gaan coachen.

02-07-2004, 13:12
Ik vind dat Johan Cruijf ook in het lijstje moet..

03-07-2004, 12:29


CO adriaanse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!num:un o

03-07-2004, 12:30
wie zegt dat Dick Advocaat weggaat??

03-07-2004, 13:09

Citaat:
Origineel gepost door obl2
dick advocaat gaat WEG! het staat al vast!

ik vind dat CO adriaanse de kans moet krijgen om het nederlandse elftal onder zijn hoede te krijgen. Als je de afgelopen week naar studio sportzomer hebt gekeken. Dan merk je gelijk dat ie een duidelijke VISIE heeft over het voetbal. Hij weet precies wat ie moet doen als ie bondscoach wordt.

Zo'n coach hebben we nodig. Die precies weet wat ie moet doen. Nog maar 2 jaar voor het WK, de tijd gaat snel en de spelers hebben het al erg druk bij hun eigen club.

Als M.van basten bondscoach wordt dat wordt regelrecht een DRAMA!

hij is ONERVAREN, alleen de A'tjes van Ajax. Het voetbal van nu is niet die van '88

ps: als johan cruijf in het lijstje stond. Dan moeten ze NATUURLIJK voor cruijf kiezen
marco van basten en koeman

05-07-2004, 18:25
jah toch :d

05-07-2004, 21:38

Citaat:
Origineel gepost door obl2
leuke combinatie jah wat ze gister al zeiden bij studio sportzomer. v.Basten met een ervaren trainer. Kijk maar naar Rijkaard die mislukte bij AZ. Maar toen hij naar barcelona vertrok nam hij een ervaren assistent mee. En dat gaat nu geweldig

Rijkaard is mislukt bij Sparta Maar hij had dan ook echt een triest elftal....was geen geld voor versterkingen...

05-07-2004, 21:57

Citaat:
Origineel gepost door Jamal_fes
Basten kandidaat nummer één bij de KNVB


Marco van Basten staat bovenaan het lijstje om de nieuwe bondcoach te worden van het Nederland Elftal, zo meldt de altijd goed geïnformeerde AD-columnist Hugo Borst vanavond in Studio Sportzomer. De kans dat de KNVB echter de Ajacied strikt lijkt erg klein, aangezien hij zijn carrière als trainer rustig wil opbouwen.
Hij moet eens weten waar hij aan zal beginnen yeak , Nou ik zou voor geen geld Bondscoach willen worden !!!!!!!!! Want er zijn al 16.miljoen in het land hahaha dus ja ze moeten mensen laten stemmen om de opstelling wie zal moeten spelen en wie niet , toch een goed idee, zo krijgt niemand de schuld als ze slecht spelen.

05-07-2004, 22:43
Hoe kunnen ze hem in staat achten om het NL elftal te trainen?? Volgens mij heeft hij tot nu toe de jonkies alleen gecoacht.
Geef mij maar co Adriaans.. dan maken ONZE jongens ooit nog kans op een mooie titel

06-07-2004, 09:32
Hier nog een Co Adriaanse FAN!! Hoop dat hij het wordt! Die gast gaat ze gewoon paaseieren laten zoeken of 20 km laten lopen.

Nee, maar ik hoop het echt. Hij heeft een aanvallende visie en gaat er denk echt voor. Hoop alleen dat hij het dan wel goed doet met de Pers. Maar ja als je wint doe je het altijd goed. Ik denk trouwens niet dat het Co wordt omdat de voorzitter Kesler graag advies van Kessler wil volgen en dat wordt dan iemand van de 88 genaratie. Dus Marco van Basten gesteund door Johan. Dan doet hij het wel