Bekijk volle/desktop versie : Blaasontsteking



Pagina's : [1] 2 3 4 5

24-02-2010, 12:52
Wie heeft dit ooit al gehad??

Ik denk dat ik er nu last van heb, kga over uurtje naar de dokter.

24-02-2010, 12:56


Het volgden helpt:

Drink een glas water met daarin opgelost een tablet van Vitamine C. Dit doodt de bacterieen die de ontsteking veroorzaken. Iets zuurs drinken zoals cranberrysap of citroensap met water helpt ook.

24-02-2010, 13:00

Citaat door Sienna-la:
Het volgden helpt:

Drink een glas water met daarin opgelost een tablet van Vitamine C. Dit doodt de bacterieen die de ontsteking veroorzaken. Iets zuurs drinken zoals cranberrysap of citroensap met water helpt ook.



Het is echt pijnlijk meid, er is zelfs wat bloed bij..

24-02-2010, 13:11
Je krijgt van de dokter waarschijnlijk wel een kuurtje mee. Dan is het met een halve dag over. Voor nu is het vooral belangrijk dat je heel veel drinkt, zodat als je aandrang hebt ook daadwerkelijk kan plassen. Sterkte!

24-02-2010, 13:12



Citaat door Sienna-la:
Je krijgt van de dokter waarschijnlijk wel een kuurtje mee. Dan is het met een halve dag over. Voor nu is het vooral belangrijk dat je heel veel drinkt, zodat als je aandrang hebt ook daadwerkelijk kan plassen. Sterkte!



Heel erg bedankt voor u raad.
Kben altijd bang als er zoiets onbekends gebeurd met mij

24-02-2010, 13:14
Ik heb 't 1x gehad, wat 'n vieze pijn zeg. Kuurtje krijg je van je huisarts en ik heb me zo 'n 7 dagen volgegoten met cranberrysap

24-02-2010, 13:15
Kheb het ook drie weken geleden gehad, ik bloede ook hevig en kreeg een persdrang ( leek of er iets naar beneden kwam) Ik kreeg een kuur en die hielp niet bij mij. Dan gewoon vanzelf gestopt en nu van gisteren heb ik weer die pijn en branderig gevoel. ik ga ook zometeen naar de dokter.

24-02-2010, 13:15
Kan me goed voorstellen dat je ervan schrikt. Ik heb in het verleden regelmatig last gehad van blassontsteking. Ik stond toen enorm onder spanning en dat vertaalde zich in een blaasontsteking.

Het is echt een ontzettend rotgevoel en ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Ik had ook wel eens bloed erbij zitten. Dit is niet erg en is gewoon een teken dat de ontsteking gevorderd is. De kuurtjes helpen vrij snel gelukkig. Inshallah ben je er heel snel vanaf

24-02-2010, 13:18
ook ik heb er veel last van, enkele dagen geleden nog, ik drink gewoon veel water en dan gaat t over

24-02-2010, 13:21

Citaat door Sienna-la:
Kan me goed voorstellen dat je ervan schrikt. Ik heb in het verleden regelmatig last gehad van blassontsteking. Ik stond toen enorm onder spanning en dat vertaalde zich in een blaasontsteking.

Het is echt een ontzettend rotgevoel en ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Ik had ook wel eens bloed erbij zitten. Dit is niet erg en is gewoon een teken dat de ontsteking gevorderd is. De kuurtjes helpen vrij snel gelukkig. Inshallah ben je er heel snel vanaf



Dit is de eerste keer dat ik het heb, dus ik wist niet wat te verwachten.
Khad vorige week al dat ik vaak moest plassen, maar deed geen pijn.

& sinds deze morgend was er bloed bij, wat vies gevoel

24-02-2010, 13:22

Citaat door xxYustHananxx:
Kheb het ook drie weken geleden gehad, ik bloede ook hevig en kreeg een persdrang ( leek of er iets naar beneden kwam) Ik kreeg een kuur en die hielp niet bij mij. Dan gewoon vanzelf gestopt en nu van gisteren heb ik weer die pijn en branderig gevoel. ik ga ook zometeen naar de dokter.



Ja, kheb ook dat gevoel, precies er komt iets naar beneden. Echt vies gevoel.
Na die urine wil ik precies persen. Maar er is niets om te persen

24-02-2010, 13:23

Citaat door Rach_:
ook ik heb er veel last van, enkele dagen geleden nog, ik drink gewoon veel water en dan gaat t over



Ga je niet naar de dokter dan? Het kan toch erger worden,ni?

(ps: Noem je ook Rachida )

24-02-2010, 13:23



Citaat door rachke113:
Dit is de eerste keer dat ik het heb, dus ik wist niet wat te verwachten.
Khad vorige week al dat ik vaak moest plassen, maar deed geen pijn.

& sinds deze morgend was er bloed bij, wat vies gevoel


De volgende keer dat je het gevoel hebt dat je een blaasontsteking aan het krijgen bent, moet je een van bovengenoemde drankjes gaan drinken of iets anders dat heel zuur is. Vaak verdwijnt de ontsteking dan vanzelf.

24-02-2010, 13:24
de eerste keer dat ik het kreeg wist ik ook ni wat t probleem was, constante drang om te plassen maar er komen enkel druppeltjes uit en de drang om te plassen verdween maar ni, echt een hatelijk gevoel.

24-02-2010, 13:26

Citaat door rachke113:
Ga je niet naar de dokter dan? Het kan toch erger worden,ni?

(ps: Noem je ook Rachida )

ja ik heet ook zo
ik ben er al voor naar de dokter geweest en ze zeiden dak water moest drinken veel water en idd vitamine c, heb er ook al t een en t ander over gelezen en veel meer valt er ni te doen, ge geraakt er kennelijk nooit volledig van af

Pagina's : [1] 2 3 4 5