Bekijk volle/desktop versie : Pinda allergie



24-02-2010, 10:09
Wiens kind heeft dat ook? en hoe ga je daarmee om?

24-02-2010, 10:29


pinda allergie is echt heel vervelend, omdat er in heel veel producten sporen van noten zitten. maar je hebt bij bepaalde supermarkten een hele gedeelte aan allergienproducten. dus producten zonder gluten, pinda's of sporen van pinda's en koemelk. je moet gewoon goed opletten op verpakkingen, want ze zijn verplicht om dit te vermelden. als het er niet op staat dan zal ik voor alle zekerheid bellen met de leverancier. een product kan wel geen pinda's bevatten, maar het kan gemaakt zijn in een fabriek waar pinda's worden verwekt in een product, en dan zitten er sporen van pinda's in.

24-02-2010, 10:38
dat is echt erg denk ik een vriendin van mij heeft dat en als ze dat eet dan gaat haar keel opzwellen en kan ze stikken zelfs! ze mag ook geen pitvruchten eten, ze koopt alles in natuurwinkel enz en dan goed kijken wat er op verpakking staat.
na een tijdje geraak je wel gewend denk ik maar is best moeilijk

24-02-2010, 12:38
mijn zoontje kan er ook helemaal niet tegen. laatst gaf iemand hem wat pindakaas op zn vinger en die smeerde hij uit op zn gezicht.. binnen no time zwelde zijn hele gezichtje op, zijn lippen werden dik en hij kon zijn oogjes niet meer opendoen.. zo zielig

Ik moet er niet aan denken hoe het afgelopen was als ie het had door geslikt.

Ik hoop echt dat ie er overheen groeit.. Inshallah.

24-02-2010, 13:02



Citaat door shoekria:
mijn zoontje kan er ook helemaal niet tegen. laatst gaf iemand hem wat pindakaas op zn vinger en die smeerde hij uit op zn gezicht.. binnen no time zwelde zijn hele gezichtje op, zijn lippen werden dik en hij kon zijn oogjes niet meer opendoen.. zo zielig

Ik moet er niet aan denken hoe het afgelopen was als ie het had door geslikt.

Ik hoop echt dat ie er overheen groeit.. Inshallah.


meskien das wel schrikken seg!

inshallah groeid hij erdoor

24-02-2010, 13:44

Citaat door _Kawtar_:
meskien das wel schrikken seg!

inshallah groeid hij erdoor



ja dat hoop ik ook inshallah!