Bekijk volle/desktop versie : 18 juni na marokko



24-02-2010, 00:49
Alles is gepland die dag vertekken we.
De zomer is om de hoek, de stilleto's en de jurkjes komen weer tevoorschijn het seizoen van niks doen


Ik heb zoveel zin

24-02-2010, 00:50


Juni al.. damn, ik pas in juli.

24-02-2010, 00:51
Zeg Ba3da eerst Insh Allah!

24-02-2010, 00:52
oefff kan niet wachten tot het zomer is, love it! heerlijk al dat lekkernij

24-02-2010, 00:53



Citaat door Goodthings:
Juni al.. damn, ik pas in juli.

Ik doe nu al inkopen weet je dat Wollah bij alles wat ik zie,

''leuk voor marokko''


Ik heb zo facking veel zin!!! Je mag best mee in juni

1 nadeel, ik blijf maar 4 weken, eigenlijk 6 ben van plan er 2 bij te faken bij me werkgever doen alsof ik ziek ben ofzo. Anders moet ik namelijk uit dienst want eigenlijk is het 3 weken achter elkaar! maar souhaile verzint wel wat

24-02-2010, 00:54
ik ga 23 juni

24-02-2010, 00:55

Citaat door Jamila-Aardbei:
Ik doe nu al inkopen weet je dat Wollah bij alles wat ik zie,

''leuk voor marokko''


Ik heb zo facking veel zin!!! Je mag best mee in juni

1 nadeel, ik blijf maar 4 weken, eigenlijk 6 ben van plan er 2 bij te faken bij me werkgever doen alsof ik ziek ben ofzo. Anders moet ik namelijk uit dienst want eigenlijk is het 3 weken achter elkaar! maar souhaile verzint wel wat


Hahaha nee ik koop nog winterkleren man .

Pfff if i coulddddd. Ik ga maar 4 weken, 6 weken marokko is me weer iets te veel. :P Naamgenootje.

24-02-2010, 00:55

Citaat door Belmo:
Zeg Ba3da eerst Insh Allah!
Jahaaaa

Citaat door Zzonnebril:
oefff kan niet wachten tot het zomer is, love it! heerlijk al dat lekkernij


Ik eet niet veel in de zomer en in marokko eet ik al helemaal niet veel daar leef ik op sidi ali water en groene appels

Wollah ik heb zoveel zin he, gewoon als ik net aankom dan naar huis douchen en aankleden en kleren uit de koffers halen en die zelfde avond nog zit je ergens relax wat te eten en drinken het feest begint gewoon gelijk, en iedereen heeft er begrip voor dan mag het

24-02-2010, 01:00

Citaat door mokerrdammerrr:
besahtek meid
Jij ook als je gaat

Citaat door lemya:
ik ga 23 juni
Heeeerlijk

Citaat door Goodthings:
Hahaha nee ik koop nog winterkleren man .

Pfff if i coulddddd. Ik ga maar 4 weken, 6 weken marokko is me weer iets te veel. :P Naamgenootje.


Winter? winter is bijna voorbij man

Over een kleine 4 weken is het lente

Weet je ik typ gewoon terwijl ik gil dat het bijna zomer is
Jaaa klopt is wel lang maar weet je ik hou gewoon van de rust daar, dat je gewoon geen verplichtingen hebt en dat je wakker word door edna van de moskee enzovoort.. gewoon heerlijk!
En deze zomer is gewoon te vett want mijn vetste ( niet dikste ofzo:lol Gewoon mijn vetste vetste broer gaat trouwen, en me zussen en zwagers gaan ook dit wordt inchallah gewoon vettttttttt


Ik word gek hier! oohhh jij ook een souhailetje

24-02-2010, 01:02
Waar woon je in arif

24-02-2010, 01:02

Citaat door Jamila-Aardbei:
Jahaaaa


Ik eet niet veel in de zomer en in marokko eet ik al helemaal niet veel daar leef ik op sidi ali water en groene appels

Wollah ik heb zoveel zin he, gewoon als ik net aankom dan naar huis douchen en aankleden en kleren uit de koffers halen en die zelfde avond nog zit je ergens relax wat te eten en drinken het feest begint gewoon gelijk, en iedereen heeft er begrip voor dan mag het

ik heb het niet over eten lieverd

24-02-2010, 01:03

Citaat door Jamila-Aardbei:
Jij ook als je gaat
Heeeerlijk


Winter? winter is bijna voorbij man

Over een kleine 4 weken is het lente

Weet je ik typ gewoon terwijl ik gil dat het bijna zomer is
Jaaa klopt is wel lang maar weet je ik hou gewoon van de rust daar, dat je gewoon geen verplichtingen hebt en dat je wakker word door edna van de moskee enzovoort.. gewoon heerlijk!
En deze zomer is gewoon te vett want mijn vetste ( niet dikste ofzo:lol Gewoon mijn vetste vetste broer gaat trouwen, en me zussen en zwagers gaan ook dit wordt inchallah gewoon vettttttttt


Ik word gek hier! oohhh jij ook een souhailetje



Hahaha ja i know, loop beetje achter.

Ja dat zeg ik ook echt elke dag serieus.. het is bijna lente, ik kan niet wachten tot het zomer is. Mensen denken wat een raar wijf, ze praat alleen over de zomer..
Ah dat is leuk.. ik zou ook 2 bruiloften hebben en serieus allebei worden verzet. :S

Allah ie kemel bhel ghair!!

Met een e? mijnes is met een a..