Bekijk volle/desktop versie : Sollicitatie



Pagina's : [1] 2

23-02-2010, 18:37
Salaam dames,

ik heb morgen een belangrijke sollicitatiegesprek en wil deze baan echt heel graag inshaAllah

wie heeft er voor mij tips.

welke vragen kan ik stellen etc.

willen jullie ook doe3aa voor me doen dat ik wordt aangenomen

23-02-2010, 18:59


Om wat voor een functie gaat het?

Tip: zelfverzeker overkomen en enthousiast!

23-02-2010, 19:05

Citaat door Haas-Konijntje:
Salaam dames,

ik heb morgen een belangrijke sollicitatiegesprek en wil deze baan echt heel graag inshaAllah

wie heeft er voor mij tips.

welke vragen kan ik stellen etc.

willen jullie ook doe3aa voor me doen dat ik wordt aangenomen

je zelf zijn, niet al te druk over maken, als je druk hier over maakt, raak juist zenuwachtig en dat willen zij juist niet zien.

23-02-2010, 19:07
wat voor functie?

gewoon zelfverzekerd en enthou inderdaad en gewoon dat hoognodige antwoorden

succes inschaallah wordt je het schat

23-02-2010, 19:08


ga netjes gekleed, niet te zenuwachtig, geen kauwgom, toon interesse, praat rustig en niet eentonig, laat zien dat je er echt voor wilt gaan!


Wens je heel veel succes, Allah i3awen!

23-02-2010, 19:16
bedankt dames,

het gata om de functie administratief medewerker bij een overheidsinstelling


welke vragen kan ik gaan stellen?

23-02-2010, 19:24
Stel dat ze vragen naar je slechte eigenschappen, dan zorg je ervoor dat je wel antwoord geeft, maar daar iets positiefs aan toe voegt.
BV: Ik ben eigenwijs, maar dit zorgt er wel voor dat ik mijn werk goed en structureel uitvoer en goed zelfstandig kan werken. Zo overschaduw jij je slechte eigenschappen.

Stel zelf ook vragen, BV: Wat zoeken jullie in je medewerker ? zijn er ook kledingvoorschriften? Hebben jullie ook een personeelsvereniging ?

Laat zien dat je interesse hebt in de vacature en in het bedrijf.

Veel succes, Incha'Allah krijg je deze baan.

23-02-2010, 19:24
Gewoon spontaan zijn en vlotjes mee praten. Niet stil zijn en als een zombie stil zitten totdat er een vraag wordt gesteld. Weet waar je op gesolliciteerd en vooral geen onzin vertellen. Straight.

Succes, Allahie 3awen!

23-02-2010, 20:01

Citaat door Sopur-Design:
Stel dat ze vragen naar je slechte eigenschappen, dan zorg je ervoor dat je wel antwoord geeft, maar daar iets positiefs aan toe voegt.
BV: Ik ben eigenwijs, maar dit zorgt er wel voor dat ik mijn werk goed en structureel uitvoer en goed zelfstandig kan werken. Zo overschaduw jij je slechte eigenschappen.

Stel zelf ook vragen, BV: Wat zoeken jullie in je medewerker ? zijn er ook kledingvoorschriften? Hebben jullie ook een personeelsvereniging ?

Laat zien dat je interesse hebt in de vacature en in het bedrijf.

Veel succes, Incha'Allah krijg je deze baan.



inshaAllah

ik dacht ook aan dat ik als slechte eigenschap kan aangeven dat ik een workaholic ben en pietje precies

23-02-2010, 20:23

Citaat door MOisBACK:
Gewoon spontaan zijn en vlotjes mee praten. Niet stil zijn en als een zombie stil zitten totdat er een vraag wordt gesteld. Weet waar je op gesolliciteerd en vooral geen onzin vertellen. Straight.

Succes, Allahie 3awen!



Amien!

bedankt

23-02-2010, 20:32
Allahi Sahel

23-02-2010, 20:35
Inshaallah wordt je aangenomen..
Ik had ook zo een soortgelijke sollicitatie (administratief medewerker bij een overheidsinstelling), maar er waren zoveel kandidaten die toch net wat beter waren

Hmdlh had ik de dag erop een andere sollicitatie bij een bedrijf en daar ben ik wel meteen aangenomen

Gewoon jezelf zijn, weet wat je zegt Niet zomaar dingen eruit floepen die je niet eens kan onderbouwen (is mij een keer overkomen ) En verder wees spontaan, dus niet als zo een pop daar zitten Kleed je netjes, Stel interessante vragen en goede vragen zoals doorgroeimogelijkheden (opleiding/ cursus volgen intern oid) en natuurlijk over het salaris praten

23-02-2010, 20:56



Citaat door Douka:
Allahi Sahel



Amien

23-02-2010, 20:59

Citaat door MPSIL:
Inshaallah wordt je aangenomen..
Ik had ook zo een soortgelijke sollicitatie (administratief medewerker bij een overheidsinstelling), maar er waren zoveel kandidaten die toch net wat beter waren

Hmdlh had ik de dag erop een andere sollicitatie bij een bedrijf en daar ben ik wel meteen aangenomen

Gewoon jezelf zijn, weet wat je zegt Niet zomaar dingen eruit floepen die je niet eens kan onderbouwen (is mij een keer overkomen ) En verder wees spontaan, dus niet als zo een pop daar zitten Kleed je netjes, Stel interessante vragen en goede vragen zoals doorgroeimogelijkheden (opleiding/ cursus volgen intern oid) en natuurlijk over het salaris praten



inshaAllah

ik ben ook een beetje bang aangezien er veel kandidaten zijn

hmdl dat je aangenomen bent, in deze tijden is het echt moeilijk geworden om aan een baan te komen

bedankt voor het advies

24-02-2010, 13:50
hoop dat jij die baantje krijgt insha allah succes

Pagina's : [1] 2