Bekijk volle/desktop versie : Vertel hier je liefdes verhaal die je graag kwijt wilt..



Pagina's : [1] 2 3

23-02-2010, 11:33
[Ik verveel me een beetje. Dus plaats hier je leukste liefdes verhaal, maak mij echt geen reet uit waar die over gaat.
Of het nou over de relatie tussen je ouders/opa/broer/zus/vriend(in) gaat...

Ik zie ze graag verschijnen..]

23-02-2010, 11:41


Hij was de zoon van de turkse groenteboer. Soms na school fietste ik langs op een glimp van hem op te nemen. Het was niet meer dan kalververliefdheid, hij was 6 jaar ouder, breed gebouwd, donkerhaar en groene ogen. Wanneer hij lachte, dan glinsterde zijn ogen als twee diamanten in de zon. Ik kon nooit wachten tot het zondag was om met mijn vader boodschappen te doen. Op een dag zei mijn vader dat het tijd was dat ik thuis bleef en mijn jongere broertje mee ging om boodschappen te doen. Ik werd te oud om heen en weer te gaan met boodschappen het werd tijd dat ik een echte dame werd en thuis bleef om mamma te helpen met koken. Mijn wereld leek in te storten maar ik kon natuurlijk niet flauw vallen waar me pa bij stond. Dus ik knikte en rende naar boven om mezelf van 1 hoog te gooien. Ik besefte dat het niet hoog genoeg was en dat nadat ik ziekenhuis zou liggen met een gebroken been, mijn vader me een gebroken nek zou bezorgen.

23-02-2010, 11:44

Citaat door wiewie3:
Hij was de zoon van de turkse groenteboer. Soms na school fietste ik langs op een glimp van hem op te nemen. Het was niet meer dan kalververliefdheid, hij was 6 jaar ouder, breed gebouwd, donkerhaar en groene ogen. Wanneer hij lachte, dan glinsterde zijn ogen als twee diamanten in de zon. Ik kon nooit wachten tot het zondag was om met mijn vader boodschappen te doen. Op een dag zei mijn vader dat het tijd was dat ik thuis bleef en mijn jongere broertje mee ging om boodschappen te doen. Ik werd te oud om heen en weer te gaan met boodschappen het werd tijd dat ik een echte dame werd en thuis bleef om mamma te helpen met koken. Mijn wereld leek in te storten maar ik kon natuurlijk niet flauw vallen waar me pa bij stond. Dus ik knikte en rende naar boven om mezelf van 1 hoog te gooien. Ik besefte dat het niet hoog genoeg was en dat nadat ik ziekenhuis zou liggen met een gebroken been, mijn vader me een gebroken nek zou bezorgen.




23-02-2010, 11:48

Citaat door wiewie3:
Hij was de zoon van de turkse groenteboer. Soms na school fietste ik langs op een glimp van hem op te nemen. Het was niet meer dan kalververliefdheid, hij was 6 jaar ouder, breed gebouwd, donkerhaar en groene ogen. Wanneer hij lachte, dan glinsterde zijn ogen als twee diamanten in de zon. Ik kon nooit wachten tot het zondag was om met mijn vader boodschappen te doen. Op een dag zei mijn vader dat het tijd was dat ik thuis bleef en mijn jongere broertje mee ging om boodschappen te doen. Ik werd te oud om heen en weer te gaan met boodschappen het werd tijd dat ik een echte dame werd en thuis bleef om mamma te helpen met koken. Mijn wereld leek in te storten maar ik kon natuurlijk niet flauw vallen waar me pa bij stond. Dus ik knikte en rende naar boven om mezelf van 1 hoog te gooien. Ik besefte dat het niet hoog genoeg was en dat nadat ik ziekenhuis zou liggen met een gebroken been, mijn vader me een gebroken nek zou bezorgen.


Dit is wat ik nodig had..

Hoe kom je er op

23-02-2010, 11:49


Er lagen 2 bananen in een schaal, ze lagen krom...

23-02-2010, 11:54

Citaat door Machi_Hs0ma:
Dit is wat ik nodig had..

Hoe kom je er op






do you want more?

23-02-2010, 12:11
ik ben al 2 jaar vewrliefd op een oujdia.

maar ze ziet me niet staan

23-02-2010, 12:21

Citaat door 3alash:
Er lagen 2 bananen in een schaal, ze lagen krom...


Geen flauwekul..

23-02-2010, 12:21

Citaat door wiewie3:



do you want more?


Gooi het eruit, die vraag hoef je niet te stellen.. Ik wil lezen!!!

23-02-2010, 12:23

Citaat door Arifiii:
ik ben al 2 jaar vewrliefd op een oujdia.

maar ze ziet me niet staan


Is dat zo.. Hoe kan dat dan?

23-02-2010, 12:24

Citaat door Machi_Hs0ma:
Is dat zo.. Hoe kan dat dan?
ze is koelbloedig en nuchter

23-02-2010, 12:32

Citaat door Arifiii:
ze is koelbloedig en nuchter


Wat maakt dat nou uit?

23-02-2010, 12:37


Ik maakte het uit met die bitch, kwam ze met de volgende reactië:

zij: "ik heb alle orgasme's gefaked"

Ik reageerde (natuurlijk) met het volgende:

ik: "ik de hele relatie"

23-02-2010, 12:38

Citaat door 3alash:
Ik maakte het uit met die bitch, kwam ze met de volgende reactië:

zij: "ik heb alle orgasme's gefaked"

Ik reageerde (natuurlijk) met het volgende:

ik: "ik de hele relatie"


Zoooooo niet grappig..

23-02-2010, 12:53

Citaat door Arifiii:
ze is koelbloedig en nuchter

Omg.

Pagina's : [1] 2 3