Bekijk volle/desktop versie : Als er nog maar 1 ster in de hemel is.....‏



23-02-2010, 10:52
Salaamoe 3alaykoem wa RahmatoeAllah wa Barakaatoeh...

Als er nog maar 1 ster in de hemel is dan zal het pad van vergeving zich sluiten. De woorden uit Al Quran zullen verdwijnen. De zon zal laag bij de aarde hangen. Onze geliefde profeet Mohamed (Saw) zei: "wie deze boodschap aan iemand anders doorgeeft, voor diegene zal op de dag des Oordeels een plaats worden gemaakt in de Al Jennah."

Walaykoem salaam wa RahmatoeAllah wa Barakaatoeh

23-02-2010, 13:01



Citaat door Najat_1983:
Salaamoe 3alaykoem wa RahmatoeAllah wa Barakaatoeh...

Als er nog maar 1 ster in de hemel is dan zal het pad van vergeving zich sluiten. De woorden uit Al Quran zullen verdwijnen. De zon zal laag bij de aarde hangen. Onze geliefde profeet Mohamed (Saw) zei: "wie deze boodschap aan iemand anders doorgeeft, voor diegene zal op de dag des Oordeels een plaats worden gemaakt in de Al Jennah."

Walaykoem salaam wa RahmatoeAllah wa Barakaatoeh
Nou, dan ben je nu binnen.

23-02-2010, 14:25
Die hadith is niet sahih, en voor een grote kans zelfs verzonnen!

23-02-2010, 14:46

Citaat door IslaamFanaat:
Die hadith is niet sahih, en voor een grote kans zelfs verzonnen!


Dit is wat ik ook weet!

23-02-2010, 15:25



Citaat door Najat_1983:
Salaamoe 3alaykoem wa RahmatoeAllah wa Barakaatoeh...

Als er nog maar 1 ster in de hemel is dan zal het pad van vergeving zich sluiten. De woorden uit Al Quran zullen verdwijnen. De zon zal laag bij de aarde hangen. Onze geliefde profeet Mohamed (Saw) zei: "wie deze boodschap aan iemand anders doorgeeft, voor diegene zal op de dag des Oordeels een plaats worden gemaakt in de Al Jennah."

Walaykoem salaam wa RahmatoeAllah wa Barakaatoeh


Oegti, als ik jou was zou ik deze topic sluiten! Je hebt er ten eerste geen bron bij gezet! Ten tweede iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden! En de zonden die een ieder draagt zijn voor hem zelf.

Je doet jezelf een nadeel aan als deze hadith niet klopt en anderen deze kopieren en opsturen!