Bekijk volle/desktop versie : dj saida



22-02-2010, 17:30
ik kan haar niet bereiken al een tijdje niet meer mijn vriendin wil haar graag boeken heeft iemand anders een ander nummer van haar die van 06-50... doet het niet.

22-02-2010, 18:44


06-50294424, dit is nr die ik van haar heb

22-02-2010, 18:48
up ..

22-02-2010, 20:55
misschien is ze heel druk of volgeboekt dat ze nu haar zakelijke telefoon uit heeft staan.

23-02-2010, 00:58


Dj Saïda kwam op de bruiloft van mijn zus en ik, ik bedoel alle uitgenodigden, vonden (vinden haar nog steeds) ontzettend goed. Goeie timing, ze speelt nog een instrument (nu misschien wel meerdere) om de sfeer nog op te krikken wanneer het nodig was.

Kortom een aanrader en niet alleen volgens mij maar volgens velen

Succes!


23-02-2010, 01:05
Hoe is ze in de zaal en wat draait ze zoals wil alles over haar weten heb haar nooit mee gemaakt! wat is haar nummer en waar komt ze vandaan en nie te vergeten wat zijn haar prijzen?

23-02-2010, 01:13

Citaat door alhoceima_chik:
Hoe is ze in de zaal en wat draait ze zoals wil alles over haar weten heb haar nooit mee gemaakt! wat is haar nummer en waar komt ze vandaan en nie te vergeten wat zijn haar prijzen?[/FONT]

[FONT="Arial Narrow"]Ze is als persoon ontzettend lief en luistert heel goed naar degene die de bruiloft een beetje begeleid.

Als hoe ik haar heb ervaren (zelfs van dichtbij) is zij in de zaal als iemand die niets liever wil dan dat de dansvloer lekker vol word. Ze gebruikt alles wat nodig is om zoveel mensen op de dansvloer te krijgen.

Zo nu en dan (wanneer nodig is) gebruikt ze haar microfoon en een instrument dat ook een dakka marrakchia gebruikt (weet niet meer hoe het heet, maar dat zijn van die twee kleine rondingen boven en beneden die je met je vingers kunt bespelen. Het klikt tegen elkaar aan, damn het zit op het puntje van mn tong, maar weet het niet meer )

Ze komt uit amsterdam, haar nr is hier boven vermeld, echter heb ik zelf haar nr niet dus ik weet niet of de bovengenoemde nr correct is.

In de tijd toen mn zus trouwde zo'n 5 jaar geleden was ze rond 500 a 600euro. Natuurlijk zijn ze nu wat duurder, maar exact weet ik het niet.

Ik hoop dat ik je genoeg informatie heb kunnen geven. Gewoon ff bellen afspreken en zelf zien hoe ze als persoon is en wat ze kan aanbieden.

Succes!


23-02-2010, 01:31

Citaat door The_sOulmates:
Ze is als persoon ontzettend lief en luistert heel goed naar degene die de bruiloft een beetje begeleid.

Als hoe ik haar heb ervaren (zelfs van dichtbij) is zij in de zaal als iemand die niets liever wil dan dat de dansvloer lekker vol word. Ze gebruikt alles wat nodig is om zoveel mensen op de dansvloer te krijgen.

Zo nu en dan (wanneer nodig is) gebruikt ze haar microfoon en een instrument dat ook een dakka marrakchia gebruikt (weet niet meer hoe het heet, maar dat zijn van die twee kleine rondingen boven en beneden die je met je vingers kunt bespelen. Het klikt tegen elkaar aan, damn het zit op het puntje van mn tong, maar weet het niet meer )

Ze komt uit amsterdam, haar nr is hier boven vermeld, echter heb ik zelf haar nr niet dus ik weet niet of de bovengenoemde nr correct is.

In de tijd toen mn zus trouwde zo'n 5 jaar geleden was ze rond 500 a 600euro. Natuurlijk zijn ze nu wat duurder, maar exact weet ik het niet.

Ik hoop dat ik je genoeg informatie heb kunnen geven. Gewoon ff bellen afspreken en zelf zien hoe ze als persoon is en wat ze kan aanbieden.

Succes!

[/FONT]


[FONT="Century Gothic"]Chek je hoekje!
Choukrane Oegtie

23-02-2010, 01:49

Citaat door alhoceima_chik:
Chek je hoekje!
Choukrane Oegtie[/FONT]

[FONT="Arial Narrow"]Ow graag gedaan hoor
Was niet nodig haha toch bedankt