Bekijk volle/desktop versie : Lage bloeddruk. Wie heeft er ook last van?



Pagina's : [1] 2

22-02-2010, 11:36
Salaam dames,

Ik heb mijn hele leven last van te lage bloeddruk! Ik voel mij weer erg moe en ben naar de dokter geweest. Ik had geen bloedarmoede (was 8.0) Maar ik had weer een lage bloeddruk! Daarnaast heb ik echt hele erge hoofdpijn, dat ik soms van die sterretjes zie. Soms krijg ik van die blackouts.

Pas geleden zat ik in de auto en alles werd zwart. Gelukkig kon ik mijn auto veilig aan de kan zetten, omdat het bekend terrein voor me was! De assistente zei tegen me dat ik wel hoofdpijn kan krijgen door te lage bloeddruk, maar niet zo erg hoe ik het beschrijf. Ik moest soms gewoon mijn hoofd vasthouden, omdat het zo erg pijn doet!

Wie heeft hier ook last van?

22-02-2010, 11:40


Ik heb t ook, al jarenlang.
Geen hoofdpijn, maar wel dat ik spontaan op de grond donder

En ik ben altijddddd moe...

22-02-2010, 11:44
Kelpasan van Vogel werkt erg goed
Zout drop
gedroogde abrikozen
Chips eten...

22-02-2010, 11:48
rozijnen ook of niet?

22-02-2010, 12:15


Ik hoorde ook dat zoethout goed is. Dus op mijn werk drink ik alleen maar zoethout, maar ik he nog niet echt ondervonden dat het helpt..En ik houd niet echt van zout (eet ook patat zonder zout).

Maar dat vermoeidheid is echt zo erg! Als ik alleen maar boodschappen doe, dan kom ik helemaal vermoeid thuis!

Maar vooral die hoofdpijn vind ik zo erg..Soms ben ik echt zo bang dat ik een tumor heb ofzo

22-02-2010, 12:18
Ik heb daar ook heel erg last van!

22-02-2010, 12:19

Citaat door Vlinder07:
Ik hoorde ook dat zoethout goed is. Dus op mijn werk drink ik alleen maar zoethout, maar ik he nog niet echt ondervonden dat het helpt..En ik houd niet echt van zout (eet ook patat zonder zout).

Maar dat vermoeidheid is echt zo erg! Als ik alleen maar boodschappen doe, dan kom ik helemaal vermoeid thuis!

Maar vooral die hoofdpijn vind ik zo erg..Soms ben ik echt zo bang dat ik een tumor heb ofzo



Ik heb ook een lage bloeddruk. Voor mijn zwangerschap merkte ik er niets van omdat ik altijd drop at (verslaafd). Nu ik dat niet meer mag, heb ik ook last van die kwalen die jij noemt. Zwart zien, sterretjes, duizelig soms.....Misschien helpt het bij jou ook? Probeer het!

22-02-2010, 12:25
Ik heb ook een lage bloeddruk waardoor ik idd. heel veel moe ben! Ik zie ook zwart voor me maar alhamdoelilah heb ik geen hoofdpijn telkens.

Ik ben nog zo jong maar voel me echt een oudje soms. Mensen begrijpen niet dat ik soms echt moe en duizelig ben, ze zien het als lui zijn.

22-02-2010, 12:26
Ik heb er ook al jaren last van. Ik heb het met name als ik buk en weer overeind kom, dan moet ik me echt aan iets vastklampen want anders val ik neer. Die hoofdpijn herken ik ook, maar ik heb ook last van migraine. Hebben jullier er ook met name s'ochtends last van? Ik heb soms van die dagen dat wanneer ik ook bed kom, ik superduizelig wordt, het koude zweet breekt me dan uit en ik weet dat ik dan ga flauwvallen als ik niet heel erg snel weer plat ga liggen en rustig blijf ademhalen. Ik heb het al een paar keer gehad, dat ik dan op bed ging liggen, flauw viel en weer wakker werd en dan voelde ik me weer goed......

22-02-2010, 12:29

Citaat door innoe:
Ik heb ook een lage bloeddruk. Voor mijn zwangerschap merkte ik er niets van omdat ik altijd drop at (verslaafd). Nu ik dat niet meer mag, heb ik ook last van die kwalen die jij noemt. Zwart zien, sterretjes, duizelig soms.....Misschien helpt het bij jou ook? Probeer het!


Drop blijft overal ana je tanden plakken Maar moet het idd toch gewoon proberen!

Heb jij ook echt enorme hoofdpijn. Ik heb echt soms zo'n hoofdpijn dat ik niet meer op een ander kan reageren! Ik wil dan alleen maar liggen en niemand moet praten..Heb het bijna elke dag!

Ikramatoen: Ja idd mensen zien het idd als lui zijn terwijl je echt zo moe bent dat als iemand brand zou roepen, je te moe bent om weg te rennen

Maar goed met een peutertje thuis kan je ook niet rusten. We moeten toch door gaan!

22-02-2010, 12:31

Citaat door Vlinder07:
Drop blijft overal ana je tanden plakken Maar moet het idd toch gewoon proberen!

Heb jij ook echt enorme hoofdpijn. Ik heb echt soms zo'n hoofdpijn dat ik niet meer op een ander kan reageren! Ik wil dan alleen maar liggen en niemand moet praten..Heb het bijna elke dag!

Ikramatoen: Ja idd mensen zien het idd als lui zijn terwijl je echt zo moe bent dat als iemand brand zou roepen, je te moe bent om weg te rennen

Maar goed met een peutertje thuis kan je ook niet rusten. We moeten toch door gaan!


Erg hè als zij dat zien als lui zijn! Jij hebt ook nog een peutertje thuis.. Dan mag ik niet klagen, hihih.

22-02-2010, 12:33

Citaat door GAMMA2006:
Ik heb er ook al jaren last van. Ik heb het met name als ik buk en weer overeind kom, dan moet ik me echt aan iets vastklampen want anders val ik neer. Die hoofdpijn herken ik ook, maar ik heb ook last van migraine. Hebben jullier er ook met name s'ochtends last van? Ik heb soms van die dagen dat wanneer ik ook bed kom, ik superduizelig wordt, het koude zweet breekt me dan uit en ik weet dat ik dan ga flauwvallen als ik niet heel erg snel weer plat ga liggen en rustig blijf ademhalen. Ik heb het al een paar keer gehad, dat ik dan op bed ging liggen, flauw viel en weer wakker werd en dan voelde ik me weer goed......


Misschien heb ik idd ook migraine??? Want die hoofdpijn is echt erg!
Die duizeligheid heb ik eigelijk gedurende hele dag! Maar idd meer als ik buk en overeind weer wil komen!
Vroeger viel ik ook vaak flauw..Nu gelukkig minder!

Maar soubhana-allah toen ik zwanger was helemaal niet. Voelde me echt top!

22-02-2010, 12:36



Citaat door Ikramatoen:
Erg hè als zij dat zien als lui zijn! Jij hebt ook nog een peutertje thuis.. Dan mag ik niet klagen, hihih.



Ooh jij bent pas getrouwd! Mabrouk!!!!
Nou wacht maar als je inshallah een kindje krijgt, dan is het nog moeilijker. En ik heb maar 1! Laatstaan als ik er meer zou hebben!

Bijv vrijdag waren mijn ouders en wij bij mijn schoonouders uitgenodigd. Ik was die dag echt heel erg moe. Dus ik heb ook niet geholpen met serveren, opruimen enz. Toen we weggingen belde mijn moeder mij later! Zegt ze: Waarom help je niet mee niks. Je doet alsof je een gast bent Ik zou van maar mama ik ben moe. Zegt ze: Jij bent je hele leven al moe

22-02-2010, 12:44
Ik heb het ook, ik hoef alleen de boodschappen naar boven te sjouwen en dan zie ik sterretjes en voel ik mijn benen en handen trillen. Vermoeidheid is ook erg.

22-02-2010, 12:47
Ik heb ook al jarenlang last van een lage bloeddruk, niet schrikbarend, maar wel laag.

Tijdens mijn zwangerschap moest ik veel zoute drop eten...

Wat een marteling was dat

Verder in het dagelijks leven heb ik er niet veel last van, vermoeidheid ga ik tegen met Supradyn Coplex Forte, extra hoog gedoseerd tegen vermoeidheid, werkt tot nu toe goed hmdl.

Pagina's : [1] 2