Bekijk volle/desktop versie : kan het niet meer vinden...



21-02-2010, 20:35
ik ben al een tijdje vrygezel, myn vorige vriend was voor my de ware het is nou byna 6 maanden geleden en kan hem nog steeds niet vergeten.
hy is de enige by wie ik me op me gemak voelde het was natuurlijk.
ik hield van hem omwille van Allah , maar het was niet el mekteb voor hem en my.
op dit moment voel ik me onwijs eenzaam, kan van niemand houden, iniedergeval niet op de zelfde manier als by me ex. soms is het zo erg dat het zwaaar voelt op me borst precies by me hart.
op het moment wanneer ik hem voor heel even vergeten ben, belt hy weer en laat hy opeens weer wat van m horen. ik weet niet meer wat ik moet doen. hem verbannen uit me leven gaat niet, maar elke nacht huilend in slaap vallen kan ook niet langer.
wijzee raad a.u.b.!

geeen haat reactiees AUB

21-02-2010, 20:38



Citaat door marokkaantjexxx:
ik ben al een tijdje vrygezel, myn vorige vriend was voor my de ware het is nou byna 6 maanden geleden en kan hem nog steeds niet vergeten.
hy is de enige by wie ik me op me gemak voelde het was natuurlijk.
ik hield van hem omwille van Allah , maar het was niet el mekteb voor hem en my.
op dit moment voel ik me onwijs eenzaam, kan van niemand houden, iniedergeval niet op de zelfde manier als by me ex. soms is het zo erg dat het zwaaar voelt op me borst precies by me hart.
op het moment wanneer ik hem voor heel even vergeten ben, belt hy weer en laat hy opeens weer wat van m horen. ik weet niet meer wat ik moet doen. hem verbannen uit me leven gaat niet, maar elke nacht huilend in slaap vallen kan ook niet langer.
wijzee raad a.u.b.!

geeen haat reactiees AUB


Allah swt verbied vriendjes, dus zoiets doe je niet omwille Allah swt

21-02-2010, 20:40
Het wordt hier steeds gekker.

21-02-2010, 20:40
waarom zijn jullie uit elkaar gegaan?

wat wilt hij? waarom belt ie je weer op?
mss mist hij je ook Als je em nog wilt, moeten jullie gaan praten suc6

21-02-2010, 20:40


Gewoon verder gaan met het leven.

21-02-2010, 20:41
Just keep smiling, alles komt goed! Xx

21-02-2010, 20:42
Wat is de reden dat jullie uitelkaar zijn gegaaan? En was het gevoel wederzijds?

21-02-2010, 20:51

Citaat door SweetyJeblia:
Wat is de reden dat jullie uitelkaar zijn gegaaan? En was het gevoel wederzijds?



hy wou geen vaste relatie meer, maar hy zei dat ie altijd van me zou blijven houden. het probleem is dat er iets niet klopt maar ik kan er niet achterkomen wat het is