Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse acteurs gezocht!



Pagina's : [1] 2

01-07-2004, 12:02
Voor de nieuwe Nederlandse speelfilm 'Staatsgevaarlijk' zijn wij, Hollands Glorie Casting (o.a. Ocean's Twelve, Baantjer, Zus en Zo, Spangen, In Oranje, etc., etc., etc..) op zoek naar Marokkaanse mensen (van 0 tot 100 jaar). We zoeken zowel acteurs en specials als mensen die willen figureren.

'Staatsgevaarlijk' gaat over een Nederlands meisje, Nicolette, en een Marokkaanse jongen, Mohammed, die hevig verliefd zijn op elkaar. Als er in de havens van Rotterdam een explosie plaats vindt denkt men dat het gaat om een terroristische aanslag. Mohammed wordt opgepakt voor deze aanslag en Nicolette doet er vervolgens alles aan om hem te vinden en te bewijzen dat hij onschuldig is.


'Staatsgevaarlijk' speelt zich met name af binnen de Marokkaanse gemeenschap, dus heb je ook familie, vrienden of kenissen van Marokkaanse afkomst die interesse hebben om een keer te figureren, laat ze dan alsjeblieft zo spoedig mogelijk contact met ons opnemen!

De opnames zullen aanvangen vanaf half juli en met name plaatsvinden in Rotterdam. Jij en je familie, vrienden of kennissen die graag een keer willen figureren in een speelfilm, kunnen bellen met 010-4712712 en vragen naar Rutha of mailen naar : rutha@hollands-glorie.nl

Voor het figureren staat een onkosten vergoeding (vanaf euro 37,50 p.p.p.d. cash) en uiteraard wordt eten en drinken verzorgd op de set. Voor meer info over Hollands Glorie, kijk op de site van Hollands Glorie

We hopen op enthousiaste reacties!

Vriendelijke groet,


Hollands Glorie Casting.

01-07-2004, 12:13


Spijtig dat ik niet kan meedoen met mijn dom belgisch accent, succes hé

01-07-2004, 12:36
maar dan moeten ze wel de goede manieren en omgaan van marokanen laten zien. Wat ze tot mijn ergenis niet in ShoufShouf Habibi hebben gedaan

01-07-2004, 13:37
leuk! het kost nog geld ook?!

01-07-2004, 19:21



Citaat:
Origineel gepost door 4_Mocro_Girls
leuk! het kost nog geld ook?!
....Meestal Wordt Je Tog Betaald

02-07-2004, 18:37
k ga er nie voor betale.. die is gek..

03-07-2004, 17:31

Citaat:
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
Voor het figureren staat een onkosten vergoeding (vanaf euro 37,50 p.p.p.d. cash) en uiteraard wordt eten en drinken verzorgd op de set. Voor meer info over Hollands Glorie, kijk op de site van Hollands Glorie

[/B]
er staat duidelijk onkosten vergoeding mensen!! dat betekent dus dat degene die er in mee speelt krijgt betaald

dus €37.50 per persoon per dag en nog eens gratis eten

04-07-2004, 00:40

Citaat:
Origineel gepost door perfect_angel

Nederlands.... ze zijn hier geboren... zijn hier naar de basisschool geweest... en alsnog
ach ja meid niet iedereen kan zo slim zijn als ons

04-07-2004, 00:42

Citaat:
Origineel gepost door rachidt
ach ja meid niet iedereen kan zo slim zijn als ons
oepsieeee mn broer stond nog aangemeld

maar is dus mijn reactie

04-07-2004, 00:42
Nou jongens kom op.
Ik vind dit trouwens niks voor de meiden.

04-07-2004, 00:50

Citaat:
Origineel gepost door nadoria_zinador
Nou jongens kom op.
Ik vind dit trouwens niks voor de meiden.
???????????????????????????????????????????
wat bedoel je daarmee?????????????????????

04-07-2004, 13:41

Citaat:
Origineel gepost door WOMAN_in_LOVE
???????????????????????????????????????????
wat bedoel je daarmee?????????????????????
Dat jullie thuishoren in de keuken. Jullie mogen niet naar buiten.

05-07-2004, 12:31



Citaat:
Origineel gepost door riffmocro
Salaam
Kijk je vraagt wel of we komen figureren in je 2e handse film maar als er iemand reageert geleck je hoort in de keuken thuis dat ik geen manier van praten en al helemaal niet tegen mijn NICHT ja..Wie heeft jou verteld dat jij niet in de keuken thuis hoort!
1. Het is niet mijn film.
2. Jij begrijpt blijkbaar niks van sarcasme.

05-07-2004, 12:38
ik ga wel als de persoon die de aanslag pleegt

05-07-2004, 13:29
ooh ja je betaalt eerst inschrijvingskosten a € 35,00 en dan moet je nog maar afwachten of je een FIGURANTEN rol krijgt en als je die al krijgt krijg je een vergoeding van € 37,50 per dag en als je dan maar een dag speelt betekent dat dat je dus € 37,50 krijgt DAT DENK JE TENMINSTE want die mensen van de casting die pakken ook nog eens 7% van jou. Dat betekent dus aan het einde van de dag dat je VERLIES hebt geleden en dat is nou precies waarom ze marokanen vragen!! DIE LEZEN GEEN KLEINE LETTER5TJES EN DOEN ALLES VOOR GELD!!! DENKEN ZE!!!!!!!
nou veel plezier met jullie FIGURANTENROLLETJE, WETEN WE WEL WAT DAT BETEKEND??????

Pagina's : [1] 2