Bekijk volle/desktop versie : Binnenkort trouwen en te dun zijn!!



Pagina's : [1] 2 3

20-02-2010, 21:47
Ladies,

over een paar maanden (juni) ben ik getrouwd insallah. Het gaat verder goed allemaal, alleen vind ik mezelf te dun. Ik vind het idee verschrikkelijk dat mijn man me staks in ondergoed/naakt ziet.. Hij weet dat ik mezelf dun vind, alleen vindt hij het meevallen en zegt dat het goedkomt en ik vanzelf dikker word. Het lijkt wel me te vallen maar k draag meerdere lagen over elkaar heen waardoor het mee lijkt te vallen.. Straks kan dat niet meer en weet ik niet hoe ik ermee moet omgaan. Mijn broeken passen wel goed als ik er leggings onder draag
ik krijg het benauwd als ik aan het idee denk in juni..

Heeft er iemand tips of mensen die tzelfde hebben meegemaakt?

20-02-2010, 21:48


sorry meid geen ervaringen.
geen zorgen maken, de ene houd van dikke, de andere van dunne, jouw man zal je ondanks dat je dun bent toch van je houden, tis nou eenmaal je mannetje he. wie weet heeft hij een kleine piemeltje ofzo, of ergens een lelijke litteken waar hij zich voor schaamt, geloof me je bent niet de enige

20-02-2010, 21:50
lieve schat.. blijf wie je bent en probeer je niet te schamen..

praat erover met je aanstaande, hij zal je zeker begrijpen.. Begrijp me niet verkeerd maar dun zijn kan ook mooi zijn.. wees tevreden met jezelf en straal dat uit, dan valt het nit eens meer op bij je aanstaande..

Groetjes

20-02-2010, 21:52
begin met de pil daardoor kan je ook aankome

20-02-2010, 21:54


salaam schat,

Ik maak me druk om het tegenovergestelde. Dus ik herken me wel in jouw
verhaal. Ik zou wel een kilo of drie kwijt willen voordat ik me in mijn bruidsjurk ga hijsen.

Ik zou zeggen spreek met je huisarts , misschien kan hij je naar een dietist doorverwijzen die jou een lijst kan geven met eten waarbij je iets aankomt.
Gair inshallah.

20-02-2010, 21:54
Prikpil maakt je idd dikker ...

20-02-2010, 21:54
liever dun dan dik!!!

20-02-2010, 21:57
Teneerste Iekemel Allah begair insha'Allah..
Zelf raak ik liever wat kilotjes kwijt niet dat het erg is. ( maar het zit tussen mijn oren)
Wees blij met wat je hebt, en zeg alhamdoelilah.. je man heeft je geaccepteerd zoals je bent en liefde gaat eenmaal niet alleen om uiterlijk.
Je denkt nu vast dat ik makkelijke praten heb, dat jij je er niet lekker bij voelt maar denk zo: je bent zoals je bent en kunt weinig aan je zelf veranderen.
Ik denk dat je het maar eerst moet accepteren voor dat je verder gaat met andere maatregelen.
En je hebt nog even de tijd dus eet lekker gezond en elk kilo'tje telt dan maar voor jou.
Succes er mee.

20-02-2010, 21:57
thanks dames...

ben al een paar maanden aan de pil..

Ik durf het er niet met hem over te hebben. IK heb ook een hele smalle taille. Djellaba en takshita staat gewoon niet mooi..

Ik was ooit vol en had een goed figuur. door omstandigheden is dat veranderd en heb ik nooit meer mn oude figuur teruggekregen. Ik ben ook niet meer aangekomen en om maat 36 broek te passen moet ik wel leggings aan.. dat is zo erg he (hartje winter niet) maar zomers is het een drama met die hitte.

20-02-2010, 22:04
Meid is het dan zo erg??
Hoe veel weeg je en hoe lang ben je eigenlijk?
Ik persoonlijk ga ook binnenkort trouwen inschallah,alleen heb ik nog geen vaste datum.
Je moet niet te veel stressen meid,dat maakt je nog dunner als je teveel denkt wat er komen gaat etc

Moge allah alles voor je vergemakkelijken inschallah!

Fleurette(k)

20-02-2010, 22:05

Citaat door _fleurette_:
Meid is het dan zo erg??
Hoe veel weeg je en hoe lang ben je eigenlijk?
Ik persoonlijk ga ook binnenkort trouwen inschallah,alleen heb ik nog geen vaste datum.
Je moet niet te veel stressen meid,dat maakt je nog dunner als je teveel denkt wat er komen gaat etc

Moge allah alles voor je vergemakkelijken inschallah!

Fleurette(k)



ben .162 en weeg 51 kilo..

lah ie kemmel belgier meid

20-02-2010, 22:06
Accepteer jezelf! Probeer gewoon normaal en gezond te eten en verder kun je er weinig aan doen denk ik. Soms komt het voor dat indien een meid trouwt, na een paar maanden al wat kilo's aankomt, zo ook mijn vriendin.
komt goed!

20-02-2010, 22:07



Citaat door Moslim_prinsses:
Teneerste Iekemel Allah begair insha'Allah..
Zelf raak ik liever wat kilotjes kwijt niet dat het erg is. ( maar het zit tussen mijn oren)
Wees blij met wat je hebt, en zeg alhamdoelilah.. je man heeft je geaccepteerd zoals je bent en liefde gaat eenmaal niet alleen om uiterlijk.
Je denkt nu vast dat ik makkelijke praten heb, dat jij je er niet lekker bij voelt maar denk zo: je bent zoals je bent en kunt weinig aan je zelf veranderen.
Ik denk dat je het maar eerst moet accepteren voor dat je verder gaat met andere maatregelen.
En je hebt nog even de tijd dus eet lekker gezond en elk kilo'tje telt dan maar voor jou.
Succes er mee.


Amien sokran..

Hamdoelilah, heb verder niets te klagen maar zit er gewoon mee. Kleren staan niet mooi enzo

20-02-2010, 22:18

Citaat door spa_blauw:
ben .162 en weeg 51 kilo..

lah ie kemmel belgier meid


Ewa saffie zo dun ben je ook weer niet

Er zijn meiden die van jou gewicht dromen,dus stres is nergens voor nodig.



Amien baraka allhofiek schat

20-02-2010, 22:40
Dat valt echt mee !
Ik ben 1.61m en weeg 48 kilo.
Ik heb wel altijd moeite met een maat 34, die zijn meestal te groot!
Maar omdat ik klein ben, zie je niet dat ik dun ben.

My only problem is mij boebies .. Iemand een tip hoe ze groter kunnen worden?

Nee maar ff serieus, daar schaam ik me wel weer voor

Pagina's : [1] 2 3