Bekijk volle/desktop versie : Marco van Basten ergert zich aan Cristiano Ronaldo



Pagina's : [1] 2 3 4

20-02-2010, 17:22
http://www.sport1.nl/Video/106553-ronaldo-moet-zo-nodig-telkens-trucje-doen-.html

Hij heeft wel een punt. Zijn acties hebben totaal geen nut.
Spelers als Messi en Iniesta daaraantegen die weten wel altijd tegenstanders te passeren met hele simpele bewegingen in plaats van de hele tijd rond de bal te staan dansen.

20-02-2010, 17:28



Citaat door REALAMAZIGH:
http://www.sport1.nl/Video/106553-ronaldo-moet-zo-nodig-telkens-trucje-doen-.html

Hij heeft wel een punt. Zijn acties hebben totaal geen nut.
Spelers als Messi en Iniesta daaraantegen die weten wel altijd tegenstanders te passeren met hele simpele bewegingen in plaats van de hele tijd rond de bal te staan dansen.


eindelijk een real-fan dat toegeeft dat huileballek niet kan voetballen en het zoveelste bewijs dat een voetbalkenner bewijst dat huileballek overschat wordt

20-02-2010, 17:32

Citaat door freerunnerz:
eindelijk een real-fan dat toegeeft dat huileballek niet kan voetballen en het zoveelste bewijs dat een voetbalkenner bewijst dat huileballek overschat wordt

ik ben geen real-fan, alhoewel mijn naam anders doet vermoeden.

20-02-2010, 17:41

Citaat door REALAMAZIGH:
ik ben geen real-fan, alhoewel mijn naam anders doet vermoeden.


ok... feit blijft dat je een belangrijk punt maakt

20-02-2010, 17:43



Citaat door freerunnerz:
eindelijk een real-fan dat toegeeft dat huileballek niet kan voetballen en het zoveelste bewijs dat een voetbalkenner bewijst dat huileballek overschat wordt

Ben geen Real-fan noch Barcafan, maar jij praat gewoon onzin. Ontkennen dat Ronaldo één van de beste voetballers (misschien wel de beste) ter wereld is, is gewoon haat.

Hij overdrijft er misschien in, maar hijs teringgoed.

20-02-2010, 18:02

Citaat door Prodigy:
Ben geen Real-fan noch Barcafan, maar jij praat gewoon onzin. Ontkennen dat Ronaldo één van de beste voetballers (misschien wel de beste) ter wereld is, is gewoon haat.

Hij overdrijft er misschien in, maar hijs teringgoed.


wat weet jij nou van wat echt voetbal is...haat ken ik niet...eens een huileballek altijd een huileballek...een huileballek is per definitie een slechte
(team)speler...neem nou Messi of een Ronaldinho...dat zijn toppers, maar laten we gewoon een middelmatige speler, zoals een Alves, doet gewoon zijn ding en overdrijft niet...als jij vind dat huileballek goed is, dan is vrouwenvoetbal van hoger niveau dan het mannenvoetbal

20-02-2010, 18:10

Citaat door freerunnerz:
wat weet jij nou van wat echt voetbal is...haat ken ik niet...eens een huileballek altijd een huileballek...een huileballek is per definitie een slechte
(team)speler...neem nou Messi of een Ronaldinho...dat zijn toppers, maar laten we gewoon een middelmatige speler, zoals een Alves, doet gewoon zijn ding en overdrijft niet...als jij vind dat huileballek goed is, dan is vrouwenvoetbal van hoger niveau dan het mannenvoetbal

Ik heb met een flapdrol te maken, merk ik.


Citaat:

x Bravo Award: 2004
x UEFA Euro 2004 Team of the Tournament
x FIFPro Special Young Player of the Year: 2004-05, 2005-06
x Portuguese Footballer of the Year: 2006-07
x UEFA Team of the Year: 2003-2004, 2006-07
x FIFPro World XI: 2006-07, 2007-08
x PFA Young Player of the Year: 2006-07
x PFA Players' Player of the Year: 2006-07, 2007-08
x PFA Fans' Player of the Year: 2006-07, 2007-08
x PFA Premier League Team of the Year: 2005-06, 2006-07, 2007-08
x FWA Footballer of the Year: 2006-07, 2007-08
x Barclays Player of the Season: 2006-07, 2007-08
x Barclays Player of the Month: November-December 2006, January 2008, March 2008
x Barclays Golden Boot: 2007-08
x Barclays Merit Award: 2007-08
x European Golden Shoe: 2007-08
x UEFA Club Forward of the Year: 2007-08
x UEFA Club Footballer of the Year: 2007-08
x FIFPro World Player of the Year: 2007-08
x Ballon d'Or: 2008
De mensen die al die prijzen hebben uitgereikt hebben er zeker ook geen verstand van?
En laat nou "toevallig" de spelers die jij opnoemt (oud-)Barca-spelers zijn.

20-02-2010, 18:26

Citaat door Prodigy:
Ik heb met een flapdrol te maken, merk ik.


De mensen die al die prijzen hebben uitgereikt hebben er zeker ook geen verstand van?
En laat nou "toevallig" de spelers die jij opnoemt (oud-)Barca-spelers zijn.


Een lijst maakt iemand nog geen goede voetballer klein jongetje, maar dat weet je blijkbaar niet, aangezien je een teletekst-supporter bent...en hoe bedoel je oud-Barca-spelers? Ben fan van Zidane, maar ja die is helaas gestopt...aangezien je geen echte voetballiefhebber bent, praat je onzin...huileballek is gewoon slecht en dat is en blijft een feit: kun je niet tegen de waarheid?

20-02-2010, 18:33

Citaat door freerunnerz:
Een lijst maakt iemand nog geen goede voetballer klein jongetje, maar dat weet je blijkbaar niet, aangezien je een teletekst-supporter bent...en hoe bedoel je oud-Barca-spelers? Mijn fan was en blijft Zidane, maar ja die is helaas gestopt...aangezien je geen echte voetballiefhebber bent, praat je onzin...huileballek is gewoon slecht en dat is en blijft een feit: kun je niet tegen de waarheid?

Was Zidane fan van jou? Baz.

Ja, ik heb op teletekst gezien dat hij erg goed kan voetballen. Maargoed, ik ga m'n tijd niet verspillen aan een idioot die een erelijst van bijna 2 pagina's afdoet als iets wat iemand geen goede voetballer maakt.

Maak jezelf maar verder belachelijk .

20-02-2010, 18:40

Citaat door Prodigy:
Was Zidane fan van jou? Baz.

Ja, ik heb op teletekst gezien dat hij erg goed kan voetballen. Maargoed, ik ga m'n tijd niet verspillen aan een idioot die een erelijst van bijna 2 pagina's afdoet als iets wat iemand geen goede voetballer maakt.

Maak jezelf maar verder belachelijk .


...zei een gefrustreerde teletekstsupporter (je weet best dat ik bedoelde dat ik fan ben van Zidane)...zehma "erelijst", jij bent 1 grote grap met je erelijst van o.a. nep-real-supporters...huileballek zoekt nog een trouwkandidaat, misschien iets voor jou....

ps.: stop maar met praten over voetbal, want je bent echt kansloos door op te komen voor huileballek

20-02-2010, 18:42

Citaat door freerunnerz:
...zei een gefrustreerde teletekstsupporter (je weet best dat ik bedoelde dat ik fan ben van Zidane)...zehma "erelijst", jij bent 1 grote grap met je erelijst van o.a. nep-real-supporters...huileballek zoekt nog een trouwkandidaat, misschien iets voor jou....

ps.: stop maar met praten over voetbal, want je bent echt kansloos door op te komen voor huileballek

Leer eerst "huilebalk" schrijven, dan praten we verder. Hoe oud ben jij? 14?

Ja, ik heb die lijst verzonnen.

20-02-2010, 18:48

Citaat door Prodigy:
Leer eerst "huilebalk" schrijven, dan praten we verder. Hoe oud ben jij? 14?

Ja, ik heb die lijst verzonnen.


...wejaw, ik schrijf "huileballek" op mijn manier, denk je nou echt dat ik hier op m.nl op mijn spelling of grammatica ga zitten letten ? (dat doe ik wel als ik ga solliciteren of als ik ga werken; ik weet zeker dat mijn Nederlands beter is dan die van jou, maar daar ga ik niet over opscheppen klein jongetje)...

...jij bent echt zielig, of durf je niet meer over voetbal te praten? Waarheid is hard he?

20-02-2010, 18:51



Citaat door Prodigy:
Was Zidane fan van jou? Baz.

Ja, ik heb op teletekst gezien dat hij erg goed kan voetballen. Maargoed, ik ga m'n tijd niet verspillen aan een idioot die een erelijst van bijna 2 pagina's afdoet als iets wat iemand geen goede voetballer maakt.

Maak jezelf maar verder belachelijk .


ga niet met die man in discussie van zijn reacties kan je gewoon een moppenboek maken.

20-02-2010, 18:51
zijn scharen zijn echt onzin, ze sturen helemaal niemand eigelijk .. maar hij is 1 van de beste ter wereld, regardless.

20-02-2010, 18:52

Citaat door freerunnerz:
...wejaw, ik schrijf "huileballek" op mijn manier, denk je nou echt dat ik hier op m.nl op mijn spelling of grammatica ga zitten letten ? (dat doe ik wel als ik ga solliciteren of als ik ga werken; ik weet zeker dat mijn Nederlands beter is dan die van jou, maar daar ga ik niet over opscheppen klein jongetje)...

...jij bent echt zielig, of durf je niet meer over voetbal te praten? Waarheid is hard he?

Is geen manier van praten. Iets is of goed of fout. Haha, ja, je Nederlands is vast beter dan dat van mij.

Ik heb het al vanaf het begin over voetbal, hoor. Maar ik merk gewoon dat ik te maken heb met iemand met liefdesverdriet ofzo. Dan lijk je niet meer objectief te kunnen reageren.

Voetbal is prijzen. Heb z'n palmares al geplaatst. Maarja, is van "teletekst" eh? Idiot

Pagina's : [1] 2 3 4