Bekijk volle/desktop versie : ik weet niet meer wat doen



Pagina's : [1] 2

30-06-2004, 23:43
salam ou alikom iedereen

ik heb een groot probleem op dit moment niet voor mij maar meer voor mijn man. ik ben zwanger namelijk de periode die de mooiste periode zou moeten zyn is een hel geworden ik heb deze morgen aan mijn man verteld dat ik zwanger was omdat ik juist weet van gisteren dat ik zwanger ben dus heb het hem deze morgen verteld om de spanning erin te houden
het resultaat hij is woedend hij zegt dat hij helemaal niet klaar is voor en kind nu en dat hij liever zou willen wachten dat hij nu nog helemaal geen kinderen wil ik ben hier echt kapot van hij heeft me al de hele dag niet aangesproken en de tranen vloeien bij mij al heel de dag ik weet niet wat er met hem scheelt ik wist dat hij op dit moment nog liever geen kinderen had omdat we juist getrouwd zyn en hij liever eerst van onze tyd samen wou genieten maar als het er is dan kan ik er toch niets meer aan doen ik geef dit kind echt niet op ik beschouwde het als de bezegeling van onze liefde ik weet me echt geen raad meer


30-06-2004, 23:46


miskienaa...
geef het tijd..Laat het tot hem doordringen een kind is niet niets weet je..
jij kan er ook niks aan doen..Jullie gaan er toch samen voor zorgen maar ik denk dat hij er gewoon van geschrokken is...
KOmt wel goed heb geduld

01-07-2004, 00:09
Wel erge situatie yah maar jHeb geduld meid het moet nog eerst tot hem doordringen misschien vindt hij zichzelf nog te jong om al vader te worden het k0mt wel g0ed inshaallah

01-07-2004, 00:35
Hmm, wat hadden jullie afgesproken dan? Slikte je de pil en ben je daar sneaky mee gestopt ofzo?

01-07-2004, 00:56



Citaat:
Origineel gepost door la_mechante
salam ou alikom iedereen

ik heb een groot probleem op dit moment niet voor mij maar meer voor mijn man. ik ben zwanger namelijk de periode die de mooiste periode zou moeten zyn is een hel geworden ik heb deze morgen aan mijn man verteld dat ik zwanger was omdat ik juist weet van gisteren dat ik zwanger ben dus heb het hem deze morgen verteld om de spanning erin te houden
het resultaat hij is woedend hij zegt dat hij helemaal niet klaar is voor en kind nu en dat hij liever zou willen wachten dat hij nu nog helemaal geen kinderen wil ik ben hier echt kapot van hij heeft me al de hele dag niet aangesproken en de tranen vloeien bij mij al heel de dag ik weet niet wat er met hem scheelt ik wist dat hij op dit moment nog liever geen kinderen had omdat we juist getrouwd zyn en hij liever eerst van onze tyd samen wou genieten maar als het er is dan kan ik er toch niets meer aan doen ik geef dit kind echt niet op ik beschouwde het als de bezegeling van onze liefde ik weet me echt geen raad meer

waqcht maar tot dat kind ter aarde komt... wedden dat hij er gek op wordt..

01-07-2004, 01:13
Inshallah komt alles goed, je moet geduld hebben later zal hij het zeker heel leuk vinden. Allahi kemel belghair inshallah

02-07-2004, 00:05

Citaat:
Origineel gepost door Junkie
Hmm, wat hadden jullie afgesproken dan? Slikte je de pil en ben je daar sneaky mee gestopt ofzo?
hmm een huwelijk dat is gebaseerd op sneaky affaires i sont think so nee ik ben gewoon zwanger en ik nam de pil ik snap niet hoe het komt maaar ja het is ook geen 100% betrouwbaar

02-07-2004, 00:22

Citaat:
Origineel gepost door la_mechante
hmm een huwelijk dat is gebaseerd op sneaky affaires i sont think so nee ik ben gewoon zwanger en ik nam de pil ik snap niet hoe het komt maaar ja het is ook geen 100% betrouwbaar
Zeker vergeten ofzo.

02-07-2004, 01:41

Citaat:
Origineel gepost door la_mechante
salam ou alikom iedereen

ik heb een groot probleem op dit moment niet voor mij maar meer voor mijn man. ik ben zwanger namelijk de periode die de mooiste periode zou moeten zyn is een hel geworden ik heb deze morgen aan mijn man verteld dat ik zwanger was omdat ik juist weet van gisteren dat ik zwanger ben dus heb het hem deze morgen verteld om de spanning erin te houden
het resultaat hij is woedend hij zegt dat hij helemaal niet klaar is voor en kind nu en dat hij liever zou willen wachten dat hij nu nog helemaal geen kinderen wil ik ben hier echt kapot van hij heeft me al de hele dag niet aangesproken en de tranen vloeien bij mij al heel de dag ik weet niet wat er met hem scheelt ik wist dat hij op dit moment nog liever geen kinderen had omdat we juist getrouwd zyn en hij liever eerst van onze tyd samen wou genieten maar als het er is dan kan ik er toch niets meer aan doen ik geef dit kind echt niet op ik beschouwde het als de bezegeling van onze liefde ik weet me echt geen raad meer

jou man is een hond, een jood

als mijn vrouw zwanger was van me werd ik dolblij...ipv een woede aanval op jou te richten

02-07-2004, 08:55
hey meid... en hoe gaat het nu dan? Heb je er al over gepraat met je man? lijkt me wel erg zeg..

02-07-2004, 13:09
Selaam

Allereerst wil ik je feliciteren met je zwangerschap!
Ik vind het heel erg voor je maar ik denk dat het gewoon ff tijd nodig heeft, Het liefste wil je natuurlijk dat je man je in de armen neemt en zegt hoeveel hij van je houdt maar zo zie je maar weer hoe egoistisch mannen kunnen zijn!
Ik hoop echt voor je dat je man gauw bijdraait en inschalla met je dit geluk kan delen

Veel sterkte meid!!!!!

02-07-2004, 13:27

Citaat:
Origineel gepost door la_mechante
salam ou alikom iedereen

ik heb een groot probleem op dit moment niet voor mij maar meer voor mijn man. ik ben zwanger namelijk de periode die de mooiste periode zou moeten zyn is een hel geworden ik heb deze morgen aan mijn man verteld dat ik zwanger was omdat ik juist weet van gisteren dat ik zwanger ben dus heb het hem deze morgen verteld om de spanning erin te houden
het resultaat hij is woedend hij zegt dat hij helemaal niet klaar is voor en kind nu en dat hij liever zou willen wachten dat hij nu nog helemaal geen kinderen wil ik ben hier echt kapot van hij heeft me al de hele dag niet aangesproken en de tranen vloeien bij mij al heel de dag ik weet niet wat er met hem scheelt ik wist dat hij op dit moment nog liever geen kinderen had omdat we juist getrouwd zyn en hij liever eerst van onze tyd samen wou genieten maar als het er is dan kan ik er toch niets meer aan doen ik geef dit kind echt niet op ik beschouwde het als de bezegeling van onze liefde ik weet me echt geen raad meer
Van harte gefeliciteerd meid, hoop inch Allah dat je met Allah zijn hulp een gezonde kind te wereld brengt.

Je zegt dat jij wist dat hij op dit moment nog geen kinderen wilde? Waarom is het dan toch gebeurd, want z'n reactie had je van hem kunnen verwachten nadat je het hem hebt vertelt. Wat mij niet helemaal duidelijk is of je dat nou hebt gepland ondanks het feit dat je wist dat hij nog niet wil of is het voor jou ook een verrassing? Zo ja! Dan vind ik niet dat hij het recht heeft om boos op jou te zijn want het was nl. ook even veel zijn verantwoordelijkheid om het niet te laten gebeuren. Zo neen! Dus wel gepland terwijl je weet dat hij nog niet wil? Tja..dan is het logische dat hij kwaad is. Maar dat is nu allemaal achter af, gebeurd is gebeurd. Hoop dat inch Allah goed komt tussen jullie.

Groetjes,

02-07-2004, 13:29


misschien schrok ie van het nieuws! hij draait wel bij hor!
gefeliciteerd trouwens...en et komt wel goed.

02-07-2004, 14:29
hallo lieve meid! ik hoop dat het een beetje met je gaat, maar wat ik wilde zeggen is; je bent toch niet in je uppie zwanger geworden hij is degene die je zwanger gemaakt heeft dus waarom deze reactie van hij moet blij zijn als het kind gezond is. En van elkaar genieten kan altijd nog ook als het kind er is. ik wens je heel veel sterkte en hij draait wel weer bij! beslamaaaa

02-07-2004, 14:34
Wat een debiel die JUnkie zeg!!!!
Nog een trieste geval hier op de site!!!!!

Meid ik ben echt blij voor je en wees maar niet bang komt wel goed!!!!!

Pagina's : [1] 2