Bekijk volle/desktop versie : Promoot je verhaal.



Pagina's : [1] 2

19-02-2010, 12:40

Citaat:
Ik ben iemand die graag verhalen leest! Maar ik weet nooit waar ik moet beginnen. Er zijn zoveel (verschillende) verhalen!
Dus, daarom deze topic. Volgens mij is dit niet alleen handig voor mij maar ook voor andere leden die graag een verhaal willen lezen.


Wat je als schrijver/schrijfster moet doen is;


Plaats de link naar je verhaal in deze topic.

Plaats een kort stukje waar het over gaat. Dus wie de hoofdrol speler/speelster is. Plaats ook wat voor verhaal het is. Bijv. Liefde of een thriller etc. etc.

Zet er ook bij, of je nog met het verhaal bezig bent of dat het af is.

Volgens mij zijn er meer van deze topics geopend. Maar we beginnen nu even opnieuw.

Veel lees plezier;
Sarhayi xx

19-02-2010, 12:57


Na de dood van mijn moeder zag ik mijn leven als één grote chaos...
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2636314

Dit was iets dat ik elke keer weer meemaakte; Een gebroken hart.
Het bleef zich maar herhalen.
Dit is een waargebeurd verhaal, dat mij is overkomen. Iets dat zich vanaf jongs af aan al afspeelde en me steeds bleef achtervolgen.

Liefde & verdriet mengt zich, net zoals dat het verleden en de realiteit zich mengen.

Lees mijn verhaal; Na de dood van mijn moeder zag ik mijn leven als 1 grote chaos...


Dit is een waargebeurd verhaal dat mij is overkomen.

Ik was jong toen ik mijn moeder verloor. Ikzelf had twee oudere broers. Me vader hield het niet meer vol om 3 kinderen van bijna dezelfde leeftijd te verzorgen en besloot te hertrouwen. Hij trouwde met een schat van een vrouw, genaamd Saliha.

Ze hielp ons en was er voor ons net zoals een echte moeder voor je zou doen.

Ik ontmoette de vriend van mijn broer, genaamd Adil. Ik was gek op hem, maar liet dat absoluut niet merken. Na een paar maanden hadden we elkaar onze liefde verklaard.

We gingen een relatie aan en zagen echt een toekomst met elkaar. Mijn beste vriendin Ouafa, bleek mijn beste vriendin niet te zijn en flashde me samen met haar broer.Dat zorgde dus veel gezeur tussen Adil en mij.

Maar uiteindelijk kwam alles op z'n pootjes terecht en dan blijkt het dat je alleen in een 'periode' zit waar je jezelf moet proberen uit te halen. Je moet sbar en geduld hebben. Je word beloond voor alles waar je geduld voor hebt.

Maar vergeet niet, niemand heeft ons een morgen beloofd!!

Lees mijn verhaal en je komt overal achter. Dit verhaal is al helemaal af...!!

Gr. Blablaaa


19-02-2010, 13:03

~... En toch ben ik met hem getrouwd...~
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3019263

Ik open ‘ons’ trouwalbum. Toen was het nog ‘ons’, maar nu ben je weg.
Zoveel hadden wij meegemaakt en zoveel hadden we gestreden om met elkaar het huwelijksbootje in te stappen. Na een paar maanden, na veel gepraat en geschreeuw waren onze ouders het er eindelijk mee eens. Wij traden het huwelijksbootje in en we leken de gelukkigste mensen op aarde. Ik kon niet zonder jou en jij kon niet zonder mij.

Het doet pijn als ik aan onze leuke tijden terug denk. Maar je bent me ontnomen. Je bent weg, heel ver weg. Ik wou dat ik bij je kon zijn. Waarom heb je mij niet meegenomen? Waarom laat je mij hier pijn lijden in me eentje? Mohamed,kom alsjeblieft terug ik ga kapot zonder jou!

Dit verhaal is gebaseerd op de waarheid. Liefde en pijn zijn dingen die vaak voorkomen in het leven. Bij Salima is dat het geval. Ik schrijf dit verhaal in de ik-vorm, hoewel dit mij NIET is overkomen, maar wel me nichtje. Ik deel dit verhaal hier met jullie, omdat zij mij dat heeft gevraagd.

Dit verhaal is nog niet af, ik ben er nog mee bezig!!


19-02-2010, 13:16

True love sucks![/SIZE]

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3091732

[SIZE="2"]
Terwijl het potje uit mijn handen glijd vallen de rest van de pillen op de grond. Het kletterende geluid hiervan doet me op dit moment niets. [/SIZE]

[SIZE="2"]Vader wat is de grootste zonde die een persoon kan plegen?
Stelen mijn kind, diefstal is de grootste zonde. Met een frons bekijk ik hem. Maar dat kan niet kloppen. Ik schud me hoofd. ‘Vader beargumenteer uw mening dan voor mij.’ Met een glimlach bekijkt hij me. ‘Mijn liefste dochter, steelt een moordenaar niet het leven van een onschuldige. Steelt een verkrachter niet het leven van een kuise dame. Steelt een dief niet iets wat hem niet behoord. Mijn dochter, wie wat wilt hebben in dit leven moet ervoor vechten en het niet stelen van iemand die er hard voor heeft gewerkt.’ Nog steeds ben ik het er niet mee eens, maar de felheid waar mee hij sprak deed me zwijgen. Ik knik en draai me om.[/SIZE]

[SIZE="2"]Ik had die dag nooit kunnen zeggen dat mijn mening zou kunnen veranderen. Ik was het zeker eens geworden met mijn vader nadat ik was bestolen van mijn geliefde en van het meeste dierbaarste in mijn leven, mijn eer. Really true love sucks!



Dit is mijn verhaal. Een verhaal gebaseerd op ware liefde. Het verhaal gaat over Shereen die het verleden niet los kan laten. Zij kan haar ware liefde niet los laten. Dit maakt haar kapot!
Dit verhaal is niet waargebeurd en nog niet af. Ik schrijf dit verhaal niet zelf maar mijn vriendin ik plaats het wel voor haar. Lees het verhaal dan kom je achter de geheime van Shereen en haar verleden.

Liefs, Masria.3alatool

19-02-2010, 16:05


Ik kom ook even reclame maken.

Mijn verhaal heet Supernova. Het gaat over sterren en liefde. Read it, it’s fun.

De link: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3031994

22-02-2010, 01:25

[CENTER]Calling For My Angel [/FONT][/SIZE]

[/CENTER]

[SIZE="3"][FONT="Palatino Linotype"]Mijn verhaal is verzonnen en nog niet af.
Het gaat over Mina en Rayan die gevoelens voor elkaar hebben maar beide weten niet wat voor gevoelens het zijn en geven er niet aantoe. Wanneer die 2 samen in een ruimte zijn halen ze het bloed soms onder hun nagels vandaan. Wil je meer weten then read my story!! Calling For My Angel!!


Link:http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3033228


22-02-2010, 01:29

'' [SIZE="6"]H[/SIZE]oe kon ik ooit zo stom zijn om in zijn handen te vallen, de wind blaast in mijn gezicht en mijn rug staat gekeerd naar hem. Ik voel een lichte aanraking, mijn nekharen staan op. Mijn ogen sluiten zich en ik voel de pijn die ik de afgelopen jaren heb meegemaakt door hem. Ik kijk hem hatend aan, en loop weg. Richting het licht die fel in mijn gezicht schijnt ''

[SIZE="1"]http://www.forums.marokko.nl/showthread.php?t=2952450
Lees mijn verhaal over een meisje dat in de handen van een loverboy valt. [/SIZE]


22-02-2010, 01:35

Citaat door Peaches:
Ik kom ook even reclame maken.

Mijn verhaal heet Supernova. Het gaat over sterren en liefde. Read it, it’s fun.

De link: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3031994



If I was the topicstarter. I absolutly would read this. It's more than worth it!

22-02-2010, 04:08
Tienduizend stukken

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3104746

Het is nog pril, maar het belooft inchaAllah wat goeds.

22-02-2010, 09:35
Zie mijn OT...

Waar mijn verhaal over gaat...? Dat moet je eigenlijk zelf gaan lezen aangezien ik direct alles kan verklappen... Het is in ieder geval een verhaal waarbij veel elementen voorkomen... Ook kan ik mijn verhaal niet echt in een hokje stoppen, omdat het anders is...

Ik kan alleen zeggen dat het een ik-perspectief is, de hoofpersoon haar ouders op een gruwelijke manier heeft verloren, maar het is niet het eind van haar leven... Ze pakt na een tijdje haar leven op en doet het erg goed als advocaat... Het is volgens mijn fans een apart, maar mooi verhaal! Vooral omdat het leerzaam is...

So be my guest!!

02-03-2010, 17:02
lovely stories

02-03-2010, 17:25
[URL="http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3056523"]Whatever it takes.[/URL]

Proloog

Nog nooit in mijn leven heb ik zo hard moeten werken. Ik kan gewoon niet meer. Maar ik ben niet van plan om op te geven. Ik stort me weer op het vele papierwerk. Mijn hoofd bonkt, en mijn maag rammelt. Ik uit een diepe zucht. Zohir Saïdi kijkt me met een geamuseerde blik aan. ''Moe, Aya?'' Hij zou het maar al te fijn vinden als Aya zijn kantoor verlaat. ''Ik dacht het niet.'' zei Aya met een arrogante blik. Hij geloofde haar niet. Hij stond op en verliet het kantoor. Ik was blij dat hij eindelijk weg ging. Ik liet mijn hoofd voor eventjes op het bureau zakken, voordat hij weer terug zou komen. Dit voelde goed. Ik zou zo in slaap kunnen vallen. Mijn maag begon nog meer te rammelen, toen ik een vers, warm broodje rook. Ik schoot overeind met mijn hoofd en ik deed net of ik hard aan het werk was. Ik heb vanochtend niet ontbeten, want ik dacht dat ik wel een gaatje zou vinden tijdens het werk om te eten. Maar nee, er is veel te doen vandaag. Zohir at zijn broodje op achter zijn bureau. Ze kon hem niet uitstaan.. Hij dacht dat hij alles kon maken. En dat alleen omdat zijn vader de baas is van het bedrijf. Ok, hij kan ook bijna alles maken. Maar hij behandelt me als uitschot, als poep onder zijn schoen. Ik zou hem zichzelf niet nog hoger doen voelen, door toestemming te vragen om te mogen lunchen. Ik zal hem het plezier niet doen om toe te geven dat ik niet meer kan. Alhoewel het heel verleidelijk is. Dan kon ze weer terug naar haar oude kantoor, waar Sanae zit. Nee, ik zal hem dat plezier niet gunnen. Ik ga door.. Whatever it takes.



Als je nieuwsgierigheid is opgewekt,, lezen!

02-03-2010, 19:14


- Absolutely beautiful -

Genre: Liefdesroman

Let me tell you something about the story;

- I’ll love you
- I am addicted to your love
- What the heart has once owned and had, it shall never lose.
- I couldn’t forget your name

Salim Bennaïm heeft drie jaar van haar leven verpest. Zijn broertje Moussa scoort hoger. Veel hoger. Intissar is namelijk gek op hem. Ze is gek op de vierentwintigjarige Moussa, het broertje van de hufter die haar beloofd heeft wat aan te doen als ze een bepaald bedrag niet binnen een jaar bij elkaar zou hebben. Ze vlucht, maar is dat wel genoeg? Is ze wel veilig genoeg met hem aan haar zijde of is alles slechts spel? Is ze in de val gelokt? Lees meer over het leven van de inmiddels twintigjarige Intissar die opzoek naar geluk en liefde is.


06-03-2010, 15:36
[SIZE="5"]

x•.ღ» Onbewaakt ogenblik…

[/SIZE]


° x•.ღ» Onbewaakt ogenblik…

° Soms denken we dat je het wel redt in je eentje. Een droom is een wens die je alleen maakt. Aan het strand lopen we meer in ons zelf. Verdronken in gedachten. De zee golvend van glas en even vergeten wie we werkelijk zijn! Weg gevaagd door een ander....

Waarom staat Rihab aan de rand van de afgrond? En is ophangen niet te drastisch? Toch is het zo ver gekomen. Maar ze verloor iedereen van wie ze hield, maar waarom? Een zee van gebroken glas, waar een klein druppel water tevoorschijn komt! Lees het....

° Ik ben nog bezig.


07-03-2010, 17:14
whatever it takes lijkt me super!!

Hier is de inleiding van de mijne:

Met een zalig gevoel naar Marokko, met een gemend gevoel terug naar huis. dit is DE samenvatting van mijn waargebeurd verhaal.
Ik zou leren rijden in Marokko, omdat ik net mijn theorie heb behaald. Maar de persoon die mij leerde rijden, is onmogelijk te vergeten tot op de dag van vandaag. Hoewel er vele misverstanden zijn geweest, komt het hopelijk ooit toch nog goed? Het dubbele gezicht van mensen daar in Marokko, verlies van dierbaren, vriendschappen die op de proef worden gesteld... Welkom in mijn onvergetelijke zomer, zowel positief als negatief. Op dat moment zelf vooral negatief, maar ik blijf hopen.

Verder? Ziie OT

Pagina's : [1] 2