Bekijk volle/desktop versie : Heb jij dit ook meegemaakt??????



18-02-2010, 20:45
Mijn vriendin heeft aantal punten/cijfers binnen gekregen die zij helemaal niet heeft gehaald maar nog moet halen voor haar opleiding. Ze heeft mij advies gevraagd en ik heb haar gezegd dat ze haar mond dicht moet houden en dat ze de punten gewoon binnen heeft. Klopt dit wel of komt de opleiding hierachter????????? Graag jullie mening wellicht dat iemand dit al heeft meegemaakt?

18-02-2010, 21:09


Ze moet haar mond dicht houden maar de toetsen toch wel leren en maken. Want als ze niet gaat en ze er later achter komen dan heeft ze een probleem.

18-02-2010, 22:38

Citaat door Zahiraatoen:
Ze moet haar mond dicht houden maar de toetsen toch wel leren en maken. Want als ze niet gaat en ze er later achter komen dan heeft ze een probleem.



Deze toetsen heeft ze allemaal al gehad maar niet gehaald. Maar volgens haar cijfers nu heeft ze het wel gehaald. Wat moet ze nu doen?

18-02-2010, 22:43
Misschien hadden ze een foutje gemaakt en had ze het wel gehaald..?

18-02-2010, 22:44



Citaat door muslima_z:
Misschien hadden ze een foutje gemaakt en had ze het wel gehaald..?


Nee ze had het echt niet gehaald.

18-02-2010, 22:56
Ik neem aan dat er al een resultatenoverzicht (cijfers) al naar huis is gestuurd. Als dat het geval is dan zou ik dat als verdediging gebruiken

18-02-2010, 22:57
Trouwens wat een bofkont...Wou dat ik zoiets meemaakte :P

19-02-2010, 00:09
Volgens mij kan ze gewoon die punten houden mits niemand haar verlinkt.

19-02-2010, 20:03
ben wel benieuwd. Dus up voor jou.

21-02-2010, 00:08
haar mond dicht houden ik had dat ook bij 1 vak had ik een 5 maar stond gek genoeg een 6.. en eerlijk ik vond het echt apart. maar goed ze kunnen fouten maken of ze kunnen gewoon toch een voldoende indienen terwijl het een 5 was maar een 6 intikken zodra dit in het systeem staat kunnen ze het niet veranderen. dus gwn laten zoals het is.of anders voor de herkansing gaan en het melden

21-02-2010, 00:10
Ik ken iemand die dat is overkomen, die heeft niks gezegd. Ze zijn er ook nooit achter gekomen.

21-02-2010, 12:16

Citaat door MixedLady:
Meegaan in deze situatie, die voor jouw vriendin gemakkelijk is gemaakt, valt onder bedrog. Ik denk dat het een administratieve fout is en dat zij dit moet melden.

Ik zeg dit alleen met het oog op het hiernamaals. Vergeet niet dat elk detail, elke situatie telt.

What goes around, comes around.


Ik denk eerder dat dit een wonder is wat van boven komt. Zij heeft echt heel veel meegemaakt in haar leven niet normaal. Ik denk nog eerder dat dit een gunst is van Allah swt. Zo bestaan er vele wonderen alleen iedereen op zijn eigen manier.

22-02-2010, 10:33


Ze heeft echt geluk gehad het lijkt wel een lot uit de loterij. Besa7tha.