Bekijk volle/desktop versie : Meiden/Vrouwen van tegenwoordig



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

18-02-2010, 20:26
Vooraf:
Het is niet mijn bedoeling alle meisjes over een kam te scheren. Ik probeer juist zo eerlijk mogelijk, de realiteit weer te geven. De meeste meiden zijn zo, maar lang niet allemaal. Dus voel je niet meteen aangesproken of beledigd, gekwetst of wat dan ook, want dat is niet mijn bedoeling. Ik wil graag een "discussie" beginnen waar wij met z'n allen wat over kunnen zeggen. Het gaat erom dat wij elkaar gelijk geven en elkaar overtuigen, maar elkaar ook wijzen op verkeerde meningen en vooroordelen.
Wil je dom doen, schelden of wat dan ook, lees dit dan niet, begin hier niet aan en ga lekker wat anders in je leven doen. Dussss

Het verhaal:
Als ik even op hyves aan het kijken ben (of gewoon op straat) zie ik meiden die er haast allemaal het zelfde eruitzien. (Niet allemaal, maar wel 99%).
Met "allemaal het zelfde" bedoel ik:

1. Geëpileerde wenkbrauwen, (en soms ook wel met potlood "getekend" of een combinatie hiervan)
2. Heel veel make-up op!
3. Zonnebank (tegenwoordig maken meisjes zich steeds meer zorgen om hun huidskleur en zijn 24/7 onder een zonnebank te vinden)
4. a. Meisjes zonder hoofddoek: losse haren, veel spul in hun haren, daarnaast gekruld of gestyleerd.
b. Meisjes met hoofddoek: Allemaal dezelfde style hoofddoek, op dezelfde manier "geknoopt"
5. Vet veel parfum op.
6. Lachen allemaal even lief en braaf, maar tegelijkertijd doen ze de meest schijnheilige dingen
7. Strakke kleding, daarmee bedoel ik echt strak, als je ziet alles.
8. Kledingstukken die te bloot zijn (je kunt "naar binnen" kijken).
9. Zo zijn er veel meer dingen, (help maar mee om de lijst verder aan te vullen)


Wat ik met dit alles probeer te zeggen is dat de meisjes/ jonge vrouwen, van tegenwoordig "nep" zijn. Niet meer zo eenvoudig en simpel, maar "hoerig", strak en te veel.

[CENTER]Vinden jullie dat ook? Eerlijk zijn!

[/CENTER]

De meeste hebben tegenwoordig ook nog vriendjes enzo. Vertellen hun ouders dat ze naar school gaan, terwijl ze hun vriendjes bezoeken. Dat is dus schijnheilig zijn en liegen tegen de ouders.

Maar is het dan niet de schuld van de jongens dat de meisjes zo geworden zijn???!!!. De meiden willen mooi gevonden worden, de jongens schenken ze aandacht maar wel op de voorwaarde dat ze mooi zijn. Dus halen ze alles uit de kast om “leuk” te worden gevonden. Zonder dat ze het beseffen slaan ze door en zijn ze niet mooi meer, maar inmiddels lelijk aan het worden. Verstopt onder veel make-up, waardoor het net een heel ander mens lijkt.
Ik wil niet meteen zeggen dat het door de jongens komt, maar wij zouden wel de aanleiding kunnen zijn en zij nemen het vervolgens zelf over.
Nou????

Sommige meisjes zijn gewoon helemaal zelf doorgeslagen en willen zonder enige "reden" alle aandacht te trekken, in het middelpunt staan en denken dat ze heel wat zijn, met al die verf op hun gezicht.
(Nu heb je ook de 12 jarigen die als clowns rondlopen.)

Laat van je horen!!!!


18-02-2010, 20:28


hmdl ben ik niets wat op je lijstje staat thank god ik haat zulke meiden..

18-02-2010, 20:29
People know that already. They just don't give a fxck or just play ignorant.

Bekritiseer je ze alleen of doe je er wat aan?

18-02-2010, 20:29
hamdoellah zit ik er niet bij die 9 punten, maar ben het er wel mee eens

18-02-2010, 20:31



Citaat door TrueLove1989:
hmdl ben ik niets wat op je lijstje staat thank god ik haat zulke meiden..



hamdoelah ik ook niet bazzz met zulke meiden wollah

18-02-2010, 20:32

Citaat door mis-krulenbol:
hamdoelah ik ook niet bazzz met zulke meiden wollah


echt he dan kijken ze je ook nog smerig aan ik mag ze dan ook echt niet..

18-02-2010, 20:33
k vind dat gewoon jammer mooie meiden, wlah en dan all die shit doen zoals wenkbrauwen epileren , strakke kleren, meiden met hoofdoek die met een strakke broek lopen waar je hun achterste gewoon duidelijk kan zien en dat allemaal om aandacht te trekken bij jongens.

Maar over vriend enz. daar kan k niks over zeggen iedereen heeft bijna wel een vriend of gehad, dus hoef er niet scheinheilig over te doen, ik weet dat het haram is maar ja we moeten wel ooit trouwen, het is niet bhal marokko dat ze gewoon komen aankloppen. En het liegen tegenover je ouders ik weet dat het gewoon niet kan, maar aan de andere kant kan je ook niet gaan zeggen ja mama k ga heb vandaag een afspraak.

18-02-2010, 20:35
alhamdoelilah ik zit er ook niet tussen.

a schijnheilige koeien

18-02-2010, 20:36
hz0; ik geef je helemaal gelijk, dat is een vraag wat ik me zelf ook af en toe af vraag, niet dat ik de heiligst ben, maar je moet je grenzen kennen.

18-02-2010, 20:38

Citaat door TrueLove1989:
echt he dan kijken ze je ook nog smerig aan ik mag ze dan ook echt niet..


ja die bgrijp ik dan helemaal niet

18-02-2010, 20:38
Asalam oe 3alaaykom wara7matoelah wa barakatoe.
Ik snap precies wat je bedoelt, gewoon precies!
Kijk je hebt deeld gelijk dat de mannen/jongens een schuld dragen dat meiden zo worden, maar het ligt ook aan zij zelf. Een jongen hoort zijn zuster te informeren zoals hij wilt dat zijn zusje zich gedraagt. Want wij zijn allemaal zusters en broeders. Maar deze tijd hebben de meiden zelf behoeften aan vele dingen die haram zijn, Staghfirollah. Kijk ik vind dat iedereen een fout kan maken , wat betreft vriendjes en dat soort onzin. Maar als een jongen je 1 keer kapot maakt,dan hoor je je ogen te openen. Dan hoor je berouw te tonen en in te zien waar je mee bezig was. Maar helaas denken de meeste meiden dan meteen , klaar mijn leven is kapot,vernield, ik ben niets waard dus laat het me maar afmaken.Terwijl het nog niet te laat is. Ik vind het jammers dat ( de meeste ) van onze broeders ons niet op de juiste weg proberen te krijgen, maar juist het tegenover gestelde. Ja wat moet ik zeggen, iedereen maaktr fouten, maar probeer daar zo snel mogelijk verandering in temaken en niet meteen het slechtste te denken over jezelf... Ik ben 15 jaar en weet genoeg,en wat ik zeker weet, vriendjes komen niet in myn leven!!!
ma3a salama.

18-02-2010, 20:38

Citaat door Parra_Chick:
k vind dat gewoon jammer mooie meiden, wlah en dan all die shit doen zoals wenkbrauwen epileren , strakke kleren, meiden met hoofdoek die met een strakke broek lopen waar je hun achterste gewoon duidelijk kan zien en dat allemaal om aandacht te trekken bij jongens.

Maar over vriend enz. daar kan k niks over zeggen iedereen heeft bijna wel een vriend of gehad, dus hoef er niet scheinheilig over te doen, ik weet dat het haram is maar ja we moeten wel ooit trouwen, het is niet bhal marokko dat ze gewoon komen aankloppen. En het liegen tegenover je ouders ik weet dat het gewoon niet kan, maar aan de andere kant kan je ook niet gaan zeggen ja mama k ga heb vandaag een afspraak.


Hoe oud ben je? Gebruik logica.
Excuusjes voor zondes bestaan niet.

18-02-2010, 20:39



Citaat door mis-krulenbol:
ja die bgrijp ik dan helemaal niet


ja maar ik heb dat echt vooral op school tfoe

18-02-2010, 20:40

Citaat door BrightSide:
Hoe oud ben je? Gebruik logica.
Excuusjes voor zondes bestaan niet.



hoe bedoel je? wees wat duidelijker aub

18-02-2010, 20:40

Citaat door TrueLove1989:
ja maar ik heb dat echt vooral op school tfoe



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8