Bekijk volle/desktop versie : Debat over de angst voor de Islaam



18-02-2010, 15:35


European peacemakers network organiseeert:

Debat over de angst voor de Islaam[/SIZE]

[SIZE="3"]'Oei! De Islaam groeit!'[/SIZE]

De cijfers liegen er niet om. De Islaam is een snel groeiende godsdienst. Moeten wij daarvoor vrezen? Over dit onderwerp hebben vele prominenten zich uitgelaten. De ene provoceerde terwijl de ander politiek correct was. Nu ben jij aan het woord! Vier panel leden leggen jou een stelling voor en zullen deze verdedigen, waar jij op kunt reageren.

[SIZE="2"]Het Islaam debat wordt hervat!

U bent van harte welkom op ZONDAG 7 MAART 2010

Locatie:
Concordia zaal
Hoge zand 42
2512 EM Den Haag

Deze is toegankelijk voor zowel mannen als vrouwen.
De inloop vind om 14:00 uur plaats.
Wilt u het debat bijwonen? Meld u dan aan op: Islamdebat@gmail.com

19-02-2010, 22:05


Wat jammer dat het op een zondag is!!!

19-02-2010, 22:36

Citaat door Miss_Rocket:


European peacemakers network organiseeert:

Debat over de angst voor de Islaam[/SIZE]

[SIZE="3"]'Oei! De Islaam groeit!'[/SIZE]

De cijfers liegen er niet om. De Islaam is een snel groeiende godsdienst. Moeten wij daarvoor vrezen? Over dit onderwerp hebben vele prominenten zich uitgelaten. De ene provoceerde terwijl de ander politiek correct was. Nu ben jij aan het woord! Vier panel leden leggen jou een stelling voor en zullen deze verdedigen, waar jij op kunt reageren.

[SIZE="2"]Het Islaam debat wordt hervat!

U bent van harte welkom op ZONDAG 7 MAART 2010[/SIZE]

Locatie:
Concordia zaal
Hoge zand 42
2512 EM Den Haag

Deze is toegankelijk voor zowel mannen als vrouwen.
De inloop vind om 14:00 uur plaats.
Wilt u het debat bijwonen? Meld u dan aan op: Islamdebat@gmail.com


[SIZE="3"]
De afgelopen 60 jaar was het in Indonesia mogelijk voor een Moslim zich te bekeren tot het Christendom. Het gevolg was een explosieve groei van het aantal Christenen.
Momenteel wordt het in dat land steeds minder geaccepteerd als Moslims Christen worden. De tollerantie is voorbij.


Zijn ze in Indonesia nu op de goede weg?

20-02-2010, 22:00

Citaat door Crocodile:

De afgelopen 60 jaar was het in Indonesia mogelijk voor een Moslim zich te bekeren tot het Christendom. Het gevolg was een explosieve groei van het aantal Christenen.
Momenteel wordt het in dat land steeds minder geaccepteerd als Moslims Christen worden. De tollerantie is voorbij.


Zijn ze in Indonesia nu op de goede weg?



De islam is de snelst groeiende wereld godsdienst aller tijden. Je verdraaid feiten, jouw soort doet dat al meer dan 60 jaar. Sterker, al eeuwen lang, deccenia 's.

Je leeft in een fantasie, de realiteit is voor jouw soort mensen mijlen ver te zoeken. Zieltjes winnen ten koste van mensen die snakken naar eten en arm zijn om in hun onderhoud te voorzien. Brood voor het geloof dat gebasseerd is op het verdraaien van feiten. De kerken lopen leeg, stel jezelf de vraag waarom de heer dit mogelijk maakt.

20-02-2010, 22:15



Citaat door Midar007:
De islam is de snelst groeiende wereld godsdienst aller tijden. Je verdraaid feiten, jouw soort doet dat al meer dan 60 jaar. Sterker, al eeuwen lang, deccenia 's.

Je leeft in een fantasie, de realiteit is voor jouw soort mensen mijlen ver te zoeken. Zieltjes winnen ten koste van mensen die snakken naar eten en arm zijn om in hun onderhoud te voorzien. Brood voor het geloof dat gebasseerd is op het verdraaien van feiten. De kerken lopen leeg, stel jezelf de vraag waarom de heer dit mogelijk maakt.


wat bedoel je in verband met Crocodile/Hameed/Deemah met "jouw soort mensen"?
Behoort hij tot een overtuiging die bezig is met:


Citaat:
Zieltjes winnen ten koste van mensen die snakken naar eten en arm zijn om in hun onderhoud te voorzien. Brood voor het geloof dat gebasseerd is op het verdraaien van feiten. De kerken lopen leeg, stel jezelf de vraag waarom de heer dit mogelijk maakt.
en waar haal je dat dan vandaan dat hij die overtuiging heeft?
Daar ben ik wel benieuwd naar.

Ik spreek hem hier regelmatig en wat mij betreft is hij in het bezit van een behoorlijk grote pseudo-wetenschappelijke goocheldoos, naast een enkele keer mooie opmerkingen (vind ik dan), maar jij ziet het blijkbaar anders

21-02-2010, 13:55

Citaat door Midar007:
De islam is de snelst groeiende wereld godsdienst aller tijden. Je verdraaid feiten, jouw soort doet dat al meer dan 60 jaar. Sterker, al eeuwen lang, deccenia 's.

Je leeft in een fantasie, de realiteit is voor jouw soort mensen mijlen ver te zoeken. Zieltjes winnen ten koste van mensen die snakken naar eten en arm zijn om in hun onderhoud te voorzien. Brood voor het geloof dat gebasseerd is op het verdraaien van feiten. De kerken lopen leeg, stel jezelf de vraag waarom de heer dit mogelijk maakt.


Ik denk je me voor een zendeling houdt of een missionaris.

Ik ben noch het een noch het ander maar gewoon iemand die dit soort gegevens van de Verenigde naties op het internet heeft gevonden. Je kan het daar zelf controleren.

Hartelijke groet,

Hameed