Bekijk volle/desktop versie : Xavi: 'Er zijn zeker tijden geweest dat ik aan een vertrek heb gedacht'



Pagina's : [1] 2

18-02-2010, 12:18
Xavi Hernández is uitgegroeid tot één van de betere spelers van Barcelona, maar het had niet veel gescheeld of de middenvelder had zijn voetbalgeluk elders gezocht. De Spanjaard geeft toe dat hij twee keer dichtbij een vertrek was: “Er zijn zeker tijden geweest dat ik aan een vertrek heb gedacht.”

De inmiddels dertigjarige middenvelder had vooral in het begin van zijn Barcelona-tijdperk de nodige twijfels. “Ik wist dat ik een speler (zijn huidige trainer Josep Guardiola, red.) voor me moest dulden”, zei Xavi tegen Canal+. “Ik zou niet veel aan spelen toekomen en destijds heb ik serieus overwogen om te vertrekken.”

Xavi bleef zijn jeugdliefde uiteindelijk trouw, maar twijfelde een paar jaar geleden opnieuw. “Ik denk dat het drie jaar geleden was, onder Frank Rijkaard. Het liep totaal niet en ik vroeg me af of ik toe was aan een nieuw avontuur. Ik weet niet of de club destijds de intentie had om mij te verkopen, maar ik ben blij dat het niet zover is gekomen.”

18-02-2010, 15:28


BarcaBlood: dat is niet waar, dat is een leugen. hij gaat nooit weg. Dit komt van een madrid krant. Madrid is geluk club. 250 miljoen wint toch niks meer.

18-02-2010, 17:52

Citaat door Trissintie:
BarcaBlood: dat is niet waar, dat is een leugen. hij gaat nooit weg. Dit komt van een madrid krant. Madrid is geluk club. 250 miljoen wint toch niks meer.

ik heb medelijden met BarcaBlood, jij stalkt hem 24/7, je kon eindelijk emt hem afspreken en dan kom je neti opdagen

18-02-2010, 17:55
zie ondertekening

18-02-2010, 17:58



Citaat door para_crimina:
ik heb medelijden met BarcaBlood, jij stalkt hem 24/7, je kon eindelijk emt hem afspreken en dan kom je neti opdagen




Hij kwam niet opdagen. weet je wat ie doet belt ie mij met prive, hij stuurde mij een verkeerde 06 nr via me mail. Zo mietje is ie namelijk. Ik zat op hem een uur te wachten op Bij Cafe Sahara.

18-02-2010, 17:59

Citaat door Trissintie:
zie ondertekening



Niemand gelooft je .

18-02-2010, 18:01

Citaat door BarcaBlood:
Niemand gelooft je .


wollah hilla

18-02-2010, 18:02

Citaat door para_crimina:
wollah hilla



Hij is een mietje iedereen weet dat.

18-02-2010, 19:41
niemand hoeft het te geloven van de barcejoden. eens laf altijd laf. wie weet wordt het nog wat met hem hier. heb je hem aan de lijn, vraag je waar hij is in sahara, zie je niemand bellen.en wat doet hij : hij vraagt om mijn nummer. hahahahahahahahahahaha de lafaard. je scheet gewoon in je broek man, met je grote smoel hier.

18-02-2010, 19:53

Citaat door Trissintie:
niemand hoeft het te geloven van de barcejoden. eens laf altijd laf. wie weet wordt het nog wat met hem hier. heb je hem aan de lijn, vraag je waar hij is in sahara, zie je niemand bellen.en wat doet hij : hij vraagt om mijn nummer. hahahahahahahahahahaha de lafaard. je scheet gewoon in je broek man, met je grote smoel hier.



Trissintie ik heb geen grote mond. Kijk jij bent een mietje en iedereen weet dat. Jij belde mij inderdaad met prive ik zat op jou een uur te wachten en toch kwam je niet. Dus wie is hier de lafaard? Jij niet ik. Waarom stuurde jij je verkeerde 06 nr naar me e mail?. Aub kap ermee, je zet je zelf verschut. Niemand gelooft je.

19-02-2010, 09:09
Laf laf laf laf laf, ik zag niemand in sahara die aan het bellen was ik heb rondgelopen je was er niet. geeft niet hoor dat je niet kwam, het is wel laf, maar zelden komt iemand opdagen bij zo iets. ik had het ook wel verwacht. ik zei nog tegen je door de telefoon : waar ben je? en wat zeg jij?????? Jij zegt niet , IK BEN HIER KOM MAAR. NEE, JE ZEGT GEEF ME JE NUMMER!! met andere woorden, je WAS ER NIET, want je wilde mij eerst bellen voor je kwam. Helaas voor je!!



je hebt helemaal gelijk, ik ben dom, dat ik nog trap in afspraak van jou. maar geef niet. Ik had beter kunnen weten.

19-02-2010, 15:36
Het niveau hier is gezakt onder nul.

19-02-2010, 15:40



Citaat door ZAKENVROUW__:
Het niveau hier is gezakt onder nul.





Ha die Zakenvrouw alles goed meid

19-02-2010, 15:45

Citaat door Yunus23:


Ha die Zakenvrouw alles goed meid


Gaat goed, hmdl. Hoe is het met jou?
Waar is het mis gegaan bij het sporthoekje?

19-02-2010, 15:50

Citaat door Trissintie:
Laf laf laf laf laf, ik zag niemand in sahara die aan het bellen was ik heb rondgelopen je was er niet. geeft niet hoor dat je niet kwam, het is wel laf, maar zelden komt iemand opdagen bij zo iets. ik had het ook wel verwacht. ik zei nog tegen je door de telefoon : waar ben je? en wat zeg jij?????? Jij zegt niet , IK BEN HIER KOM MAAR. NEE, JE ZEGT GEEF ME JE NUMMER!! met andere woorden, je WAS ER NIET, want je wilde mij eerst bellen voor je kwam. Helaas voor je!!



je hebt helemaal gelijk, ik ben dom, dat ik nog trap in afspraak van jou. maar geef niet. Ik had beter kunnen weten.



Je blijft maar doorgaan liegen? Liegen is jou Hobby.

Pagina's : [1] 2