Bekijk volle/desktop versie : lerares basisonderwijs avans



18-02-2010, 03:02
hooi

ik ben nu accountmanager niv 4 aan het studeren op mbo niveau na de zomervakantie kan ik aan een hbo opleiding beginnen. Graag zou ik lerares basisonderwijs willen studeren aan Avans breda.

deeltijd opleiding houdt dat in dat je iedere dag naar school moet en kunt werken in de zelfde branche of ook gewoon kunt werken ergens anders.

groetjes

mij.

18-02-2010, 12:46


Deeltijd houdt voor zover ik weet in, dat je overdag werkt (niet verplicht gerelateerd aan je opleiding). En dat je daarbuiten rond de 20 uur investeerd aan je opleiding. Vaak worden er op Avans 's avonds lessen/colleges gegeven.

18-02-2010, 18:53
ok shoukran ooh als dat savonds is , wel fijner..

wat studeer jij?

18-02-2010, 18:55
Ja vaak zie je daar in de avonden mensen allemaal hard studeren en aan projecten werken.
Zijn vaak ook wat oudere mensen

Ik studeer commerciele economie

18-02-2010, 18:56


nou ik ben 22 hihi ik zie me zelf al bij die bejaarden zitten.
commerciele economie heb ik ook gdaan is leuk veel mogelijkheid in

18-02-2010, 18:59

Citaat door lief01:
nou ik ben 22 hihi ik zie me zelf al bij die bejaarden zitten.
commerciele economie heb ik ook gdaan is leuk veel mogelijkheid in



haha..je zal het vast wel naar je zin hebben


Ik ben niet van plan het bij CE te laten, denk dat ik hierna nog een andere opleiding ga doen. Bestuurskunde of iets in die richting..


Maar ben jij vroegtijdig met die opleiding gestopt of wat?

18-02-2010, 20:13
nou ik heb 3 jaar commerciele eocnomie gedaan nu doe ik uitstroom niveau 4 junior account manager..eigenlijk marketing communicatie maar dat vondt ik niks

18-02-2010, 23:49

Citaat door lief01:
nou ik heb 3 jaar commerciele eocnomie gedaan nu doe ik uitstroom niveau 4 junior account manager..eigenlijk marketing communicatie maar dat vondt ik niks



oh oke oke
Daarom ga je nu richting de pabo

wel helemaal wat anders he

24-02-2010, 09:53