Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk adem



17-02-2010, 19:18
salam dames, ik had een vraagje aan jullie wie kan me helpen, ik heb een relatie van 4 maanden nooit gezoend, hoe dat komt, omdat ik viez ademhaling heb ik heb er echt een probleem mee, ik schaam me heel erg ik heb van alles geprobeerd echt goed poetsen , maar niets helpt wie kan me aub hier helpen


hoor van je ghier incha allah.

17-02-2010, 19:22



Citaat door Malika_a:
salam dames, ik had een vraagje aan jullie wie kan me helpen, ik heb een relatie van 4 maanden nooit gezoend, hoe dat komt, omdat ik viez ademhaling heb ik heb er echt een probleem mee, ik schaam me heel erg ik heb van alles geprobeerd echt goed poetsen , maar niets helpt wie kan me aub hier helpen


hoor van je ghier incha allah.


Nou meid,dat vindt ik echt vervelend voor je... er zijn een aantal dingen wat je kan doen zoals niet alleen je tanden maar ook je tong poetsen daar liggen vaak de meeste bacterien...ook kan het zijn dat je tandvlees ontstoken is en dat gaat dan erg ruiken dus een bezoekje aan de tandarts zou ook misschien een uitkomst bieden... meid schaam je niet pak het probleem gewoon bij de kern aan tot die tijd gewoon veel kauwgom kauwen met smaakje

17-02-2010, 19:23
Gair inshaAllah?!?
Misschien kan je beter niet zoenen, omdat het niet mag van ons geloof?

24-02-2010, 20:53
meid geloof me ga naar de tandarts denk dat jij naar de mondhyg moet gaan had ik ook tijdje last van erg bleek dat me tandvlees ontstoken was

24-02-2010, 21:03



Citaat door islamforever:
Gair inshaAllah?!?
Misschien kan je beter niet zoenen, omdat het niet mag van ons geloof?


24-02-2010, 21:20
Dat je vanwege je ademhaling niet zoent is alleen maar goed. Want het is en zonde om lichamelijk contact te hebben voor het huwelijk. Dus wees er blij mee!

24-02-2010, 21:29

Citaat door islamforever:
Gair inshaAllah?!?
Misschien kan je beter niet zoenen, omdat het niet mag van ons geloof?




Ik dacht het en jij typte het

25-02-2010, 12:14
Mondhygiensite, daar ben ik nu ook patient, en vraag ook om een kweek.
kunnen ze meteen kijken of je een bacterie hebt.
succes!

25-02-2010, 12:19
ik had vroeger ook ontstoken tandvlees,maar geen vieze geur
Als het echt een hele erge geur is kan het ook je verstandkiezen zijn .. als die door komen kan je ook echt een stink geurr krijgen!

x