Bekijk volle/desktop versie : PVV wint meer terrein in den haag.



Pagina's : [1] 2

17-02-2010, 16:38
De PvdA blijft na de komende gemeenteraadsverkiezingen in Den Haag de grootste partij, maar de PVV wint steeds meer terrein. Samen met de VVD zou deze partij de tweede van Den Haag worden als er nu verkiezingen zouden plaatsvinden. Dat blijkt dinsdag uit een peiling van TNS Nipo in opdracht van de gemeente.

De PvdA haalt in de peiling negen van de 45 raadszetels binnen. De VVD en PVV volgen met beide zeven zetels. D66 zou zes gemeenteraadsleden mogen leveren.

Een maand geleden stond de partij van Geert Wilders, die alleen in Den Haag en Almere meedoet, nog vierde in de peiling met zes zetels. De VVD en D66 konden toen rekenen op acht zetels. De PvdA haalde toen ook negen zetels in de peiling.

Tijdens de verkiezingen van 2006 haalde de PvdA nog vijftien zetels. De VVD kreeg er tien, het CDA vijf en D66 twee. De PVV deed toen niet mee.

Dat de PvdA de grootste lijkt te blijven, heeft de partij volgens TNS Nipo voor een groot deel te danken aan Hagenaren van niet-westerse afkomst. Zij stemmen in ruim de helft van de gevallen op de PvdA. Onder autochtone Hagenaren is de PvdA momenteel de vierde partij.

Bron:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/37182...-den-haag.html

17-02-2010, 16:39


Ik wilde eerst op de partij van de eenheid stemmen, maar ik denk toch dat ik stem op de pvda. Heel veel allochtonen stemmen op de pvda en als zij de grootste partij worden, dan maakt de pvv minder kans om op nummer 1 te komen.

17-02-2010, 16:47
Gaat er iemand uberhaupt stemmen!!??

Ik vind het zo schandalig dat er zo weinig allochtonen op de europese verkiezingen zijn verschenen. En maar zeiken maar even een half uur tijd vrij maken om je toekomst veilig te stellen. ho maarrr
Ja ben heel erg geirriteerd.

17-02-2010, 16:55

Citaat door OemAicha:
Ik wilde eerst op de partij van de eenheid stemmen, maar ik denk toch dat ik stem op de pvda. Heel veel allochtonen stemmen op de pvda en als zij de grootste partij worden, dan maakt de pvv minder kans om op nummer 1 te komen.



Nee laat je het kaas niet van je brood eten, dat wil de media je doen geloven zodat de partij met islamitische grondslag niet groeit!

Elhd gaan heel veel mensen op de pvd-eenheid stemmen. Je bent in denhaag juist bevoorrecht om niet alleen de keuze te hebben om strategisch te stemmen maar ook op INHOUD met de vertegenwoordiging van ISLAMITISCHE gemeenschap. We zijn het onze broeders en zusters van de pvde verplicht om ze te steunen met het uitdragen van ONZE islamitische stem/ vertegenwoordiging!!!

Stem met wijsheid zuster, stem Lijst11!

17-02-2010, 16:57



Citaat door amira_maroc:
Gaat er iemand uberhaupt stemmen!!??

Ik vind het zo schandalig dat er zo weinig allochtonen op de europese verkiezingen zijn verschenen. En maar zeiken maar even een half uur tijd vrij maken om je toekomst veilig te stellen. ho maarrr
Ja ben heel erg geirriteerd.


Je hebt gelijk meid, nu allemaal stemmen op de PVDE!

17-02-2010, 17:01

Citaat door amira_maroc:
Gaat er iemand uberhaupt stemmen!!??

Ik vind het zo schandalig dat er zo weinig allochtonen op de europese verkiezingen zijn verschenen. En maar zeiken maar even een half uur tijd vrij maken om je toekomst veilig te stellen. ho maarrr
Ja ben heel erg geirriteerd.


Heel veel moslims niet, maar ondertussen wel zeiken als er bijvoorbeeld een verbod op de niqab komt, vrouwen zwemmen gescheiden wordt etc.

17-02-2010, 17:04

Citaat door Ladies:
Nee laat je het kaas niet van je brood eten, dat wil de media je doen geloven zodat de partij met islamitische grondslag niet groeit!

Elhd gaan heel veel mensen op de pvd-eenheid stemmen. Je bent in denhaag juist bevoorrecht om niet alleen de keuze te hebben om strategisch te stemmen maar ook op INHOUD met de vertegenwoordiging van ISLAMITISCHE gemeenschap. We zijn het onze broeders en zusters van de pvde verplicht om ze te steunen met het uitdragen van ONZE islamitische stem/ vertegenwoordiging!!!

Stem met wijsheid zuster, stem Lijst11!


Ik geloof niet dat de partij van de eenheid groot kan worden, omdat er simpelweg weinig moslims zullen stemmen in vergelijking tot de ongelovigen. Al stemmen wij op de partij van de eenheid, de ongelovigen zijn met meerdere en zullen denk ik eerder winnen. Je ziet het nu al.

Natuurlijk is de inhoud heel belangrijk en geloof me sis, ik zou heel graag op de partij van de eenheid willen stemmen vanwege de inhoud, maar ik wil het ook strategisch spelen. Vooral wanneer de partij waar ik het liefst op zou willen stemmen weinig kans maakt om groot te worden.

17-02-2010, 17:09

Citaat door OemAicha:
Ik geloof niet dat de partij van de eenheid groot kan worden, omdat er simpelweg weinig moslims zullen stemmen in vergelijking tot de ongelovigen. Al stemmen wij op de partij van de eenheid, de ongelovigen zijn met meerdere en zullen denk ik eerder winnen. Je ziet het nu al.

Natuurlijk is de inhoud heel belangrijk en geloof me sis, ik zou heel graag op de partij van de eenheid willen stemmen vanwege de inhoud, maar ik wil het ook strategisch spelen. Vooral wanneer de partij waar ik het liefst op zou willen stemmen weinig kans maakt om groot te worden.


Beste meid, we moeten altijd sierat al moestakien volgen.
Ook hierin vertrouw je op je eigen strategie of op Allah en als er zoals in dit geval een groep is die ook op Allah vertrouwt dien je daar onvoorwaardelijk achter te staan.
Wij zijn plannenmakers, maar Allah is de grootste plannenmaker.
En niks zal geschieden zonder Zijn wil...

Gayr.

17-02-2010, 17:21

Citaat door OemAicha:
Heel veel moslims niet, maar ondertussen wel zeiken als er bijvoorbeeld een verbod op de niqab komt, vrouwen zwemmen gescheiden wordt etc.


PVDA en groenlinks zullen niqabverbod noch gescheiden zwemmen verdedigen hebben ze ook NIET in het verleden gedaan!

17-02-2010, 17:27

Citaat door Ladies:
Beste meid, we moeten altijd sierat al moestakien volgen.
Ook hierin vertrouw je op je eigen strategie of op Allah en als er zoals in dit geval een groep is die ook op Allah vertrouwt dien je daar onvoorwaardelijk achter te staan.
Wij zijn plannenmakers, maar Allah is de grootste plannenmaker.
En niks zal geschieden zonder Zijn wil...

Gayr.


Allaah heeft ons ook opgedragen de vijand te verslaan door middel van onze tong en op andere manieren. Ik zie de partij van de eenheid dat momenteel nog niet zien doen, omdat zij gewoon te weinig stemmers hebben.

Allaah zal altijd de grootste plannenmaker blijven, maar wij hebben ook hersens gekregen om het spel slim te spelen, maar uiteindelijk bepaald onze Heer wat juist voor ons is.

17-02-2010, 17:29

Citaat door Ladies:
PVDA en groenlinks zullen niqabverbod noch gescheiden zwemmen verdedigen hebben ze ook NIET in het verleden gedaan!


Ik heb niets met Groenlinks. PVDA heeft nergens opgeroepen tot een niqab verbod noch tegen het gescheiden zwemmen. Wanneer ik van de PVDA zou horen, dat gescheiden zwemmen etc niet mag, dan zou ik zeker niet op ze gaan stemmen.

17-02-2010, 17:30
Ach ieder zijn eigen stem en ieder zijn eigen motivatie. Waar het uiteindelijk om gaat is dat moslims moeten opstaan en massaal moeten gaan stemmen.

Ik vind iemand die niet stemt behoorlijk dom en ik vind dat diegene ook niet moet gaan klagen, wanneer belangen van moslims wordt geschaad.

17-02-2010, 17:33



Citaat door OemAicha:
Allaah heeft ons ook opgedragen de vijand te verslaan door middel van onze tong en op andere manieren. Ik zie de partij van de eenheid dat momenteel nog niet zien doen, omdat zij gewoon te weinig stemmers hebben.

Allaah zal altijd de grootste plannenmaker blijven, maar wij hebben ook hersens gekregen om het spel slim te spelen, maar uiteindelijk bepaald onze Heer wat juist voor ons is.



???
OemAicha, op you tube; Abdoe Khoulani en je kan zelf aanschouwen hoe hij zijn stem laat horenm, dat podium en respect heeft hij al binnen de haagse raad. Het is nu aan ONS om ervoor te zorgen dat hij dat podium blijft behouden vooral met de komst van PVV!!!

17-02-2010, 17:37

Citaat door Ladies:
???
OemAicha, op you tube; Abdoe Khoulani en je kan zelf aanschouwen hoe hij zijn stem laat horenm, dat podium en respect heeft hij al binnen de haagse raad. Het is nu aan ONS om ervoor te zorgen dat hij dat podium blijft behouden vooral met de komst van PVV!!!


Ik heb dat filmpje gezien.

Hij heeft nog geen inbreng in de haagse raad, dus hij kan ze niet echt verslaan. Dat was slechts een discussie waarbij momenteel geen profijt gehaald kan worden, vanwege het aantal stemmers denk ik. Ik heb al gezegd het eens te zijn met de inhoud van zijn programma. Waarom ik niet op zijn partij stem, kun je in mijn vorige reactie lezen.

Ik zou zeker op de partij van de eenheid stemmen, als ik wist dat hij kans maakte om de grootste te zijn, maar momenteel zit dat er gewoon niet vrees ik.

17-02-2010, 17:41

Citaat door OemAicha:
Ik heb dat filmpje gezien.

Hij heeft nog geen inbreng in de haagse raad, dus hij kan ze niet echt verslaan. Dat was slechts een discussie waarbij momenteel geen profijt gehaald kan worden, vanwege het aantal stemmers denk ik. Ik heb al gezegd het eens te zijn met de inhoud van zijn programma. Waarom ik niet op zijn partij stem, kun je in mijn vorige reactie lezen.

Ik zou zeker op de partij van de eenheid stemmen, als ik wist dat hij kans maakte om de grootste te zijn, maar momenteel zit dat er gewoon niet vrees ik.


Dit was de raad waar hij sprak, en tegen de motie van niqabverbod o.a.
Dit was echt niet een vrijblijvende discussie.

Pagina's : [1] 2