Bekijk volle/desktop versie : Een leuk kamertje voor een peuter. Waar?



Pagina's : [1] 2

17-02-2010, 13:29
Salaam dames,

Ik wil voor mijn dochtertje een nieuw bedje, kast etc kopen en wie kan me vertellen wara ik dat kan halen. Daarnaast ben ik inspiratieloos en niet creatief, dus wie heeft ook leuke plaatjes voor een leuke meisjes kamer!
Ik hoop dan dat ze wel in haar eigen kamertje wil slapen, als ik haar kamertje heel leuk maak!

Thanks alvast!

17-02-2010, 13:34


slaapt ze dan sinds haar geboorte bij jullie op de kamer?

17-02-2010, 13:34
kids factory.......leenbakker........ikea.............

meer kan ik even niet op komen

17-02-2010, 13:39

Citaat door missy_chanel:
slaapt ze dan sinds haar geboorte bij jullie op de kamer?


Ja Mijn man kan haar maar niet loslaten. Hijz egt zelf: Als ik haar in haar eigen kamer zet, hij zijn matras oakt en naast haar gaat liggen

Ik doe nu wel stoer hoor, maar heb er zelf ook moeite mee!!! Ben bang dat ze ontvoerd wordt

17-02-2010, 13:42



Citaat door Vlinder07:
Ja Mijn man kan haar maar niet loslaten. Hijz egt zelf: Als ik haar in haar eigen kamer zet, hij zijn matras oakt en naast haar gaat liggen

Ik doe nu wel stoer hoor, maar heb er zelf ook moeite mee!!! Ben bang dat ze ontvoerd wordt





Neeeeeeeeeeeeeeeeee echt?
Ik heb de mijne vanaf dag 1 in zijn kamer gezet, een baby moet leren om alleen te slapen. Moet er niet aan denken dat hij straks tussen ons in gaat liggen, weloe privacy
De dochter van mijn neef slaapt bij hun in bed, ook aangeleerd en nu zitten ze met gebakken peren. Ze is nu 5 en kan alleen slapen wanneer papa en mama ook in bed liggen. Pas daar mee op!

17-02-2010, 13:47
vlinder hoe oud is je dochter?

zodra mijn kids snachts door slapen stop ik ze in hun eigen kamer slapen , bij de eerste was dat met 10 maanden en de tweede met 7 maanden ......
nu weten ze niet beter om gewoon in hun eigen kamer/bed te slapen ....

17-02-2010, 14:03

Citaat door A_mal:
vlinder hoe oud is je dochter?

zodra mijn kids snachts door slapen stop ik ze in hun eigen kamer slapen , bij de eerste was dat met 10 maanden en de tweede met 7 maanden ......
nu weten ze niet beter om gewoon in hun eigen kamer/bed te slapen ....


Ja misschien dat ik het zo moet doen idd..Die van mij heeft denk ik daardoor echt angst. Mijn man en ik hebben ook moeite om haar alles te laten slapen..Hij nog erger dan ik! Als het aan hem ligt, is mijn dochter 18 jaar en slaapt ze nog steeds bij ons in de kamer!

Btw: Ze is 2 jaar!

17-02-2010, 14:05

Citaat door missy_chanel:
Neeeeeeeeeeeeeeeeee echt?
Ik heb de mijne vanaf dag 1 in zijn kamer gezet, een baby moet leren om alleen te slapen. Moet er niet aan denken dat hij straks tussen ons in gaat liggen, weloe privacy
De dochter van mijn neef slaapt bij hun in bed, ook aangeleerd en nu zitten ze met gebakken peren. Ze is nu 5 en kan alleen slapen wanneer papa en mama ook in bed liggen. Pas daar mee op!


Jij bent daarin wat strerker dan ik. En daarnaast heb ik een man die erger is dan ik. Hij is zo overbezorgd
Ja ik moet er idd mee oppassen. Als zij gaat slapen, dan moet ik mee en 9 van de 10 keer val ik dan ook in slaap en heb geen lekker avondje voor mezelf gehad!



Mensen: Plaatjes aub!!!

17-02-2010, 16:20
[QUOTE=missy_chanel;78402789]Neeeeeeeeeeeeeeeeee echt?
Ik heb de mijne vanaf dag 1 in zijn kamer gezet, een baby moet leren om alleen te slapen. Moet er niet aan denken dat hij straks tussen ons in gaat liggen, weloe privacyDe dochter van mijn neef slaapt bij hun in bed, ook aangeleerd en nu zitten ze met gebakken peren. Ze is nu 5 en kan alleen slapen wanneer papa en mama ook in bed liggen. Pas daar mee op![/QUOTE]

Vooral die privacy is belangrijk.
Stel je eens voor dat je aan het klussen bent en vervolgens zie je een hoofdje tevoorschijn en zegt: mama, papa wat doen jullie

17-02-2010, 16:50
ik ben ook wel benieuwd waar je die meubels kunt kopen.

17-02-2010, 16:52

Citaat door missy_chanel:
Neeeeeeeeeeeeeeeeee echt?
Ik heb de mijne vanaf dag 1 in zijn kamer gezet, een baby moet leren om alleen te slapen. Moet er niet aan denken dat hij straks tussen ons in gaat liggen, weloe privacy
De dochter van mijn neef slaapt bij hun in bed, ook aangeleerd en nu zitten ze met gebakken peren. Ze is nu 5 en kan alleen slapen wanneer papa en mama ook in bed liggen. Pas daar mee op!

echt vanaf dag 1??
Je wil toch je baby horen of die nog ademt of huilt o een flesje?

Of overdrijf ik?

17-02-2010, 16:53
Hoe heet die winkel??

17-02-2010, 17:02



Citaat door MoesCH:
is n turkse op beijerlandselaan.. weet de naam niet.. maar hij stond in de etalage en vond m prachtig


Toevallig ga ik zo langs de beijerlandse laan rijden omdat ik daar vlakbij een afspraak heb! Kan je me ongeveer zeggen waar die winkel precieszit!


Fatna: Toen mijn dochter geboren was, liet haar geen seconden alleen. Ik luisterde telkens of ik haar ademhaling nog hoorde dus het is heel normaal. Mijn dochter slaapt heel rumoerig en als ze een keer heel stil slaapt, dan tik ik haar aan om te kijken of ze nog wel ademt

17-02-2010, 17:03

Citaat door fatna:
echt vanaf dag 1??
Je wil toch je baby horen of die nog ademt of huilt o een flesje?

Of overdrijf ik?



weleens gehoord van een videofoon? Daar kan je hem zien en horen

en ja je overdrijft.


Nee ik wilde hem gewoon in zijn kamertje zetten, is beter voor mij wanneer zijn vader s'nachts op staat en andersom wanneer ik s'nachts opsta dan kan zijn vader verder slapen.

17-02-2010, 17:04
mijn dochtertje sliep vanaf 2 maanden alleen op haar kamer. ook inderdaad vanaf het moment dat ze door sliep.

Doordat ik ook geen klein lichtje aan deed, is ze (tot nu toe dan) totaal niet bang in het donker. Ik leg haar neer, licht uit en ga weg. soms gaat ze nog zingen en spelen..

om even terug te komen op je vraag. vorige week stond op de voorkant van de leenbakker folder een hele leuke kinder kamer (qua deco) misschien kun je m nog online vinden. WIT + bloemetjes motief met allerei kleuren en je hebt er bijna alles van:

- kroonluchter
- kussens
- dekbed overtrek
- vloerkleedje

heel leuk allemaal

Pagina's : [1] 2