Bekijk volle/desktop versie : PC van Informatique



17-02-2010, 12:36
Wie heeft er ervaring met pc's die bij Informatique besteld zijn in Bergschenhoek ?!

Ik baal echt als een stekker Heb daar een pc op maat laten maken en naar mijn wensen. Het zou uiterlijk gisteren helemaal af zijn, maar nu krijg ik te horen dat ik langer moet wachten omdat het nog niet bekend is wanneer het af is.
Wanneer ik bel word ik echt minuten lang in de wacht gezet.
Het is niet goedkoop wat ik voor zo een pc betaal dus ben ik bang dat ik een fout heb gemaakt.
Ik zou mijn werk er op kwijt kunnen en heb nu al klanten af moeten bellen omdat ik geen zekerheid heb wanneer mijn systeem klaar is.

Ik heb ff reacties nodig van mensen die met Informatique goede ervaring hebben.
Hoe lang heeft het bij jullie geduurd etc.

17-02-2010, 13:59


Ik had daar dit gekocht zonder problemen. http://www.informatique.nl/400590/creative-fatal1ty-gaming-headset.html

Binnen 24 uur in huis.

17-02-2010, 14:04
Hier heb je wat shopervaringen van andere mensen bij Informatique.

http://tweakers.net/shopreview/15

(Scroll naar beneden)

17-02-2010, 14:15
Dank je wel Dakduif. Ik ga de reacties zo lezen !

Zo complex is mijn systeem niet dus begrijp ik niet waarom het zo lang duurt en waarom zij mij niet kunnen vertellen hoe lang het nog duurt.

Ben je tevreden met je product ?

17-02-2010, 14:21



Citaat door GoudAppeltje20:
Dank je wel Dakduif. Ik ga de reacties zo lezen !

Zo complex is mijn systeem niet dus begrijp ik niet waarom het zo lang duurt en waarom zij mij niet kunnen vertellen hoe lang het nog duurt.

Ben je tevreden met je product ?



Het kan zijn dat de onderdelen die erin moeten niet op voorraad zijn.

Ik ben er zeer tevreden mee. Ik gebruik het dagelijks voor muziek/games/films.

17-02-2010, 14:34

Citaat door Dakduif:
Het kan zijn dat de onderdelen die erin moeten niet op voorraad zijn.

Ik ben er zeer tevreden mee. Ik gebruik het dagelijks voor muziek/games/films.



Dat zou best kunnen idd. Ik ga niet meer bellen, sta minimaal 10 min in de wacht, wat heel jammer is.
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

17-02-2010, 15:24

Citaat door GoudAppeltje20:
Dat zou best kunnen idd. Ik ga niet meer bellen, sta minimaal 10 min in de wacht, wat heel jammer is.
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.



ik heb geen slechte ervaring met informatique. Je kan via email vragen, welke onderdelen zijn niet op voorraad en hoe lang gaat het nog duren. je moet hun blijven lastigvallen en doe dat gewoon via email, je hoeft niet steeds te bellen.

gewoon deze e-mail gebruiken: verkoop@informatique.nl

Als iets wil bestellen, vraag altijd voor de zekerheid via de e-mail of de produkt(en) op voorraad zijn.

17-02-2010, 15:24

Citaat door GoudAppeltje20:
Wie heeft er ervaring met pc's die bij Informatique besteld zijn in Bergschenhoek ?!

Ik baal echt als een stekker Heb daar een pc op maat laten maken en naar mijn wensen. Het zou uiterlijk gisteren helemaal af zijn, maar nu krijg ik te horen dat ik langer moet wachten omdat het nog niet bekend is wanneer het af is.
Wanneer ik bel word ik echt minuten lang in de wacht gezet.
Het is niet goedkoop wat ik voor zo een pc betaal dus ben ik bang dat ik een fout heb gemaakt.
Ik zou mijn werk er op kwijt kunnen en heb nu al klanten af moeten bellen omdat ik geen zekerheid heb wanneer mijn systeem klaar is.

Ik heb ff reacties nodig van mensen die met Informatique goede ervaring hebben.
Hoe lang heeft het bij jullie geduurd etc.


Ik heb er vorige week nog 3 harde schijven en een processor bestelt, en die waren met een week geleverd.

Informatique staat goed bekent hoor, maar het kan natuurlijk net zijn dat je pech hebt en 1 onderdeel niet op voorraad is.

Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je niets krijgt.

17-02-2010, 16:19
Bedankt voor jullie reacties !

Ik heb een mail gestuurd en gelukkig snel antwoord erop gekregen.
Volgende week kan ik alles verwachten, ze wachten nog op één onderdeel.

17-02-2010, 21:18
om wat voor onderdeel gaat het?
misschien dat je iets vervangends kan kiezen ?