Bekijk volle/desktop versie : Wat is het laatste geschenk dat jullie van jullie man hebben gekregen en jij aan hem?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

17-02-2010, 12:16
Dames

zoals de titel al zegt:

wat is het laatste kado dat jullie van jullie man hebben gekregen en wat heb jij laatst aan hem gegeven. (buiten jullie liefde voor hem alle dagen )

hij aan mij: een bon van een lingeriewinkel
ik aan hem: een trui (was inspiratieloos... )

nu jullie! misschien kunnen we wat inspiratie opdoen!

17-02-2010, 12:25


Gekregen: Parfum + Body lotion - Addict 2 by Dior

Gegeven: een kussen in hart vorm en 2 potjes bouillon v Piet Huysentruyt

17-02-2010, 12:26
Hij Apple ifone ik armband

17-02-2010, 12:27

Citaat door Jazmine:
Gekregen: Parfum + Body lotion - Addict 2 by Dior

Gegeven: een kussen in hart vorm en 2 potjes bouillon v Piet Huysentruyt


mooi
kookt hij graag? En zitten er geen dierlijke ingredienten in die bouillon??

17-02-2010, 12:28


hij aan mij een horloge van guess

ik aan hem een autoradio (we zijn net beiden jarig geweest, dus mocht het wat meer zijn)

17-02-2010, 12:30

Citaat door pride_bride:
mooi
kookt hij graag? En zitten er geen dierlijke ingredienten in die bouillon??


Hij kookt heel graag en waren eens op zoek nr die bouillon, maar konden die niet vinden. Dus weekje later liep ik in Colruyt en daar verkochten ze hem wel, daarmee.
Was groentenbouillon, dus geen dierlijke ingredienten, tenzij ik erover gelezen zou hebben, maar denk het niet!

17-02-2010, 12:33

Citaat door Jazmine:
Hij kookt heel graag en waren eens op zoek nr die bouillon, maar konden die niet vinden. Dus weekje later liep ik in Colruyt en daar verkochten ze hem wel, daarmee.
Was groentenbouillon, dus geen dierlijke ingredienten, tenzij ik erover gelezen zou hebben, maar denk het niet!



ow okee dan.
die verkopen ze ook in de blokker en in de carrefour die bouillon. Heb die daar al gezien.

17-02-2010, 12:34
Ik van hem: Guess horloge samen met Armani Diamond parfum , wat is het toch een lieverd.

En ik weet echt niet wanneer ik hem voor het laatst een cadeau heb gegeven, het wordt weer eens tijd. Dus dames, kom maar op met sugesties..

17-02-2010, 12:36

Citaat door Ikramatoen:
Ik van hem: Guess horloge samen met Armani Diamond parfum , wat is het toch een lieverd.

En ik weet echt niet wanneer ik hem voor het laatst een cadeau heb gegeven, het wordt weer eens tijd. Dus dames, kom maar op met sugesties..



rabbi gelih!

ik ben zelf een beetje inspiratieloos laatste tijd. Vandaar ook een beetje deze topic, dus up!

17-02-2010, 12:38
Een paar weken geleden kreeg ik parfum van hem van Boss en een tas ik moet eerlijk bekennen dat ik daarna niets voor hem heb gekocht hij heeft het er wel steeds over dat hij toe is aan een nieuwe telefoon zijn oude valt steeds uit misschien dat ik er een voor hem ga halen

17-02-2010, 12:40
Ik zoek zo n koraan in kist om kado te doen, kist is prachtig bewerkt.

Maar zijn te koop in brussel en heb er deze week 1 nodig, pfg ik weer


Niet voor mijn man by the way

17-02-2010, 12:41
Zondag kreeg ik een bos rode rozen
6mnd geleden 1 dag voor z'n verjaardag heb ik hem een mooi dochtertje geschonken......

17-02-2010, 12:42


ik heb2 pakken en 2 overhemden voor hem gekocht en hij heeft mijn auto laats grondig gepoetst

17-02-2010, 12:42

Citaat door pride_bride:
rabbi gelih!

ik ben zelf een beetje inspiratieloos laatste tijd. Vandaar ook een beetje deze topic, dus up!


Barakalahoefik hbiba! Hta nti, Rabbi eyghelilek rajlek!

Ik ook totaly inspiratieloos, dus upperdepup met deze topic!

17-02-2010, 12:43
Afgelopen zondag, luxe chocolade en een parfum.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12