Bekijk volle/desktop versie : verslaafd aan vreemdgaan



Pagina's : [1] 2 3 4

17-02-2010, 01:10
hallo mensen,

ik ben er achter gekomen dat ik werkelijk verslaafd ben aan vreemdgaan, ik probeer t niet te doen, maar kan de verleiding nooit weerstaan. het geeft me een kick, dat stiekeme geile gedoe. ik merk ook dat ik veel meer geniet tijdens een affaire dan in een normale relatie

wie heeft dit ook?

kusje

17-02-2010, 01:34

Er gaat een tijd komen dat je helemaal gek word op een meid. En dat ze je dat gaat flikken wat je nu ook doet, en het komt dan zo hard aan.. dat je er wel van gaat leren.. Want namelijk Karma is a bitch!

Pff, vreemdgaan.. Echt 'n big no..

17-02-2010, 09:05

Citaat door Massarigirl:
Er gaat een tijd komen dat je helemaal gek word op een meid. En dat ze je dat gaat flikken wat je nu ook doet, en het komt dan zo hard aan.. dat je er wel van gaat leren.. Want namelijk Karma is a bitch!

Pff, vreemdgaan.. Echt 'n big no..


Het is een meid mevrouwtje denk dat je een gozer bedoelt

17-02-2010, 09:49
Je komt jezelf tegen meid, op een dag dat je serieus wilt zijn. Kom je alleen vreemdgangers tegen hahahah

17-02-2010, 10:43

Blijf het wel goed doen, voordat je eindigt net als Tiger Woods

17-02-2010, 11:35
Moge Allah jou leiden of vervloeken.

17-02-2010, 11:45
Boeiend. Dat mensen nog serieus ingaan op die pot en haar haramrelaties die geen enige toegevoegde waarde hebben.

17-02-2010, 12:06
Je hebt geen respect voor je zelf of voor je lichaam! Dat je zoiets durft te plaatsen!!Het moet niet gekker worden... Zoek hulp want je spoort niet.
En zoals hier al word gezegd op een dag krijg je alles terug en piep je anders

SUCCES nu en na de dood!

17-02-2010, 14:31

Citaat door Diva.du.maroc:
Je hebt geen respect voor je zelf of voor je lichaam! Dat je zoiets durft te plaatsen!!Het moet niet gekker worden... Zoek hulp want je spoort niet.
En zoals hier al word gezegd op een dag krijg je alles terug en piep je anders

SUCCES nu en na de dood!

wllh meidd je hebtt groot gelijk pff walOu respect voor jouw lichaam nzow pffh
mhm have fun zouw ma zegge eh

17-02-2010, 15:58

Citaat door gone2far:
hallo mensen,

ik ben er achter gekomen dat ik werkelijk verslaafd ben aan vreemdgaan, ik probeer t niet te doen, maar kan de verleiding nooit weerstaan. het geeft me een kick, dat stiekeme geile gedoe. ik merk ook dat ik veel meer geniet tijdens een affaire dan in een normale relatie

wie heeft dit ook?

kusje


Ik heb medelijden met jouw man/vriend

17-02-2010, 16:00

Citaat door gone2far:
hallo mensen,

ik ben er achter gekomen dat ik werkelijk verslaafd ben aan vreemdgaan, ik probeer t niet te doen, maar kan de verleiding nooit weerstaan. het geeft me een kick, dat stiekeme geile gedoe. ik merk ook dat ik veel meer geniet tijdens een affaire dan in een normale relatie

wie heeft dit ook?

kusje


Dat heb ik alleen als mijn relatie niet goed is. Jij waarschijnlijk ook. Als het echt goed zit zet je het niet zo op het spel.

17-02-2010, 16:06

Citaat door A_bdars:
Moge Allah jou leiden of vervloeken.


En toch stiekem op de link klikken omdat je dat ene gevoel in je piemel niet kan onderdrukken. Je vindt het wel spannend, geef maar toe.

17-02-2010, 16:22


Citaat door gone2far:
hallo mensen,

ik ben er achter gekomen dat ik werkelijk verslaafd ben aan vreemdgaan, ik probeer t niet te doen, maar kan de verleiding nooit weerstaan. het geeft me een kick, dat stiekeme geile gedoe. ik merk ook dat ik veel meer geniet tijdens een affaire dan in een normale relatie

wie heeft dit ook?

kusje


vreemdgaan voor man als vrouw is je als een ...... laten behandelen
klaar en duidelijk
man en vrouw iedereen gelijk

17-02-2010, 17:05

Citaat door GodIsABuddhist:
En toch stiekem op de link klikken omdat je dat ene gevoel in je piemel niet kan onderdrukken. Je vindt het wel spannend, geef maar toe.

Je hebt helemaal gelijk man.

17-02-2010, 18:08
ik heb het idee dat meer mannen vreemdgaan dan dat ze een tweede vrouw trouwen

Pagina's : [1] 2 3 4