Bekijk volle/desktop versie : Help Studiefinanceering



Pagina's : [1] 2

16-02-2010, 20:54
studie financeering nivaue 2

helloo allemaal vraagje
ik deed nivaue 2 help en welzijn maar ben uitgeschreven op school sinds augustus... maar ik heb me zelf niet uitgeschreven bij studiefinanceering ik krijg nu al een half jaar nog steeds studie geld maar zit nu in de stress want
moet ik dat allemaal terug betalen ?

ik heb gehoord alleen nivaue 3 en 4 en hbo maar nivaue 2 niet!! hoe zit dat klopt dat of niet ?

16-02-2010, 21:08


Je had naar studie moeten gaan en alles melden..
Nu moet je 100% alles terug betalen

16-02-2010, 21:20
Zeker terug betalen.

20-02-2010, 18:35
terugbetalen en ook 50euro pm voor ej OV d8 ik

20-02-2010, 18:38


zwaar terugbetalen en hoe

20-02-2010, 21:08
Terugbetalen.

21-02-2010, 00:29
Meisje je heb geld ontvangen terwijl je niet meer op school zat, je hebt gewoon van hun geprofiteerd.. Dat word cker alles terugdokken!
Su6 ermee...

21-02-2010, 21:51

Citaat door Bni_TouZine:
studie financeering nivaue 2

helloo allemaal vraagje
ik deed nivaue 2 help en welzijn maar ben uitgeschreven op school sinds augustus... maar ik heb me zelf niet uitgeschreven bij studiefinanceering ik krijg nu al een half jaar nog steeds studie geld maar zit nu in de stress want
moet ik dat allemaal terug betalen ?

ik heb gehoord alleen nivaue 3 en 4 en hbo maar nivaue 2 niet!! hoe zit dat klopt dat of niet ?



je kan 4 maanden overbrugging aanvragen dan hoef je niet terug te betalen..

21-02-2010, 22:36
je kan 4 maanden overbrugging aanvragen, maar die is al voorbij, dus dan moet je het wel terug bertalen je kreeg studie en je stond niet ingeschreven

niveau 2 is alleen wanneer je wel ingeschreven staat en je dip niet behaald dan hoef je dat niet


meid niveau 2 en ng steeds bak je er niets van???


denk aan je toekomst....

21-02-2010, 22:45

Citaat door S_SM:
je kan 4 maanden overbrugging aanvragen dan hoef je niet terug te betalen..



Wat houdt dit in die overbrugging?

En hoe zit dat met als je niveau3 doet maar je gaat stoppen, je geeft het wel tijdig door maar je maakt de opleiding niet af hoe zit dat daarmee? moet je alles terugbetalen meteen? Ben inshaAllah van plan om na de zomer weer verder te gaan..

21-02-2010, 22:48

Citaat door S_SM:
je kan 4 maanden overbrugging aanvragen dan hoef je niet terug te betalen..


Citaat door ouafaetoen:
je kan 4 maanden overbrugging aanvragen, maar die is al voorbij, dus dan moet je het wel terug bertalen je kreeg studie en je stond niet ingeschreven

niveau 2 is alleen wanneer je wel ingeschreven staat en je dip niet behaald dan hoef je dat niet


meid niveau 2 en ng steeds bak je er niets van???


denk aan je toekomst....


Ze zegt dat ze is uitgeschreven van school, waar zie je staan dat ze geen zin heeft of moeilijk vind? kan net zo zijn dat ze dat jaar al behaald heeft of dat ze om andere redenen niet meer naar school kon,

Dat vooroordelen van mgarba ook altijd

22-02-2010, 01:06

Citaat door ouafaetoen:
je kan 4 maanden overbrugging aanvragen, maar die is al voorbij, dus dan moet je het wel terug bertalen je kreeg studie en je stond niet ingeschreven

niveau 2 is alleen wanneer je wel ingeschreven staat en je dip niet behaald dan hoef je dat niet


meid niveau 2 en ng steeds bak je er niets van???

denk aan je toekomst....



Waar de fak bemoei jij je mee .

Volgens mij stond er duidelijk een andere vraag geformuleerd ???

23-02-2010, 00:17


terug betalen meid dat moest ik ook maar ik had het na 2 maanden pas gemeld

23-02-2010, 00:30
Toen ik nog op het MBO zat was ik in Februari gestopt met school.

Maart
April
Mei
Juni
Juli
Augustus

kreeg ik studie €560 per maand.
In september was ik weer begonnen met school niveau 3. Heb alles terug moeten betalen tot de laatste cent. Er ging elke maand €140 af van mijn studie. Dat hielden ze zelf in...

23-02-2010, 01:24
Me tante, Was ook opeens gekapt ( Omdat ze dacht dat het die jaar ging lukken met trouwen ) maar niet bij IB toen kreeg ze email dat ze ong 2000 moest terug betallen, Omdat ze der studie niet heeft afgemaakt. Ze kon dat niet betallen alles was al voor die feest gerekent. Na dat ze IB heb nagevraagt wat de beste oplossing was.

Zeiden ze, Dat als ze 1jaar ze3ma naar school ging dan stond ze weer ingeschreven als "Schoolgaande" & hoefde ze niks meer te betallen..

Nu is het bijna zomer en der opleiding is rond, Niks terug betaald + Een diploma derbij

Pagina's : [1] 2