Bekijk volle/desktop versie : Het verleden van een man.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

16-02-2010, 20:04
[Is minstens zo belangrijk als het verleden van een vrouw. Als mijn toekomstige (die niet bestaat en nooit zal bestaan) meer dan 2 vriendinnetjes heeft gehad, wijs ik hem de deur. xxxx.]

16-02-2010, 20:05


dat zeg je nu w8 maar als de tijd aanbreekt... en trouwens een mens kan veranderen bij jongens ligt het anders dan meisjes en waarom weet men zelf ook

16-02-2010, 20:06

Citaat door Pr0ud_:
dat zeg je nu w8 maar als de tijd aanbreekt... en trouwens een mens kan veranderen bij jongens ligt het anders dan meisjes en waarom weet men zelf ook


Nonsens. Jongens?

16-02-2010, 20:09
tegenwoordig is vriendinnetjes niet zo erg!

als mijn vriend. van achteren ontmaagd is.
en als hij kindjes heeft bij andere vrouwen!

dan kan hij het sowieso bij mij vergeten!

ik heb zelf namelijk meer dan 10 scharrels gehad dus ik kan niet van hem verwachten dat hij er maar 2 heeft gehad begrijp je?

16-02-2010, 20:10



Citaat door Pr0ud_:
oke mannen


Cultureel gedachtegoed om van te kotsen. Het hoort niet anders bij de man te zijn. Komt voor, maar goedpraten is een ander debiel probleem.
Mensen kunnen veranderen? Eens geen verstand, nooit verstand.

16-02-2010, 20:10
Een kind van 5 zei me eens: 'Wat je zegt, ben jezelf.'

Door over de fouten van andere te praten maak je je eigen fouten niet goed. Je vergeet ze alleen.
En de tijd die je daaran besteed, is de tijd die je verliest je eigen gebreken te ontdekken en te verbeteren.

Salam ' Aleikoum.

16-02-2010, 20:11

Citaat door basilicum:
tegenwoordig is vriendinnetjes niet zo erg!

als mijn vriend. van achteren ontmaagd is.
en als hij kindjes heeft bij andere vrouwen!

dan kan hij het sowieso bij mij vergeten!

ik heb zelf namelijk meer dan 10 scharrels gehad dus ik kan niet van hem verwachten dat hij er maar 2 heeft gehad begrijp je?


!

Dat slaat ergens op, ja.

16-02-2010, 20:11

Citaat door ZAKENVROUW__:
[Is minstens zo belangrijk als het verleden van een vrouw. Als mijn toekomstige (die niet bestaat en nooit zal bestaan) meer dan 2 vriendinnetjes heeft gehad, wijs ik hem de deur. xxxx.]




Verleden van een man is heel belangrijk! Dat zegt alles over hem.

16-02-2010, 20:12

Citaat door H.M.:
Een kind van 5 zei me eens: 'Wat je zegt, ben jezelf.'

Door over de fouten van andere te praten maak je je eigen fouten niet goed. Je vergeet ze alleen.
En de tijd die je daaran besteed, is de tijd die je verliest je eigen gebreken te ontdekken en te verbeteren.

Salam ' Aleikoum.


Welk kind van 5 heeft jou genept?
Ma3a salama.

16-02-2010, 20:13

Citaat door ZAKENVROUW__:
[Is minstens zo belangrijk als het verleden van een vrouw. Als mijn toekomstige (die niet bestaat en nooit zal bestaan) meer dan 2 vriendinnetjes heeft gehad, wijs ik hem de deur. xxxx.]



Mee eens

16-02-2010, 20:14
Men kan veranderen en het verleden zegt nog niks over een persoon.

Ik heb een fucked up leventje gehad maar ben verandert en denk nu heel anders dan vroeger.

Dus sorry maar ik ben het er niet mee eens dat men zegt "iemand kan niet veranderen"

Als die persoon het echt wilt dan verandert tie wel

16-02-2010, 20:15

Citaat door Music_Lovertje:
Men kan veranderen en het verleden zegt nog niks over een persoon.

Ik heb een fucked up leventje gehad maar ben verandert en denk nu heel anders dan vroeger.

Dus sorry maar ik ben het er niet mee eens dat men zegt "iemand kan niet veranderen"

Als die persoon het echt wilt dan verandert tie wel


Als je 2 exen hebt gehad, kun je daar niets aan veranderen. Tenzij jij een manier kent om terug te gaan in de tijd.

16-02-2010, 20:17


tikkeltje idealistisch

16-02-2010, 20:17

Citaat door ZAKENVROUW__:
Welk kind van 5 heeft jou genept?
Ma3a salama.


Ga terug naar de essentie van het onderwerp..

16-02-2010, 20:17

Citaat door Sa7bi_XVI:
Twee is voor mij te veel, één ook. Ik zou alleen een dame een serieuze kans kunnen geven.


Zoals ik alleen een heer een kans zou kunnen geven.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6