Bekijk volle/desktop versie : Dit moet de grootste SPORT muziek topic worden.. Doe mee...



Pagina's : [1] 2

16-02-2010, 16:31
Plaats hier liedjes waar je goed op kan sporten..

Of wat jij graag luisterd als je aan het sporten bent..

Doe meeee........!!!!!

16-02-2010, 16:47


Hallo stadsgenootje


Ontopic; LEUK!! Ik wil per 1 maart weer trainen insha Allah dus kan het gebruiken!

16-02-2010, 16:58

Citaat door HETONDERZOEK:
Hallo stadsgenootje


Ontopic; LEUK!! Ik wil per 1 maart weer trainen insha Allah dus kan het gebruiken!


Heyy topper, tijdje geleden zeg

Ik wil ook allemaal liedjes, maar niemand werkt mee zo te zien ..
Ik ben alles kwijt wat ik OOIT had ..

Leuk johhh, vertel welke sportschool is de gelukkige

16-02-2010, 17:01

Citaat door Machi_Hs0ma:
Heyy topper, tijdje geleden zeg

Ik wil ook allemaal liedjes, maar niemand werkt mee zo te zien ..
Ik ben alles kwijt wat ik OOIT had ..

Leuk johhh, vertel welke sportschool is de gelukkige


Jaa, idd.. Hoe is het met je??

Ja, soms hoor ik wel heerlijke nummers snel op de radio enzo, maar weet dan vaak niet van wie ze zijn. Wel balen voor je.. lekkere muziek bij 't sporten is het halve werk!

Ik denk dak weer bij die van oostplein ga.. lady's gym america ofzo heet die.. waar ga jij dan?

16-02-2010, 17:06



Citaat door HETONDERZOEK:
Jaa, idd.. Hoe is het met je??

Ja, soms hoor ik wel heerlijke nummers snel op de radio enzo, maar weet dan vaak niet van wie ze zijn. Wel balen voor je.. lekkere muziek bij 't sporten is het halve werk!

Ik denk dak weer bij die van oostplein ga.. lady's gym america ofzo heet die.. waar ga jij dan?


Gaat goed Alhamdoulillah, met jou meiske?

Jaaa zeg dat wel ja..

Ahaaa, daar heb ik inderdaad van gehoord. Hoeveel betaal je daar per maand? Ik was namelijk ook van plan om een andere sportschool te nemen. Maar ben uiteindelijk toch maar naar de sportschool gegaan waar ik ooit ben begonnen en dat is Womans World..

16-02-2010, 17:07

Citaat door Machi_Hs0ma:
Gaat goed Alhamdoulillah, met jou meiske?

Jaaa zeg dat wel ja..

Ahaaa, daar heb ik inderdaad van gehoord. Hoeveel betaal je daar per maand? Ik was namelijk ook van plan om een andere sportschool te nemen. Maar ben uiteindelijk toch maar naar de sportschool gegaan waar ik ooit ben begonnen en dat is Womans World..


Elhemdoeluillaah, goed hoor!

Die in noord toch? Die vind ik te duur kan ik nie betalen.. Die waar ik weer wil gaan, kost 20 per maand. Ze hebben vette lessen, apparaten, sauna.. is wel goed.

Samen gaan

16-02-2010, 17:12

Citaat door HETONDERZOEK:
Elhemdoeluillaah, goed hoor!

Die in noord toch? Die vind ik te duur kan ik nie betalen.. Die waar ik weer wil gaan, kost 20 per maand. Ze hebben vette lessen, apparaten, sauna.. is wel goed.

Samen gaan


Allah ouma laka alhamd, goed om te weten

Ja in Noord inderdaad, maar ben ook vaak in Zuid hahaha..
Jij werkt, dus die kan je zeker betalen. Alleen inderdaad ze zijn niet de goedkoopste. Maar goed, je hebt er wel veel. Het wordt echt met de jaar beter. Ben er twee jaar geleden begonnen, ben er een jaar tussenuit geweest en schrik van de verandering, ga vandaag weer eens voor het eerst na 1 jaar naar Noord. Dus ben echt benieuwdddddd.. SPANNEND!!! ..

Owww, jammer dat ik er nu pas achter kom. Anders had ik me daar ingeschreven. Heb van mensen vernomen dat de lessen en apparten daar niet echt veel voorstellen..

Zou wel gezellig zijn jaaahhh..

16-02-2010, 17:16

Citaat door Machi_Hs0ma:
Allah ouma laka alhamd, goed om te weten

Ja in Noord inderdaad, maar ben ook vaak in Zuid hahaha..
Jij werkt, dus die kan je zeker betalen. Alleen inderdaad ze zijn niet de goedkoopste. Maar goed, je hebt er wel veel. Het wordt echt met de jaar beter. Ben er twee jaar geleden begonnen, ben er een jaar tussenuit geweest en schrik van de verandering, ga vandaag weer eens voor het eerst na 1 jaar naar Noord. Dus ben echt benieuwdddddd.. SPANNEND!!! ..

Owww, jammer dat ik er nu pas achter kom. Anders had ik me daar ingeschreven. Heb van mensen vernomen dat de lessen en apparten daar niet echt veel voorstellen..

Zou wel gezellig zijn jaaahhh..


Meid, roep dat niet te hard. Ik werk twee dagen in de week en kom daarvan helaas niet rond. Heb schulden bij mijn mama, zus, tante, en de bank staan . Dus dan moet ik wel voor de goedkoopste kiezen eh.. wil ik nie eindigen als een berooide aap.

Ik heb een een jaar geleden getraint en vond het prima. Vooral voor die prijs! Maar ik ging vooral voor de lessen.. ik ben niet zo van de apparaten.. is saai

Weet je trouwens wat een 3-maanden abo bij hun kost? Want ik wil sowieso geen jaar- abo .. duurt me te lang!

16-02-2010, 17:21

Citaat door HETONDERZOEK:
Meid, roep dat niet te hard. Ik werk twee dagen in de week en kom daarvan helaas niet rond. Heb schulden bij mijn mama, zus, tante, en de bank staan . Dus dan moet ik wel voor de goedkoopste kiezen eh.. wil ik nie eindigen als een berooide aap.

Ik heb een een jaar geleden getraint en vond het prima. Vooral voor die prijs! Maar ik ging vooral voor de lessen.. ik ben niet zo van de apparaten.. is saai

Weet je trouwens wat een 3-maanden abo bij hun kost? Want ik wil sowieso geen jaar- abo .. duurt me te lang!


Owwww meid ik weet wat je mee maakt.. Allah i3awnek meis, voor je het weet heb je alles afgelost

Als jij het zegt..
Ik ben juist van de apparten of het moet spinning les zijn. Dan vind ik het ook wel oké hahaha..

Ik heb geen idee eigenlijk, dat zou ik moeten vragen. Ik heb een jaar abo. Ik weet niet eens of die bestaat bij hun, ze hebben heb ik begrepen sinds kort pas een 6 maanden abo.. Maar ik vraag het vanavond anders even, ik laat het je weten insAllah..

16-02-2010, 17:24

Citaat door Machi_Hs0ma:
Owwww meid ik weet wat je mee maakt.. Allah i3awnek meis, voor je het weet heb je alles afgelost

Als jij het zegt..
Ik ben juist van de apparten of het moet spinning les zijn. Dan vind ik het ook wel oké hahaha..

Ik heb geen idee eigenlijk, dat zou ik moeten vragen. Ik heb een jaar abo. Ik weet niet eens of die bestaat bij hun, ze hebben heb ik begrepen sinds kort pas een 6 maanden abo.. Maar ik vraag het vanavond anders even, ik laat het je weten insAllah..


Ja, daarom.. nu even zo door al mijn rijlessen, examens, schoolgeld etc.. maar over een half jaartje is dat allemaal achter de rug en kan ik aflossen insha Allah!

Serieus.. apparaten zijn saai joh Maar miss komt dat omdat ik 't altijd in mn eentje deed.

Ja, doe dat. Als het niet te duur is, kom ik misschien wel die kant op

Ik hoor het van je insha Allah.. ga nu lekker naar huis

16-02-2010, 17:31

Citaat door HETONDERZOEK:
Ja, daarom.. nu even zo door al mijn rijlessen, examens, schoolgeld etc.. maar over een half jaartje is dat allemaal achter de rug en kan ik aflossen insha Allah!

Serieus.. apparaten zijn saai joh Maar miss komt dat omdat ik 't altijd in mn eentje deed.

Ja, doe dat. Als het niet te duur is, kom ik misschien wel die kant op

Ik hoor het van je insha Allah.. ga nu lekker naar huis


Ik ga ook altijd alleen, daarom heb ik muziek nodig snappie!! !!

Je hoort het gauw van me

16-02-2010, 18:36
http://www.speedyshare.com/files/20970295/SENHAJI_Piste_01.mp3

16-02-2010, 19:30



Citaat door Machi_Hs0ma:
Plaats hier liedjes waar je goed op kan sporten..

Of wat jij graag luisterd als je aan het sporten bent..

Doe meeee........!!!!!






http://www.4shared.com/file/40520535/a2312bfb/Booty_Luv_-_Dont_Mess_With_My_.html?s=1

http://www.4shared.com/file/187455316/434d8611/Dennis_Christopher_-_Through_M.html?s=1

http://www.4shared.com/file/194930789/fc7b845a/Inaya_Day_DJ_Eako__-_Superstar.html?s=1

http://www.4shared.com/file/33978330/976dd7a6/Booty_Luv_-_Some_Kinda_Rush__T.html?s=1

18-02-2010, 18:48
Ik luister eigenlijk naar allerlei soorten muziek tijdens het sporten, een aantal voorbeelden zijn:

Benny Benassi - Sweet Dreams (remix)
Alex Gaudino ft. Shena - Watch out
Armand van Helden - My my my
Yves Larock - Rise up

18-02-2010, 22:31

Citaat door HETONDERZOEK:
Ja, daarom.. nu even zo door al mijn rijlessen, examens, schoolgeld etc.. maar over een half jaartje is dat allemaal achter de rug en kan ik aflossen insha Allah!

Serieus.. apparaten zijn saai joh Maar miss komt dat omdat ik 't altijd in mn eentje deed.

Ja, doe dat. Als het niet te duur is, kom ik misschien wel die kant op

Ik hoor het van je insha Allah.. ga nu lekker naar huis


Hey meiskeee!!

Ben ik weer ..

Ik dacht ik reageer als ik mee weet, maar dat is ook niet leuk voor jou.
Ik heb het dinsdag gevraagd die dames die bij de balie stonden wisten er niks van, vandaag stonden ze er weer ..

Mocht ik het weten, dan hoor je het direct ..


Pagina's : [1] 2